Millainen ihminen ryhtyy Putinin trolliksi?

Tiedän että varsinkaan sinun tunteet eivät ole sieltä ruusuisemmasta päästä, mutta olisiko silti hyvä malttaa olla loukkaamatta ketään sanallisesti. Ei alennuta näillä nimittelyillä tasolle, joka vastaa itänaapurissa kirjoitettua, vaan pyrittäisiin perustelemaan asiat asioina, niin v*tun vaikealta kuin se välillä tuntuukin. Eikä tämä viesti ollut vain sinulle vaan meille kaikille täällä foorumilla kirjoittaville.
Mistä sinä oikein puhut?

Minulle tämä video lähetettiin eilen Moskovasta. Kenen tunteita sinä kuvittelet minun loukkavan?? Venäläläisen lähettäjän? Hän ajattelee juuri samalla tavalla kun minä ja kenties kuten miljoonat muut, jotka häpeävät minkäläiseksi elokoiksi propagandalla aivopesty ihmisiä siellä. Et varmaan tietääkään kuinka moni venäläinen itse sanoo miten heitä hävettää, ja hävettää juuri kuten videon nimessä. En minä ole keksinyt sille sellaisen otsikon.

Eihän häpeä tuntee joku aivoton vanja joka katso kremlin tv:ta ja huuta ilosta kun ukrainalaisia tapetaan, hurramassa jollekin Zhirinovskyn propagandistille kun tämä kerro tv:sta hänelle miten "pitää pudottaa pommeja" ja miten kaikkia ukrainalaisia, jotka eivät halua tulla Venäjän "isoveljellisen" haluakseen pitää tuhota. Ei.
Häpeän tuntevat juuri rehelliset ajattelevat venäläiset, ja juuri sitä, kuten videolla selvästi sanotaan ja kerrotaan, UKRAINALAISTEN TAPPAMISESTA ja sitä valheiden tulvasta millä verukkeella sitä tappamista toteutetaan.

Ne ovat liian vakavia asioita, liian vakava rikos, jotta sinä leikkisit loukkantunutta "kaikkien venäläisten" puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Hetkinen, mistä sinä oikein puhut?

Minulle tämä video lähetettiin eilen Moskovasta. Kenen tunteita sinä kuvittelet minun loukkavan?? Venäläläisen lähettäjän? Hän ajattelee juuri samalla tavalla kun minä ja kenties miljoonat muut. Et varmaan tietääkään kuinka moni venäläinen itse sanoo että heitä hävettää, hävettää juuri kuten videon nimessä. En minä ole keksinyt sille sellaisen otsikon.

Eihän häpeä tuntee joku vanja joka katso kremlin tv:ta ja huuta ilosta kun ukrainalaisia tapetaan, hurraa jollekin Zhirinovskyn propagandistille kun tämä kerro tv:sta hänelle miten "pitää pudottaa pommeja" ja miten kaikkia ukrainalaisia, jotka eivät halua tulla Venäjän "isoveljellisen" haluaksen pitää tuhota. Ei.
Häpeän tuntevat juuri rehelliset ajattelevat venäläiset, ja juuri sitä, kuten videolla selvästi sanotaan, UKRAINALAISTEN TAPPAMISESTA ja sitä valheiden tulvasta millä verukkeella sitä tappamista toteutetaan.

Ne ovat liian vakavia asioita, liian valava rikos, jotta sinä leikkisit loukkantunutta kaikkien puolesta.
Ei mutta tässähän sinä perustelet ja kuvaat tilanteen aitoa luonnetta. Ei siinä ole mitään vikaa ja pysyt hyvin asiapitoisella linjalla. Jatka samaan malliin!
 
Ei mutta tässähän sinä perustelet ja kuvaat tilanteen aitoa luonnetta. Ei siinä ole mitään vikaa ja pysyt hyvin asiapitoisella linjalla. Jatka samaan malliin!
Vai niin..
Mitä edellisessä perustelussa oli vikana? Mitä konkteettisesti siinä mielestäsi on kirjoituksessani "epäasillisellä linjalla" kuin tartuit kirjoitukseeni, loukkanuit kaikkien venäläisten puolesta ja siksi rupesit läksyttämään minua?
Olisiko asia muuttunut jos tämä venäläisten tekemä itsekriittinen video olisi lähetetty New Yorkista?
Minä nimittäin seison jokaisen oman kirjoitetun sanan takaa ja voi perustella jokaista vielä lajemmin. Mutta ajan puuten takia en voi, enkä ajo keksia pyöräkään. Muutenkin kaikille järkeville ihmisille jo aika pitkälle selvä mitä Venäjällä tapahtuu - fasismin nousu.
 
Viimeksi muokattu:
Miten niin jee-jee? Antaako UFF rahat Unisefille? Jos ne alkaa tukahduttaa kritiikkia niin en asioi siellä enää. Mitä vika tässä on?

Tässä on se vika tai erikoisuus, että ei uskota Unisefin vastinetta perusteista joilla artisti on valittu vaan väännetään asiaa absurdiaan asti mediassa toimivien twitter vänkääjien toimesta aivan kuten case The Kaarnavene..

Artistista taas jokainen voi olla mieltänsä ja esim. itse en kuulu oikein enää kohdeyleisöön, mutta musiikillisesti miellyttävämpää kuin esim. joku Paleface yms.

Artististin mielipiteisiin naapurimme johtajasta taasen omaan hyvin syvästi vastakkaisen näkemyksen ja pidän hänen ulostuloja(mitä olen sattunut näkemään) puupäisinä..
Kuitenkin antaisin hänenkin tehdä työtänsä...(artistina) ja Unicefin auttaa avun tarpeessa olevia.

edit:
Laura ‏ @LauraHuu
En usko että twitterstorm tästä edistää pyrkimystä saada @MikaelGabriel pois esiintymästä esikuvana keikalla. Uskotko sinä? #turpo

Aki Heikkinen‏ @akihheikkinen@LauraHuu Kyllä, ja reaktiona oli alkaa jahdata linkin esilletuojaa ja muita asiasta keskustelleita julkisesti. Hyvin veti @unicef_fi tämän.
1.46 ip. · 10. maaliskuuta 2017
6min
Aki Heikkinen‏ @akihheikkinen
@LauraHuu Ihan yks lysti; Unicef moka artistivalinnassa oli ikävä ja asiaa kritisoineiden julk somejahtaaminen organisaationa jo törkeää.
3min

Juha Hakala‏ @juhakala3
@LauraHuu Montako twiittaajaa tarvitaan twitterstormiin? Riittääkö 3 - 5? @MikaelGabriel
2min
Laura ‏ @LauraHuu
@juhakala3 Tai montako päivää. @MikaelGabriel
LauraHuu
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on se vika tai erikoisuus, että ei uskota Unisefin vastinetta perusteista joilla artisti on valittu vaan väännetään asiaa absurdiaan asti mediassa toimivien twitter vänkääjien toimesta aivan kuten case The Kaarnavene..

Artistista taas jokainen voi olla mieltänsä ja esim. itse en kuulu oikein enää kohdeyleisöön, mutta musiikillisesti miellyttävämpää kuin esim. joku Paleface yms.

Artististin mielipiteisiin naapurimme johtajasta taasen omaan hyvin syvästi vastakkaisen näkemyksen ja pidän hänen ulostuloja(mitä olen sattunut näkemään) puupäisinä..
Kuitenkin antaisin hänenkin tehdä työtänsä...(artistina) ja Unicefin auttaa avun tarpeessa olevia.

edit:

LauraHuu
Kyllä järjestöä joka valitsee artistin joka fanittaa sotarikollista ja rikollisjärjestöä voi kritisoida. Ja sen jälkeen voi kritisoida että järjestön twitter vastaava alkaa selittämään että perusteltua kritiikkiä esittänyt tili on perustettu tätä kritiikkiä varten ja alkaa "selvittämään".
 
Kyllä järjestöä joka valitsee artistin joka fanittaa sotarikollista ja rikollisjärjestöä voi kritisoida. Ja sen jälkeen voi kritisoida että järjestön twitter vastaava alkaa selittämään että perusteltua kritiikkiä esittänyt tili on perustettu tätä kritiikkiä varten ja alkaa "selvittämään".

Ei kai asiallista kritisoimista kukaan ole estänytkään ja unisef vastasi ihan asiallisti saamaansa osin asiattomaan kritiikkiin. Kyseessä on ilmeisesti kuitenkin hyvin toivottu ja suosittu artisti, ymmärtääkseni ja valintaan liittyivät juuri nämä syyt.

Sen jälkeen kun vastaus ei tyydyttänyt tiettyjä twitter-hahmoja, niin alkoi järjetön hyökkäys, öyhkääminen.

Kyllähän tuossa sen sortin twitter myllytys oli päällä, että en yhtään ihmettele unisefin iltaista kommentointia " uusista" tileistä.. Tuli niin elävästi mieleen Päivän Byrokraatin hiillostus...

Ilmeisesti artistin esiintymiset pitää pyrkiä estämään, kunnes mieli ja lähipiiri muuttuvat sekä tatuointi on pois laaseroitu? Paluu yhteiskuntakelpoiseksi... tai jää ilman "työlupaa" kuin Sex Pistols aikanaan..

ja turha yrittää ymmärtää väärin, että jotenkin pitäisin tai fanittaisin artistin mielipiteistä ja lähipiiristä tai venäjän johdosta/toiminnasta.
 
Ei kai asiallista kritisoimista kukaan ole estänytkään ja unisef vastasi ihan asiallisti saamaansa osin asiattomaan kritiikkiin. Kyseessä on ilmeisesti kuitenkin hyvin toivottu ja suosittu artisti, ymmärtääkseni ja valintaan liittyivät juuri nämä syyt.

Sen jälkeen kun vastaus ei tyydyttänyt tiettyjä twitter-hahmoja, niin alkoi järjetön hyökkäys, öyhkääminen.

Kyllähän tuossa sen sortin twitter myllytys oli päällä, että en yhtään ihmettele unisefin iltaista kommentointia " uusista" tileistä.. Tuli niin elävästi mieleen Päivän Byrokraatin hiillostus...

Ilmeisesti artistin esiintymiset pitää pyrkiä estämään, kunnes mieli ja lähipiiri muuttuvat sekä tatuointi on pois laaseroitu? Paluu yhteiskuntakelpoiseksi... tai jää ilman "työlupaa" kuin Sex Pistols aikanaan..

ja turha yrittää ymmärtää väärin, että jotenkin pitäisin tai fanittaisin artistin mielipiteistä ja lähipiiristä tai venäjän johdosta/toiminnasta.
Argumentointi ei parane sillä että samaa ...kaa toistaa :(
 
Back
Top