Mitä olet tehnyt Suomen puolustuksen eteen?

Duck duck on selain joka estää liki kaikkien Google jne seurannat mitä selaimella tehdään.
Vpn yhteydellä saat oman tietokoneen sijainnin peitettyä. Itse käytän maksullista fsecuren free domea jolloin voin sijainnikseni määrittää vaikka Kanadan.
 
Duck duck on selain joka estää liki kaikkien Google jne seurannat mitä selaimella tehdään.
Vpn yhteydellä saat oman tietokoneen sijainnin peitettyä. Itse käytän maksullista fsecuren free domea jolloin voin sijainnikseni määrittää vaikka Kanadan.
Tuohon vahvaan OT:hen yhtyen, ehdottaisin myös harrastamaan varovaisuutta siihen minkä palveluntuottajan kautta omaa yhteyttään haluaa salata tai "salata". Google kertoo tarkemmin vaikkapa kulisseissa tapahtuneista yrityksen omistajanvaihdoksista etc., mikäli kiinnostusta perehtymiseen on.

Olen harkinnan kautta f-secureen päätynyt. 5-6 vuotta nyt käytössä ollut. Tor:ia myös satunnaisesti käytössä. Joskus sandbox-moodia käyttänyt, ihan mielenkiinnosta.

Itse topikkiin; perusmuotoiset varusmies- yms. käyty. Todennäköisesti merkittävämpää ollut aikanaan hieman poliittista kenttää sivuava toiminta sekä lähipiiri, joka "riittävästi", on ymmärrykseni sadon hedelmistä päässyt nauttimaan. Olen kuulemma rasittava. Kestän tämän kuin mies, johtuen siitä että olen mies.

Eli. En juuri mitään. Uskoisin tähän tarvittaessa kykeneväni pluspuolista muutosta aikaan saamaan.
 
Onko tämä se paikka missä saa kertoa olevansa reservin avainhenkilö ja ilmoittaa ip-osoitteensa vastapuolen tiedustelulle?

Tästä on ollut jo aiemmin puhetta että näin toimien me reservin aivan keskeiset avainhenkilöt pelastamme mm. Hornet-lentäjät ja pääesikunnan sekä tiedustelun keskeiset upseerit kun naapurin Spetznatsit ja illegaalit suuntaavat iskunsa meihin, tärkeimpiin kohteisiin.

Dulce et decorum est pro patria mori.
 
Eipä tuo panos isänmaan puolustukseen iso ole. 8 kuukautta harmaissa 1986 ja 9 päivän kertausharjoitus 1988. Ja nyt 55v niin kelvoton mihinkään.
 
Back
Top