Bannit ja varoitukset

Tuo sinun "jumalainen" listasi on muuten täyttä paskaa!

Hakukone poimii hakusanan postaajan nimellä tehtynä myös toisen kirjoittajan teksin lainauksesta... sanalla "neiti" tuli omaltakohdaltani 2 osumaa ja nekin on lainauksen kirjoittamia...joten tuo listasi voi työntää.....sinne mihin aurinko ei paista :cool:

Että hyvää päivän ja viikon jatkoa vaan kaikille teille "ohjeistamispäällikkö Parantaisille" .....minä lähden ainakin viideksipäiväksi tekemään aktiivista maanpuolustustoimintaa ihan omalla kustannuksellani eli matkat, patruunat jne ym mutta muona ja majoitus tulee muualta....tosin niihinkin uppoaa omaa jokatapauksessa.. näin vaan "maanpuolustusvastaiseksi haukuttu" tekee ja toiset vaan venyttelevät es*nahkojaan kotona ja harrastavat "laatukirjoittelua" mp.netissä :D
Ja löytyihän se tuontipatriootti sieltäkin. Minä olen parempi kuin te muut maanpuolustajat. Te muut olette runkkareita.

Ja tietysti vielä varmuuden vuoksi kommentti: argumenttisi on paskaa.

Turhaan tekijämiehenä tällä foorumilla kulutat aikaasi runkkareiden seurassa?
 
Ja löytyihän se tuontipatriootti sieltäkin. Minä olen parempi kuin te muut maanpuolustajat. Te muut olette runkkareita.

Ja tietysti vielä varmuuden vuoksi kommentti: argumenttisi on paskaa.

Jos olet tekijämies niin ei liene enää aihetta tälle foorumille tulla muiden runkkareiden kansssa keskustelemaan?

Sellaisia täällä vaan valitettavasti on ja ihan ringissä sitä tekevät pilkaten, haukkuen arvostellen ja vääristellen muiden postauksia ja heidän viestejään. Näinkö tällaisella toiminnalla edistetään maanpuolustusta ja kirjoittelun laatua mp.netissä...?

En koe olevani parempi kuin muut mutta minua on täällä arvosteltu "maanpuolustusvastaiseksi" jne joten tuo postaus on näille ihmisille ei sinulle ja annan varmasti oman osani Suomen maanpuolustustyöhön ....muista en tiedä.
 
Sellaisia täällä vaan valitettavasti vaan on ja ihan ringissä sitä tekevät pilkaten, haukkuen arvostellen ja vääristellen muiden postauksia ja heidän viestejään. Näinkö tällaisella toiminnalla edistetään maanpuolustusta ja kirjoittelun laatua mp.netissä...?

En koe olevani parempi kuin muut mutta minua on täällä arvosteltu "maanpulustusvastaiseksi" jne joten tuo postaus on näille ihmisille ei sinulle...
Juu. Huomasin ettei ollut osoitettu meikäläiselle.

Kaikella kunnioituksella: Jokainen, joka jaksaa kuluttaa omaa aikaansa ja rahaansa hommiin, jotka todennäköisesti auttavat meitä heimona selviytymään, ansaitsevat ison virtuaalisen hatunnoston.
 
Pitänee katkaista tämä nettihiljaisuus, koska oletettavasti moderaattorit eivät tiedä mitä tehdä.

Olen jokusenaikaa seuraillut tämän palstan keskustelua liittyen päivänpoliittisiin aiheisiin ja tasossa on ehkä jotain, joka kannattanee ottaa tulevaisuudessa huomioon. Palstan julkaistuissa tiedoissa saattaisi kuvitella keskustelun olevan jotakuinkin neutraalia, mutta käytäntö on toisenlainen. Uhrasin omasta ajastani noin puolisin tuntia ja käytin järjestävän urheiluseuran itsensä tarjoamaa etsi -toimintoa tähän kisailuun. Tulos oli yllättävä.

Vaikka käyttäjä TomTom itse todennetusti väittää, että huutelu joistain asioista johtaa poissulkemiseen elikkäs "bannaukseen", väitän, että tuo lausahdus on vailla todellisuuspohjaa. Liitteenä on tiedosto, josta kuka tahansa voi itse todentaa keskustelujen sisällön kolmen käyttäjän, Bushmaster, Geronimo ja Taitolaji kesken.

Nuo kolme, jotka tuossa heinäkuun alkupäivinä tuntuivat ottavan yhteen ja kaikkineen provosoituvan toistensa huutelusta temmellyksen keskellä. Tein tuon statistiikan yksinkertaisesti käyttämällä hakusanoja ja yhdistämällä ne käyttäjänimeen.

Statistiikasta voidaan päätellä se, että:
- Käyttäjä TomTom:in väite siitä, että käyttäjä Taitolaji olisi jotenkin erityisesti neiditellyt taikka jotenkin muuten parjannut muita jäseniä on valheellinen
- Kaikki kolme osanottajaa ovat neiditelleet toisiaan prosentuaalisesti vähemmän, mitä käyttäjät yleisesti ovat
- Neidittely ottaen huomioon viestien kokonaismäärän on minimaallista
- Faktuaalisesti käyttäjät Bushmaster ja Geronimo käyttävät huudahduksiinsa provosoivia ja epämääräisiä sanontoja enemmän mitä käyttäjä Taitolaji teki ja mitä keskimäärin käyttäjät ovat tehneet

En minä tätä ole keksinyt. Jokainen käyttäjä voi verifioida statistiikan käyttämällä "Etsi" -toimintoa. Muistutan, että statistiikka on otettu joskus heinäkuun alkupuolella, jolloin käyttäjä Taitolaji oli vielä vaikuttamassa keskustelun sisältöön. Viesti viestiltä tietenkin statistiikka muuttaa muotoaan.

Näin juristin näkökulmasta oudoksun tämän keskusteluyhteisön hallinnoivaa otetta ja toimintaa. Faktuaalisesti omat johtopäätökseni ovat:
- Jotkut moderaattoreista eivät siedä EU -myönteisiä ja perusteltuja näkökantoja ja käyttävät hyväuskoisia toopeja tuomaan esille omia mielipiteitään.
- Moderaattorit näkevät joskus jopa irvoikkaan ja oikeudellisesti kyseenalaisen kielenkäytön sopivaksi ja jopa kannatettavaksi "Maanpuolustus" -teeman alle
- Ainakin jotkut Moderaattoreista antavat oman poliittisen näkökantansa hallita myös tapaa, joilla muut tämän palstan käyttäjät voivat ilmaista itseään.

Ylläolevat ovat suorastaan järkyttäviä pointteja ja ovat rinnastettavissa diktatuuriin.

Myöskin aikaisemmin kysytty käyttäjä Johanneksen "bannaus" on jäänyt ilman kummempia moderaattoreiden selityksiä. On ilmeistä, että käyttäjillä Taitolaji ja Johannes on sama rasite harteillaan, elikkäs he provosoituivat käyttäjien Bushmaster ja Geronimo heittoihin. Heittoihin, jotka myös olivat ainakin osan moderaattoreita suosiossa. Ja sen jäljeen valtaa käytettiin ajamaan omaa poliittista katsantokantaa.

Onko tämä nyt sitten oikein. Sen arviointi jäänee yhteisölle, koska moderointi on osoittanut mielipiteensä. Mitä tulee poliittisiin aiheisiin, meno tässä keskusteluyhteisössä on samaa mitä Venäjällä ja Pohjois Koreassa. Sotilaallinen puoli on ehkäpä jopa huomionarvoista.

Suosittelen luettavaksi sekä moderaattoreille, että kiivasmielisille jäsenille.
"Verkkoviestien journalistinen moderointi"
https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/43105/MODEROINTI.pdf;sequence=1

Incunabulis

Taitolaji .... is that you?

Kerrataanpa hieman, jo ennenkin todettua: MP.NET ei ole demokratia, vaan TOMTOM`in omistama foorumi ja siksi myös hänen diktatuuri ja vielä yksinkertaisemmin sanottuna, jos hänen linjauksensa hänen foorumilla ei sovellu sinulle, ei täällä ole pakko olla. Ihan vitun yksinkertaista, eikös. Hus. Mene pois.
 
Taitolaji .... is that you?

Kerrataanpa hieman, jo ennenkin todettua: MP.NET ei ole demokratia, vaan TOMTOM`in omistama foorumi ja siksi myös hänen diktatuuri ja vielä yksinkertaisemmin sanottuna, jos hänen linjauksensa hänen foorumilla ei sovellu sinulle, ei täällä ole pakko olla. Ihan vitun yksinkertaista, eikös. Hus. Mene pois.

Kuin Putinin venäjällä.:D
 
Indian%2BTexting.gif
 
Käyttäjä @eagle 2 pistettä. Varsin törkeää väkivaltafantasiointia Syyria-ketjussa.
 
Mua yritetään värvätä Ukrainaan, ja Erdogin yrittää parhaansa Turkin maineen kohottamisessa. Onko tässä nyt mitään järkeä, että maiden tilanteesta parhaiten kärryllä olevia suomalaisia yritetään houkutella kriisialueille? Kuka vastaa epäonnistuneen mainonnan vahingoista? :rolleyes: Paskat avainsanalistat Googlella, mainostaisivat jossakin muualla, jossa ko. maita rakastetaan! (Ja rakastetaanhan Ukrainaa täällä, jos ihan rehellisiä ollaan, @vlad postasi lomakuviakin.)

rekryilmoitus.jpg
turkkiinko.jpg

Edit: Ohops, piti mennä palautteeseen. Noh, jos saan bannit, niin onpahan valmiiksi oikeassa ketjussa.
 
Eihän tuo vielä mitään. Mulla näkyy palkissa naisten ''Silk Epilator'' mainoksia, vaikka olen kaiken lisäksi mies.
 
Viimeksi muokattu:
Mua yritetään värvätä Ukrainaan, ja Erdogin yrittää parhaansa Turkin maineen kohottamisessa. Onko tässä nyt mitään järkeä, että maiden tilanteesta parhaiten kärryllä olevia suomalaisia yritetään houkutella kriisialueille? Kuka vastaa epäonnistuneen mainonnan vahingoista? :rolleyes: Paskat avainsanalistat Googlella, mainostaisivat jossakin muualla, jossa ko. maita rakastetaan! (Ja rakastetaanhan Ukrainaa täällä, jos ihan rehellisiä ollaan, @vlad postasi lomakuviakin.)

Katso liite: 10795
Katso liite: 10796

Edit: Ohops, piti mennä palautteeseen. Noh, jos saan bannit, niin onpahan valmiiksi oikeassa ketjussa.


No parempia noin on kun minun eikö seiso tai hae apua päihdeongelmaan mainokset.
.
 
Käyttäjä @kharlam bannattu. Röllikkä.
 
Ihmettelen vähän mitä on tapahtunut kun alkuaikoina TomTom jäi mieleen hyvinkin korrektina ja puolueettomana ylipäällikkönä, joka keskittyi faktoihin ja argumentaatioon. Se mitä nyt näen vaikuttaa taas lähinnä kärttyisältä mamukriitikolta joka ei arkaile sivaltaa eri katsantokantaa edustavia ilkeästikin. Tämä ei auta foorumin ilmapiiriä, joka on viimeisen vuoden aikana muuttunut koko ajan epämiellyttävämmäksi. Välillä tuntuu kuin olisi Suomen Sisun piirijärjestön foorumilla.
 
Back
Top