Miksi www.mil.fi rikki jo 8 vuotta ?

Osa sivuista on myös vanhentuneita sisällöltään.
Lähinnä organisaatiorakenteiden ym. osalta.
 
Every breath you take, every move you make, I´ll be watching you.

The Police

(miksihän tämä tuli mieleeni)
 
Onko muut huomanneet samaa, että mil.fi on toiminut todella huonosti vuosien ajan.

Jos haluaa katsoa vaikka pst-ohjuksen kuvaa tai tietoja, niin

http://www.puolustusvoimat.fi/portal/puolustusvoimat.fi/?1dmy&urile=wcm:path:/SU+Puolustusvoimat.fi/Puolustusvoimat.fi/Maavoimat/Perustietoa/Maavoimien+kalustoa+sivustoalueen+etusivu/Jalkavaki+Maavoimien+kalustoa/Panssarintorjunta+aseet+Jalkavaki+Maavoimien+kalustoa/PSTOHJ+2000M+panssarintorjuntaohjusjarjestelma+-+Panssarintorjunta-aseet+-+Jalkavaki+-+Maavoimien+kalusto/

palauttaa:

Verkkosivu ei ole käytettävissä


ERR_CONNECTION_RESET


Aika vaikeaa ylläpitää reserviläistietoja valan mukaisesti, jos army itse estää sen minulta.

Nyt linkki palauttaa allanäkyvät tiedot. Olen ollut huomaavinani, että jotkut (muutkin kuin PV) pitävät (verkkohyökkäysten varalta?) sivujaan auki vain virka-aikana.

Panssarintorjuntaohjusjärjestelmä PSTOHJ 2000M
Käyttö
  • Kannettava kolmannen sukupolven panssarintorjuntaohjusjärjestelmä
  • Panssarivaunujen tuhoaminen kaukotorjuntaetäisyyksille
Ominaisuudet
  • Ohjus voidaan ampua: ammu ja unohda -, ammu ja tarkkaile - tai ohjaus-käyttötavalla
  • Ammu ja unohda -käyttötavalla ampuja lukitsee maalin ja ohjus hakeutuu maaliin
    itsenäisesti
  • Ammu ja tarkkaile -käyttötavalla ohjus välittää valokuidun välityksellä kuvan ampujalle,
    joka voi tarkentaa tai vaihtaa maalia ohjuksen lennon aikana
  • Ohjauskäyttötavalla ampuja laukaisee ohjuksen ilman hakupään lukitsemista maaliin. Ampuja ohjaa ohjusta kohti maalia.
  • Ampumaetäisyys 4 km
  • Valittavissa korkea tai matala lentorata
  • Järjestelmän paino ampumakunnossa 26 kg
  • Ohjuslaukauksen paino 13 kg
  • Ohjuksen paino 10 kg
  • Ohjus on varustettu kaksoisontelotaistelukärjellä
  • Ohjuksessa kaksoishakupää (päivä- ja lämpöhakupää)
  • Ohjuksen lentonopeus 150 m/s
  • Valmistusmaa Saksa
 
Ei tässä tarvitse mitään kovin ihmeellisiä syitä lähteä hakemaan. PVn sivut ovat huonot ja syy tähän löytyy ylläpidosta tai sille osoitetusta resursseista/vaateista.
 
Ei tässä tarvitse mitään kovin ihmeellisiä syitä lähteä hakemaan. PVn sivut ovat huonot ja syy tähän löytyy ylläpidosta tai sille osoitetusta resursseista/vaateista.

Ei voi olla resursseista kiinni, kun PV:llä on mahdollisuus kiinnittää vaikka komppanian verran ammattimiehiä tehtävään. Eikä maksa yhtään mitään.

Tarkoitan tietysti varusmiespalveluksessa olevia nettivelhoja ja sisällöntuottajia, joista moni taatusti haluaisi palvella PE:ssa.
 
Puolustusvoimien tärkein kohderyhmä "markkinoinnille" lienee 15-18 vuotiaat. On ilmeisesti tehty arvio, että Youtube puree sinne paremmin. On nimittäin aika komeeta kamaa sillä puolella nykyään. Nettiportaali on vähän kuin paikallistien huoltoasema sen jälkeen kun lähelle rakennettiin moottoritie. Pystyssä - vielä.
 
En kyllä ole havainnut että olisi kovin usein toimimaton. Onko säikeen aloittajalla joku linjalla suodattamassa
 
Mulle kans on aina toiminut, paitsi päivitysten ym. aikana joista on sitten etusivulla ilmoitus jos sellaonen on menossa
 
Mulla itse sivu toimii moitteettomasti, sisältö on usein vaan vanhentunutta ja etenkin ressuille tarkoitetusta materiaalista on mielestäni hieman pulaa!
 
T72 vaunua mainostettiin vielä muutama vuosi sitten parhaaksi Suomen erityisolosuhteisiin. Ilmeisesti nyt tajuttu jo poistaa.
 
Back
Top