Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Myydään M: Lowe Alpine Sting

Viestiketju osiossa 'Morttimarketti' , aloittaja Jyrsae, 18.06.2016.

1. Jyrsae

Jyrsae Alikersantti

Tykkäykset:
    58
    Pisteet:
    6
    Myydään Hollantilainen ja DPM-väritetty Lowe Alpine Sting. Myynnin syy: majurit.

Varusteleka myy samaista tuotetta. Mainospuheet voi lukea heidän kirjoittamina kun osaavat sen homman paremmin.

Kyseinen yksilö on n. 3 vuotta sitten Lekasta ostettu ja nähnyt rajallisesti käyttöä yllämainituista majureista johtuen. Kaikki rensselit mitä mielestäni pitäisi kuulua löytyy ja on ehjiä. Sivutaskujen päivärepuksi muokkaamiseen tarvittavat kantohihnoja ei tullut mukana.

Selkä säätyy kaikille kääpiöstä n. 190-senttiseen. Pidemmille en voi varauksetta suositella koska itse 192-senttisenä joudun venyttämään säädön äärirajoille. Tässä kantaa mukavasti aika monta kiloa ja yrityksistä huolimatta en ole onnistunut sitä rikkomaan.

Lisätietoa esimerkiksi tästä arvostelusta. http://www.bushcraftuk.com/forum/showthread.php?t=116782

65€ tai paras tarjous. Voin toimittaa pk-seudulle tai laittaamatkahuollolla tulemaan ennakkomaksua vastaan. Myös nouto Leppävaarasta on mahdollinen.

Vaihdossa voi tarjota vihreää chestrigiä ja/tai AK:n lipastaskuja.

2. Mainos Google AdSense

3. Rajajääkäri

Rajajääkäri Eversti Lahjoittaja

Tykkäykset:
    2,787
    Pisteet:
    316
    Mulla on muutama Lowe Alpinen tuote, jotka olen hankkinut n. 20 vuotta sitten ja jotka ovat vieläkin käytössä. Erittäin hyvää laatutavaraa.

4. Jyrsae

Jyrsae Alikersantti

Tykkäykset:
    58
    Pisteet:
    6
    Jos ei tuolla lähde niin pudotetaan hintaa: 45€

Vikaahan tuotteessa ei ole. On vain tarve tilalle kellarikomerossa.

5. roenski

roenski Alokas

Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    0
    Yv lähetetty.

6. Jyrsae

Jyrsae Alikersantti

Tykkäykset:
    58
    Pisteet: