maanpuolustus.net

@TomTom

Tätä ketjuahan eivät ei-rekisteröityneet näe?

Lueskelin just tätä ketjua ei-kirjautuneena.

Tuohon TomTom'in kyssäriin taisin aivan ensimmäisessä postauksessani jo osittain vastata. Löytyy Ukraina-ketjusta. Nyt kun on tullut kirjauduttua, niin tulee kommenttejakin aina välillä heiteltyä.
Tieto foorumista tuli pikkuhiljaa muutaman muun palstan kautta, joista hain ajankohtaista Ukraina-tietoa. Tosin kohtuu pitkän ajan luulin puhuttavan jostain trollien valtaamasta moottoripyöräfoorumista kun joku mainitsi mpnetin...
 
Minua kiinnostavat lähinnä tekniikka ja historia. Joku tämän joskus linkkasi ja taisin liittyä sen takia, että joku fakta vaati korjaamista :D Joka tapauksessa tämä on likimain ainoa suomalainen foorumi jolla pystyy käymään jonkinlaista järkevää keskustelua. Muualla olen maallikkonakin yleensä parhaiten asioista perillä ja keskustelu on muiden virheiden korjaamista. Täällä tulee vastaan ihan uuttakin tietoa ja järkevää keskustelua, jossa keskustelijoilla on faktat hallussa.
 
Kuinka koville ottaa noin niinku omasta mielestä? Huvittavaa itkemistä, iso mies.
Ok. Ei siis huumoria. Olen pahoillani. Luulin että :D eli hymiö kertoisi kommentin olevan huumoria joka liittyy muuhun lähiaikoina käytyyn keskusteluun mm. eräissä LKP-langoissa, mutta olin taas väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, kyllä CV on oikealla asialla, nämä saitin LKP keskustelut *ontelotutkimuksineen* pitää ottaa huumorilla, kuten mm. Baikal erään aloitti. Liika pönötys on vain haitaksi...
 
Haha, mitä ihmettä, mitenkähän tämmöinen mielikuva foorumista on tullut?

mp tuo ensin mieleen moottoripyörän ja siihen kun liittyi maininnat ainaisesta koneista ja kalustosta kinaamisesta pilkunviilauksen tasolle asti, niin mielleyhtymä on selvä. Tuolla kone- ja kalustokinaamisella varmaankin viitattiin palstalla ilmenevään panssarivaunufetisismiin. :)
 
Minä aikoinaan satunnaisesti vilkaisin susinettiä. Sitten piiiitkän tauon jälkeen piti taas käydä lukemassa mutta oli kadonnut ja jotenkin sitten löysin tämän foorumin.
 
Naurattaa, kun tänne eksyin, olipas tilaa huudella. Nyt:

Members Online Now
  1. ResAu, VanhaPate, YliKoo, baikal, proileri, TT, KorpiSISSI, HaBa, RJT, Recon x, hopeinen,Taittoperä, vehamala, jokuvaan, Karvajalka,Passi, Bauer, Panssari Salama, Gk0, Kaarne,Vääpeli, Lepukki, Mustaruuti, Huhta, näätä,Mievaan, bjarnfredarsongeorg, MeriTJ, jurppi, Samovarius, Sardaukar, tviiru, JP85, Maxou, Sarek1, Creidiki, massaaja, Iso-Mursu,Tähystäjä, Umkhonto, Ylermi, Pullosorsa, skärdis, G.Lavanche, Xwell, MoRsE, J73,kertakenttään, vlad, Nakertaja, moxey, BlackFox
Total: 500 (members: 64, guests: 401, robots: 35)

Hieman karhun örähtelyä naapurista kuultu tai sitten vaan pojasta polvi paranee :D Ah ma nauran muttei löytynyt Bianca Castafioresta sopivaa kuvaa :D
 
Maanpuolustus.net täyttää 6 vuotta tänään.

TomTom oli tilanteen tasalla, kun perinnefoorumimme Susi1.net
lakkasi olemasta ja perusti mp.netin jatkamaan edeltäjän työtä.
Ja hyvin on jatko sujunutkin !
Pienestä alusta on kasvanut (tietääkseni) Suomen suosituin tämä alan foorumi.
Kiitos tästä kuuluu kaikille kirjoittajille ja lukijoille.

Tilastoja:
Viestiketjuja:4,521
Viestejä:336,093
Jäseniä:1,706
 
Maanpuolustus.net täyttää 6 vuotta tänään.

TomTom oli tilanteen tasalla, kun perinnefoorumimme Susi1.net
lakkasi olemasta ja perusti mp.netin jatkamaan edeltäjän työtä.
Ja hyvin on jatko sujunutkin !
Pienestä alusta on kasvanut (tietääkseni) Suomen suosituin tämä alan foorumi.
Kiitos tästä kuuluu kaikille kirjoittajille ja lukijoille.

Tilastoja:
Viestiketjuja:4,521
Viestejä:336,093
Jäseniä:1,706

No, meitähän alkaa näköjään olla jo yhden taisteluososaston verran....
 
Ainoat keitä olen jäänyt kaipaamaan tänne ovat ex Jippii armeija foorumin USA patriootit. Sattuuko kukaan muistamaan näitä?
 
Maanpuolustus.net on kyllä suomalaisittain erinomainen palsta aiheen tiimoilta. Vähän toki kuplamainen ja ajoittain tulee mieleen että onko kaikki asiat jo käyty lävitse. Lisäksi palsta toki kaipaisi uutta verta, mutta osallistumiskynnys voi olla aika korkea. Eipä tällä hirveästi suomalaisessa internetissä ole kilpailua, tietysti jos nuo legioonat sun muut kansainvälisemmät hommat kiinnostaa on eräs erinomainen suomalainen palsta niiden suhteen, mutta vähän eri fokus siellä.

Lisäksi kieltämättä välillä epäilyttää onko poliittiset keskustelut hyväksi palstan kannalta, mutta eiköhän ne ole.
 
Olisi mielenkiintoista kuulla mistä porukka on kuullut tai saanut yleensäkään tietoon tämän palstan, kertokoon kuka haluaa.

Jos en väärin muista, niin muutaman kerran kävin katselemassa joitain kalustoihin liittyviä aiheita, hakukoneen kautta. Rekisteröitymisen tein, jotta kuvat näkyisivät täysikokoisina.
 
Mitenkäs modestatuksen kanssa? Näkisin, että jos moderaattoreita olisi erilaisilla mielipiteillä varustettuja, tämä rohkaisisi foorumille enemmän eri mieltä olevia kirjoittajia.
Pitäisikö suorittaa modevaihto Aseistakieltäytyjäliiton sivujen ylläpitäjien kanssa? :D Yksi aseistakieltäytyjä tänne moderoimaan, yksi maanpuolustaja sinne moderoimaan. Minä haistan huumorin tässä. Huumoria, selkäänpuukotuksia, petturuutta, valheita, peittelyä, draamaa... Täyttä saippuaa. :D
 
Back
Top