Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Ilmasodankäynnin toteutumattomat innovaatiot !

Viestiketju osiossa 'Muu sotilaskalusto' , aloittaja Juke, 24.02.2013.

  1. Juke

    Juke Ylipäällikkö BAN

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    4,383
    Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    1,286
    [​IMG]

    Tuossa ilmanotto kuten Boeingin Bird of Preyssä.

    Kyseessä Boeing luonnos rotory/fixed wing jettiin.
     
  2. Mainos Google AdSense



  3. winsu

    winsu Kapteeni

    Liittynyt:
    28.04.2010
    Viestejä:
    602
    Tykkäykset:
    262
    Pisteet:
    76
    Missä se rotary- osio on?

    Sinänsä tuli ihan V-22 osprey mieleen.
     
  4. SJ

    SJ Ylipäällikkö Lahjoittaja

    Liittynyt:
    29.04.2010
    Viestejä:
    15,106
    Tykkäykset:
    4,558
    Pisteet:
    1,286
    Se on se siipi siinä päällä. Sen oli tarkoitus pyöriä, jotta vempain nousee ja sitten käynnistetään suihkumoottori joka antaa työntöä ja ropeli voidaan lukita paikalleen.
     
  5. winsu

    winsu Kapteeni

    Liittynyt:
    28.04.2010
    Viestejä:
    602
    Tykkäykset:
    262
    Pisteet:
    76
    Tietenkin. Onko vastavääntö hoidettu fenestronilla vai mikä ton vekottimen toimintaidea on?
     
  6. SJ

    SJ Ylipäällikkö Lahjoittaja

    Liittynyt:
    29.04.2010
    Viestejä:
    15,106
    Tykkäykset:
    4,558
    Pisteet:
    1,286
    Onko fenestron sama kuin NOTAR? Suoraan sanoen en tiedä miten se on ratkaistu, tuo kun ei tietääkseni ikinä toteutunut.
     
  7. Juke

    Juke Ylipäällikkö BAN

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    4,383
    Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    1,286
    Siinä on lähdetty hakemaan tällaista 3 siipiratkaisua ( fixed wing modessa )...joka ainakin Piaggio Avantissa ( P.180 ) on mahdollistanut 10 paikkaisen koneen erittäin pienellä siivellä ( 16 m2 ).

    [​IMG]

    Avanti myös liikkuu nopeampaa kuin viimeisen mallin Me-109 K-4 ; http://en.wikipedia.org/wiki/Piaggio_P.180_Avanti
     
  8. Juke

    Juke Ylipäällikkö BAN

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    4,383
    Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    1,286
    [​IMG]

    Sueraavaksi voitaisiin käydä läpi kaikki AURORA projektin versiot jotka ovat paljolti tämän Hortenin veljesten Ho 229 innoittamia;

    http://www.luft46.com/Myhra/229builda.jpg

    Tässä yksi AURORA; http://www.fantastic-plastic.com/Aurora-SPFX.jpg

    [​IMG]
     
  9. Juke

    Juke Ylipäällikkö BAN

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    4,383
    Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    1,286
    Tämä lienee scram jet; https://www.fas.org/irp/mystery/aurora.jpg

    [​IMG]

    Pieni proto taitaa jo lentänyt jotain mach 7 pintaaan ?

    [​IMG]

    Täällä lisää; http://aboutfacts.net/Weapons69.htm

    Natsisaksassa mentiin vieläkin kovempaa piirustuslaudan tasolla; http://www.luft46.com/misc/sanger.html

    22100 km/t; [​IMG]

    Prokjetin mahdollisuudet olivat olemattomat; http://greyfalcon.us/Sanger.htm
     
  10. Juke

    Juke Ylipäällikkö BAN

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    4,383
    Tykkäykset:
    220
    Pisteet:
    1,286
    Täältä löytyy muuten monia myöhemmin käyettyjä ideoita..jopa V-22 Osprey tuntuu Weserflug P.1003/1 kopiolta !

    http://forum.worldofwarplanes.com/index.php?/topic/754-german-area-51/page__st__40

    [​IMG]

    Sama aihetta ovat tutkineet muutkin; http://hyperboreanvibrations.blogspot.fi/2011/08/nazi-germany-techonology-used-in-cold.html

    [​IMG]
     

Jaa tämä sivu