Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Bannit ja varoitukset

Viestiketju osiossa 'Tiedote ja palautepalsta' , aloittaja TomTom, 27.04.2010.

1. Bodyguard

Bodyguard Kenraali Lahjoittaja

Tykkäykset:
    523
    Pisteet:
    636
    Vaikka en nyt olekaan noiden kahden ylin ystävä, niin vähän puun takaa tuo tuli. Tosin heillä on kyllä taipumusta jankuttamiseen ja mulle tulee välillä mielikuva ylimielisestä suhtautumisesta muihin. Viime aikoina varsinkin RL. Mutta ei ole minun asiani tuomita tai olla tuomitsematta, onneksi...

2. Mainos Google AdSense

3. Bushmaster

Bushmaster Ylipäällikkö Lahjoittaja

Tykkäykset:
    20,240
    Pisteet:
    1,286
    Taitaa rippua siitä mistä roikuu....? :rolleyes:

Välillä pitää hiearaista silmiään kun ei tiedä onko vihreälanka muuttanut osoitettaan...? o_O

4. TomTom

TomTom Kenraali Mod

Tykkäykset:
    3,146
    Pisteet:
    636
    Se on semmosta, maailma muuttuu eskoseni.

Minä olen varmaan semmonen paha rasisti, sadisti, radisti, autisti ja persuja äänestävää paskasakkia.

AKE-ukki, hansai ja Bushmaster tykkäsivät tästä.
  5. Bushmaster

Tykkäykset:
    20,240
    Pisteet:
    1,286
    :salut::salut::salut: kuulostaa ihan normi-Suomalaiselta "tolkun ihmiseltä" kuin taas nämä "paremmintiedostavayltiösuvaitsevainen" rajat ja lompakot auki (muiden rajat ja lompakot) porukka, jotka ovat vähemmistönä Suomessa, eivät ole millään tasolla tolkuissaan...o_O

Viimeksi muokattu: 18.09.2016
    Fremen tykkäsi tästä.
  6. Tja

Tja Alikersantti BAN ALTTERI

Tykkäykset:
    215
    Pisteet:
    6
    Minulla on konkreettinen kehitysidea tähän ongelmaan:

Eikö ylläpito voisi listata valmiiksi, että mitä mieltä saa olla maahanmuutosta, EU:sta ja yleisestä asevelvollisuudesta. Tässähän voi muutoin käydä niin, että joku kirjoittaja on vahingossa väärää mieltä asiasta, ja tulee siten tarkoituksetta loukanneeksi ylläpidon tunteita. Jos paalutettaisiin valmiiksi hyväksytyt mielipiteet, niin silloin vältyttäisiin turhilta banneilta ja modetkin pääsisivät helpommalla. En minä jaksa uskoa, että kukaan on tarkoituksella halunnut loukata ylläpidon tunteita. Eiköhän kyse ole yleensä ollut vahingossa tapahtuneesta väärästä mielipiteestä.

Kaira tykkäsi tästä.
  7. Ingsoc

Ingsoc Kapteeni

Tykkäykset:
    1,398
    Pisteet:
    76
    No ainakin s91 on tahallaan sotkenut ketjuja joissa keskustellaan sodan ajan vahvuuksista ja reserviläisten koulutuksesta.

http://maanpuolustus.net/threads/pu...n-vahvuuden-osittaista-palautusta.5324/page-5

Kuka tuollaista jankuttamista ja tahallaan väärinymmärtämistä jaksaa pidemmät ajat?

Miehellä on omat mielipiteensä asevelvollisuudesta, mutta niiden upeiden mielipiteiden esittelyn voi jättää sinne aihetta käsittelevään ketjuun.

Honcho, scip10, Bodyguard ja 5 muuta jäsentä tykkää tästä.
  8. Sardaukar

Sardaukar Ylipäällikkö Lahjoittaja

Tykkäykset:
    10,027
    Pisteet:
    1,286
    Tuossahan se syy pitkälti on. Jokainen ketju yritettiin viedä tuohon samaan juttuun, jota kyllästymiseen asti oli jankattu jo parissakin pitkässä ketjussa. Itse ei kyllä nota juttuja jaksanut enää pitemmän päälle kattella.

J0h1F, Honcho, Fremen ja 7 muuta jäsentä tykkää tästä.
  9. Lone Soldier

Lone Soldier Kapteeni Lahjoittaja

Tykkäykset:
    1,601
    Pisteet:
    76
    Juurikin noin! Itse kyllastyin siihen saman soopan jauhamiseen, ja alkoi jo jaamaan useampi ja useampi ketju kokonaan jo lukematta.
    Jos jokaiseen asiaan vastaus on kahden tunnin esitelma siita miksi leppakertun seksuaalinen toiminta on tarkeampaa, kuin avoin ja elava keskusteltu PV toimista, ei tama taida ihan olla oikea paikka.

Eriavat mielipiteet ovat aina ok, ne elavoittavat keskustelua ja tuovat uusia nakokulmia, mutta jankkaus on vain jankkaamista eika tuo yhtaan mitaan keskusteluun.

Honcho, Fremen, Bodyguard ja 3 muuta jäsentä tykkää tästä.
  10. Vonka

Vonka Ylipäällikkö Lahjoittaja ELSO 3.0

Tykkäykset:
    25,555
    Pisteet:
    1,286
    Kyseessä oli pesunkestävä trollaus. Tekniikka oli sama joka viestissä. Ei seurattu lainkaan, mikä on keskeinen argumentti. Jätettiin huomiotta kaikki faktatieto, jota ei voinut kumota, jätettiin vastaamatta kysymyksiin. Sen jälkeen pilkottiin viestit lyhyiksi lauseiksi irralleen asiayhteydestään ja käytiin niiden kanssa riitelemään.

Kaiken tarkoituksena ilmiselvästi suomalaisen asevelvollisuusjärjestelmän romuttaminen ja maanpuolustuksen heikentäminen.

Honcho, Lone Soldier, Bodyguard ja 5 muuta jäsentä tykkää tästä.
  11. fulcrum

fulcrum Ylipäällikkö

Tykkäykset:
    3,169
    Pisteet:
    1,286
    Jos kohta itsekin ärsyynnyn näistä yhdellä ponilla ratsastajista ("ja muuten olen sitä mieltä että asevelvollisuus/Nato/pakolaisuus...") niin täytyy kyseenalaistaa KESKUSTELUryhmän tarkoitus jos siellä ei saa keskustella. Lisäksi sellainen pointti että täällä riittää keskustelijoilla kompetenssia korjata roopeluhtalan yms. virheellisiä päätelmiä ja väitteitä. Nyt hän vain menee jollekin toiselle foorumille jossa näin ei ole.

12. Sardaukar

Tykkäykset:
    10,027
    Pisteet:
    1,286
    Ongelmanahan tuossa oli, että mikään argumentti tai tosiasia ei auttanut yhtään...sama jankutus jatkui heti seuraavalla sivulla suurinpiirtein samoilla sanoilla. Rikkinäinen levy siis. s91 taas koitti viedä jokaisen muunkin ketjun tuohon samaan.

Lone Soldier, Umkhonto, Rajajääkäri ja 2 muuta jäsentä tykkää tästä.
  13. Tja

Tja Alikersantti BAN ALTTERI

Tykkäykset:
    215
    Pisteet:
    6
    Mutta jos rehellisiä ollaan, niin eikö jankutus saman asian ympärillä kuvaa 99 prosenttia kaikista nettikeskustelijoista? Myös teitä @Sardaukar , @Vonka , @Lone Soldier , @Ingsoc , @Bushmaster , jne. Ja myös minua @Tja . Kaikilla meillä on omat mielipiteemme, ja niitä ei hevillä muuteta.

Kuinka moni teistä (meistä) näiden keskustelujen aikana vaihtaa mielipidettään? Hyvin harva, väitän minä.

Uskon ihmisten muuttumiseen sinä päivänä, kun @Bushmaster on maahanmuuttomyönteinen, viher-vasemmistolainen EU-federalisti. :p

Siihen asti kippistä vaan kaikille, ja laitetaan Maanpuolustus.netin virallinen hymni soimaan. Nupit kaakkoon!

14. Vonka

Vonka Ylipäällikkö Lahjoittaja ELSO 3.0

Tykkäykset:
    25,555
    Pisteet:
    1,286
    Harvoin, harvoin. Kyllä minua silti kiinnostavat faktat ja olen oppinut keskustelijoilta paljon, erityisesti jäseneltä Vlad. Mutta ei s91 saanut minua oppimaan mitään. En pidä trollaamisesta eikä yksikään palsta taida sitä kestää.

15. Bushmaster

Tykkäykset:
    20,240
    Pisteet:
    1,286
    btw: miksi ihmeessä @vlad sai bannit...? :confused:

16. Herman30

Herman30 Ylipäällikkö Lahjoittaja

Tykkäykset:
    5,354
    Pisteet:
    1,286
    Jos oikein ymmärsin niin Vlad on itse halunnut bannit.

Bushmaster ja Fremen tykkäsivät tästä.
  17. Peuhkis

Peuhkis Luutnantti

Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    36
    Mitä helv, vlad on saanut bannit? o_O

18. JR49

JR49 Ylipäällikkö Lahjoittaja

Tykkäykset:
    8,062
    Pisteet:
    1,286
    Olet liittynyt elokuun lopulla palstalle. Päästäksesi mainitsemiesi henkilöiden kokemustasolle bännätystä kahdesta nimimerkistä, niin ei muuta kuin lukemaan vaikkapa 1.000 viestiä ketjusta Asevelvollisuuden pitää muuttua. Ja tarkoitan todella, että käyt ne läpi.
    Suo itsellesi mahdollisuus muuttaa mielipide jankutuksen syvimmästä olemuksesta.

Lone Soldier, Ikarus ja Bushmaster tykkäsivät tästä.
  19. Bushmaster

Tykkäykset:
    20,240
    Pisteet:
    1,286
    No sit mää jummarran...:cool:

20. Sardaukar

Tykkäykset:
    10,027
    Pisteet:
    1,286
    Vlad varmaan oli tullut forumista riippuvaiseksi ja tarvitsi vieroitusta. :D

@Tja Kysehän ei ole sinänsä mielipiteistä, vaan niiden tunkemisesta joka ikisessä välissä, ketjuissa joihin ne eivät edes kuulu. Modet varoittelivat ko. henkilöitä useampaankin kertaan.

Kyseessä oli klassinen trollaustaktiikka, jossa tosiasioista ei suuremmin välitetty. Jankutettiin samaa satojen sivujen verran, jotta kaikki muut väsyisivät ja voisi julistautua voittajaksi. Itseltä loppui hermot ko. tuotosten lukemiseen ensimmäisten 100 sivun jälkeen...vielä vähemmän teki enää mieli vastailla :D

Honcho, Rajajääkäri, Umkhonto ja nämä jäsenet tykkäsivät tästä.
  21. Rauhantekijä

Rauhantekijä Ylipäällikkö

Tykkäykset:
    5,443
    Pisteet:
    1,286
    Voisko tässä olla niinkin että aiheissa, joissa on vahva henkilökohtainen arvotausta, mielipiteen muuttuminen ei ole niin mahdollista? Onhan myös keskusteluja joissa mielipide perustuu tietoon ja käsitykseen, joka on joko virheellinen tai puutteellinen. Kun tällainen keskustelu pääsee etenemään ja tiedon annetaan täydentyä, voi mielipide erittäin hyvin muuttua.

Jaa tämä sivu