maanpuolustus.net

kaikkia iltapäivälehtien keskustelupalstojen ja Suomi24:sen hörhöjä ei tänne varmaankaan edes kaivata. Kuitenkin tämä saa tietyissä asioissa aikaan tiettyä esillä olevien näkemysten kaventumista, sekä suppeahkoa asiantuntemusta..

Onnellisen avioliiton edellytys on kuulemma se se, että jompikumpi sanoo vain että yes darling, you´re right. Siksi varmaan voitin jokaisen kiistan kaikkien exieni kanssa. Nykyiseni taas on aina oikeassa, se on perussääntö.

Oma jäsenyyteni asettaa tietenkin koko foorumin kyseenalaiseksi. En ymmärrä, miten olen saattanut liittyä yhteisöön, joka huolii minut jäseneksi.

Ja lopuksi kunnaianosoitus tälle foorumille pienellä vertailulla rekisteröimättömien palstojen todellisuuteen. Olette varmaan nähneet tämän sketsin, missä Taneli Mäkelä & Co ruotii nettikeskusteluja:

 
Hahmotelma MPnetProPag:sta:
MPnetProPag.jpg

Minulle sopii molemmat: Tiedustelu ja sitten Häirintä :D Tuosta Puolustuksesta on vähempi kokemusta
Mutta-Mutta .. Missä on Johtajamme?
 
Viimeksi muokattu:
Meidän ryhmällä on jo kovimmat tappiot eli mikään helppo posti ei selvästikään ole kyseessä.
Joo.. Taitaa Johtaja olla peitehommissa :cool: eipä hätää, ollaan ovelia ja johdetaan itseisesti itse-itseämme toinen toistaan tukien :D
btw. Olettehan kuulleet uudesta aktiivipuolustusjärjestelmästä, joka pohjautuu netissä parveileviin "nörttimortteihin" o_O ? PsykoOPS etc...
Siinä tiputellaan provoja sopivan laatuisiin foorumeihin --- katiskat pyytämään ja ootto-onget veteen ;) sitten odotetaan.
 
Komppailen tuossa aikaisempia tämän "kirjautuneiden käyttäjien osalta".

Sisältöhän se saitin menestyksen ratkaisee.

Itse olen valitettavasti tästä laistanut jo pitemmän aikaa; työkiireitä olevinaan ja maasta/maahanmuuttoa... o_O.

Myönnän että en oikeasti ole jaksanut seurata kunnolla ketjuja; ennen luin joka ikisen viestin ja aikaisemmat oikein ajatuksella.

Skarppia ja lisääntyvää aktiivisuutta meille kaikille "mosareille", jotta uuden kirjoittajat saadaan matkaan. Itse tein juurikin Uuden Vuoden lupauksen, jotta yritän olla huomattavasti aikaisempaa enemmän läsnä :cool:.

Btw Tomppa: Olisikohan mahdollista kutsua nuita bannattuja takaisin?: kavereilla kun oli yleensä myös asiaakin joka johdatti keskustelua eteenpäin ...
 
Viimeksi muokattu:
En ole seurannut Adam7 keskusteluja pahemmin mutta tässä nimimerkkiin liittyen eräs mielenkiintoinen pointti. Eräs suomenruotsalainen ystäväni merivoimien upseeri vaikutti perinnefoorumilla aikanaan. Nykyään mieltää tämän foorumin persuhenkiseksi samanmielisten kerhoksi. Häntä ei kuuleman mukaan voisi vähempää kiinostaa kirjoitella tänne saati lukea. Yllätys kuitenkin, että on useampaan otteeseen maininnut Adam7 nimimerkin ja kehunut sitä. Kuulemma bannaus väärin jne.. Ensiksi epäilin häntä nimimerkiksi mutta olin väärässä.
 
Koska en ole ollut kauan palstalla enkä tunne ko. henkilöiden viestejä, en ota kantaa.

Koska ylläpidon kaverit tuntuvat ainakin osapuilleen täysjärkisiltä,voisin kuvitella, että sulkemiselle on ollut vakavat perusteet, mahdollisesti ovat saaneet useampia varoituksiakin.

Se, että joku ei halua osallistua tai lukea sen vuoksi, ettei pidä ehkä suurenkin joukon samanhenkisistä kirjoituksista, paljastaa ainakin diktatorisen haaveensa, jos ei muuta.
 
Kyllä mun täytyy sanoa, että viime aikoina foorumin keskustelun taso on pitkästä aikaa ollut positiivisesti nousussa! Mielenkiintoista ja asiantuntevaa keskustelua mm. SIETO:sta, operatiivisista ja alueellisista joukoista jne...

Maanpuolustus.net on tarjoaa selkeästi korkeatasoisinta julkista maanpuolustusaiheista keskustelua Suomessa, ilman turhia korulauseita ja juhlapuheita...

Itselleni kaiken kakofonian määrää paljon tärkeämpi asia on keskustelun laatu. Sanoisinkin, ettei ainakaan kovin paljoa ole menetetty bannattujen käyttäjien muodossa, tietysti jos heillä on tarjota järkevää kontribuutiota nykyisten lisäksi, niin eikun mukaan vaan!
 
Ja nyt mukana yhteensä: 266 (jäseniä: 31, vieraita: 208, robotteja: 27). Erityisesti lämmittää tuo rekisteröityneiden jäsenten paikallaolo, se on alkanut vakiintua tuonne 30+ ja jopa enemmän. Todella positiivista.
 
TIEDOKSI FOORUMIN JÄSENILLE: Vaikka olisitte kuinka kovia miinoittajia, teillä EI ole oikeutta jakaa julkisella foorumilla erilaisia räjähteiden tekemiseen ja ansoittamiseen liittyviä juttuja. Tällä estetään tiedon päätyminen niille, joille se ei kuulu (esim: alaikäiset käyttäjät, henkilöt joilla on kiinnostusta, muttei koulutusta kyseisiin laitteisiin jne.)

-Setämies-
 
Maanpuolustus.net 4 vuotta. Onnittelut !
Viestiketjuja: 2,955
Viestejä: 115,032
Jäseniä: 812
 
Back
Top