Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Asiaa Mauno Saaresta.


Ilmeisen älykäs ukko kuitenkin, vaikka on nyttemmin tiltuksi ryhtynytkin.

Ylemmästä kirjoituksesta:
"-- Bäckmanin motiivia lienee turha spelukoida, mutta onhan siitäkin teorioita esitetty. Putkosen ja Turtiaisen kohdalla syy Venäjän agendan levittämiseen lienee niin ilmeinen, että sitä ei ole syytä mainita. --"

Itseäni kyllä kiinnostaisi tietää nuo. Olen pitkään ihmetellyt, mikä on se motiivi joka saa ihmisen päästään noinkin sekaisin.
 
Asiaa Mauno Saaresta.


Ilmeisen älykäs ukko kuitenkin, vaikka on nyttemmin tiltuksi ryhtynytkin.

Kuuluu ikäluokkaan joka näki kommunismissa/venäläisisssä jotain uutta ja ihanaa.
Onko sitten aidosti aatteen mies, vain onko joku vanha toveri käynyt muistuttamassa vanhoista synneistä?
 
Itseäni kyllä kiinnostaisi tietää nuo. Olen pitkään ihmetellyt, mikä on se motiivi joka saa ihmisen päästään noinkin sekaisin.
Backman: Mielenterveysongelmat. Olen tavannut ko. hahmon joku 20v sitten, niin aivan selkeesti sekaisin kuin seinäkello. Olin kaljottelemassa kaverin kanssa Cafe Torpanrannassa Munkkiniemessä, niin Batman tuli tuohtuneena sisään ennen pilkkua ja tilasi pullollisen punaviiniä. Sen voimalla alkoi luennoimaan tuoreesta uutisesta, jonka mukaan punaisista pitäjistä kasattuja komppanijoita käytettiin talvi- ja jatkosodan aikana kuluttavammin kuin muita. Argumenttina oli, että sota Venäjää vastaan syttyy just kohta tämän takia ja kiihko oli noin 9000 Leninin voima. Mentiin muualle bisselle frendi totesi, että Munkassa spurgutkin juo punaviiniä.
 
Backman: Mielenterveysongelmat. Olen tavannut ko. hahmon joku 20v sitten, niin aivan selkeesti sekaisin kuin seinäkello. Olin kaljottelemassa kaverin kanssa Cafe Torpanrannassa Munkkiniemessä, niin Batman tuli tuohtuneena sisään ennen pilkkua ja tilasi pullollisen punaviiniä. Sen voimalla alkoi luennoimaan tuoreesta uutisesta, jonka mukaan punaisista pitäjistä kasattuja komppanijoita käytettiin talvi- ja jatkosodan aikana kuluttavammin kuin muita. Argumenttina oli, että sota Venäjää vastaan syttyy just kohta tämän takia ja kiihko oli noin 9000 Leninin voima. Mentiin muualle bisselle frendi totesi, että Munkassa spurgutkin juo punaviiniä.

Eikös sillä ollut se lapsen huoltajuuskiista jonkun venakon kanssa ? Tämän jälkeen alkoikin sitten syyttää suomalaisia venäläislasten huonosta kohtelusta Suomessa.
 
Bäckman oli 2000-luvun alussa haastateltavana ajankohtaisohjelmassa / dokumentissa, jossa käsiteltiin suomalaismiesten huoraamismatklja Venäjälle. Bäckmanin selitys suomalaismiesten kiinnostuksesta (venäläis)prostituoituihin oli se, että Suomi on homofobinen maa, jossa nämä mieltymykset pitää piilottaa. Bäckmanin tulkinnan mukaan miehet kävivät huorissa siksi, että vanhinta ammattia harjoittava nainen on jatkuvasti muiden miesten kanssa. Bäckman päätteli siis seksiä ostavien miesten ajattelevan, että näin he jotenkin harrastavat välillisesti seksiä toisen miehen kanssa.

Mauno Saaren kohdalla epäilen syyksi vanhuudenhöperyyttä tai liiallista tissuttelua.
 
Mietin mielenkiintoisia Internet-persoonia, kuten Kekkilältä Facebookin puutarharyhmän kaapannut, Vkontaktessa ja Virossa ilmeisesti tuttu mies, jonka yli 100 000:n jäsenen ryhmään tunkee +1100 uutta suomalaista aina keväisin tajuamatta mistään mitään.

Mihin hittoon nämä tarvitsevat joutavia ryhmiä?

 
Mearsheimer se jatkaa tiltuilua. Kaiken pahan alku ja juuri on 90-luvun alkupuolen Clintonin hallinnossa. Oli se perkeleestä kun tuolloin sallittiin NATO:n kylmän sodan jälkeinen laajentuminen. Ei ymmärretty ryssän "legitiimejä turvallisuusintressejä". Tätä samaa sontaahan myös Väyrynen jaksaa sönköttää.


Tässä taas selittää miten ryssä peittoaa Naton aivan ylivoimaisesti. Kaalipierulle tuoksuvaa paskaa.

 
Viimeksi muokattu:
GNeH80-WYAAPlhD
 
Back
Top