Bannit ja varoitukset

Ei se kyllä näin mene, silloin jos perustajat keskustelevat keskenään säännöt voi olla tällaiset, avoimella foorumilla ei tietenkään. Venäjällä on Hermanin mainitsemat säännöt yleisiä, länsimaissa ei. Koko länsimainen demokratia nojaa sananvapauteen, silloin kun se menetetään menee kaikki muukin, tässä voisi taas viitata venäjän tapahtumiin viimevuosina...

Höpön höpö.

Lopeta tuo vinkuminen kuin pikku possu ja hyväksy pikku banaani. Jos forumi ei miellytä, niin epäilemättä ovi on auki poistumisellekin. Yksityisellä forumilla on hieman eri säännöt kuin julkisella. MP.net ei ole julkinen forumi.

Säälittävää edes viitata Venäjään.

Man up, bitch!
 
Väännetään sitten rautalangasta kun ei muuten mene perille. Tätä foorumia voi verrata Tomtom;n kotiin. Et sinä sielläkään rupea hänelle aukomaan suuta ja jos kuitenkin alat niin on viisasta varautua ulosheittoon.

Eikä sananvapaus tarkoita että saat snoa mitä haluat missä haluat. Saananvapaus on sitä ettei ole ennakkosensuuria. Perusta oma foorumi niin saat siellä kirjoittaa mitä haluat kunhan et riko lakia.
 
Väännetään sitten rautalangasta kun ei muuten mene perille. Tätä foorumia voi verrata Tomtom;n kotiin. Et sinä sielläkään rupea hänelle aukomaan suuta ja jos kuitenkin alat niin on viisasta varautua ulosheittoon.

Eikä sananvapaus tarkoita että saat snoa mitä haluat missä haluat. Saananvapaus on sitä ettei ole ennakkosensuuria. Perusta oma foorumi niin saat siellä kirjoittaa mitä haluat kunhan et riko lakia.
Foorumin linja on pysynyt aikas asiallisena, nuoleskelematta sen ylläpitäjää kohtaan. Sitäkin sattuu.
 
Foorumin linja on pysynyt aikas asiallisena, nuoleskelematta sen ylläpitäjää kohtaan. Sitäkin sattuu.

Olen samaa mieltä, siksi tämä banni onkin niin käsittämätön. Herman ja Sardaukar ymmärtäkää, että tässä on kyse periaatteesta. Sananvapaus ei ole asia jonka olen valmis myymään, toivottavasti ette tekään.
 
Olen samaa mieltä, siksi tämä banni onkin niin käsittämätön. Herman ja Sardaukar ymmärtäkää, että tässä on kyse periaatteesta. Sananvapaus ei ole asia jonka olen valmis myymään, toivottavasti ette tekään.

Tämä kun ei ole sananvapauden alainen foorumi.
 
@Ressu70 , aiemmat kommentit muilta yllä tekivätkin jo selväksi mistä on kyse. Tämä on TomTomin foorumi, ja me kaikki kirjoitamme ja/tai toimimme modeina hänen vierainaan hänen sääntöjensä mukaan.

Foorumin keskustelua pidetään asiallisena mm. siten että ohjataan keskustelijoita pysymään asiassa. Sananvapaus ei ensinnäkään ole yksityisellä foorumilla pätevä argumentti, ja vaikka foorumi olisi yleinen niin puhdas paskanjauhanta on eri asia kuin sananvapauden käyttö.

Niitä huumorijuttuja voi kirjoitella - lain ja hyvien tapojen puitteissa - Iltavapaisiin. Iltavapaat ovat olemassa siksi, ettei asiallista keskustelua seuraavien tarvitse tuhlata aikaansa paskanjauhannan lukemiseen.

By the way - ketju "Palaute" on palautetta varten.
 
ja tämäkö ei ole palautetta?

Kerropa vielä miksi tässä toisessa keskustelussa sai jauhaa paskaa sivutolkulla, mutta nämä minun kaksi kommenttiani olivat sinulle liikaa???

Eipä haittaa vaikka TomTom ottaisi myös kantaa tähän.
 
ja tämäkö ei ole palautetta?

Kerropa vielä miksi tässä toisessa keskustelussa sai jauhaa paskaa sivutolkulla, mutta nämä minun kaksi kommenttiani olivat sinulle liikaa???

Eipä haittaa vaikka TomTom ottaisi myös kantaa tähän.

Noin perjantai-illan ratoksi...

Taidat kerjätä verta nenästä. :)

Elämä on epäoikeudenmukaista.
 
Noin perjantai-illan ratoksi...

Taidat kerjätä verta nenästä. :)

Elämä on epäoikeudenmukaista.


Minulle on erittäin ok, että banni tulee foorumin sääntöjen tai lakien/hyvien tapojen rikkomisesta. Eikö mene jakeluun, ettei tässä ole ollut em mainittua syytä banniin ja se nyppii minua erittäin tukevasti. Tämän asian pitäisi ottaa päähän jokaista isänmaan ja demokratian puolustamisesta kiinnostunutta henkilöä varsinkin palstalla jossa keskustellaan maanpuolustuksesta.
 
Btw. Tämän keskustelun voi päättää myös sillä, että veli Samses toteaa tehneensä virheen antaessaan bannin ilman syytä esim pikaistuksissaan tms syystä. Kaikki tekevät virheitä ja se on täysin ymmärrettävää.
 
@Ressu70 1 piste. Modelle vittuilu jatkuu, lisäksi offtopic tässä ketjussa vaikka on ohjattu oikeaan ketjuun.

Jäsen Ressu70:lle tehtäköön myös tiettäväksi, että paskanjauhanta sivukaupalla toisessa ketjussa ei ole jäänyt huomaamatta sekään.

Hauskaa perjantai-illan jatkoa kaikille keskustelijoille.

Jaa-a. Pitäisiköhän avata ketju nimeltä "Siperia opettaa".
 
Taisi keskustelu päättyä Ressu70:n virheeseen... :D
 
On tullut sanottua varmaan aiemminkin, mutta sanotaan uudelleen:

Tämä on yksityinen foorumi ja omistajalla on täydet oikeudet määrittää, mitä ja miten täällä toimitaan
Tällä foorumilla moden sana on laki.
Tällä foorumilla on paljon erilaisia osioita eriaiheisia ja -sisältöisiä ketjuja mukavia keskusteluja varten. (Koeta pysyä aiheessa)
Jos tulee banaania, niin ei elämä siihen lopu. Oppi onnettomuudesta otsaluun alle ja kohti uutta nousua.

Eli soumeksi: päätä ei kannata lyödä kerta toisensa jälkeen betonimuuriin. Kyllä se siinä kuitenkin on.
 
Mode huomauttaa asiallisesti, ressu70 alkaa vinkumaan, mode bannaa, ressu70 vinkuu vielä enemmän :facepalm:


Joo, näin otan kantaa, otahan yksi ylimääräinen bannipojo. T: Diktaattori.

Ikävä takaisku. :D
 
@Pistemaali 3 pistettä. Uusnatsistiset salaliittoteoriat juutalaisista salaliitoista.
 
Asiahan ei minulle kuulu mutta nöyrimmin tiedustelisin Pistemaalin bannin syytä, ei auennut minulle.
 
Back
Top