Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Löytynyt sotapäiväkirja

Viestiketju osiossa 'Menneet sodat ja sotahistoria' , aloittaja daisuki, 23.10.2015.

1. daisuki

daisuki Alokas

Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    0
    image.jpeg Hei,

Löysin kaappeja penkoessani isoäitini isän sotapäiväkirjan. Ei siellä ole kauheasti itse sotaan liittyvää, lähinnä runoja, lauluja, piirrustuksia ja mietelmiä.
    Haluaisin tietää missä näitä asioita tästä voisi selvittää. Itse en käsialasta kamalasti selvää saa. Lisäsin kuvan jossa on yksi päiväkirjojen kansista. Näitä on siis useampi

2. Mainos Google AdSense

3. Fremen

Fremen Kenraali

Tykkäykset:
    4,844
    Pisteet:
    636
    Terve @daisuki , tervetuloa joukkoon! Vastaavia on jonkin verran tullut Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran projekteissa vastaan... tassa on yksi henkilo joka erikoistuu tolle alueelle:

http://www.finlit.fi/fi/tutkimus/loyda-asiantuntija/ulla-maija-peltonen#.ViqWKGQrJO0

Ulla-Maija Peltonen, arkistonjohtaja, dosentti

• historiallinen kertomusperinne
    • muistitietotutkimuksen (oral history) metodologia
    • sotien yksityisen ja julkisen kerronnan suhteet
    • arkistotutkimuksen teoria ja metodit
    Huom. saatat hajota aika pahasti ton vasemmistolaisuuteen joten ala syyta mua :D... mutta jos laitat kohteliaan sahkopostin ja demoat hiukan ulkokultaista punasympatiaa niin etkohan jotain neuvoja saa ihan dosentiltakin!

Jaa tämä sivu