• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Myyty: GK Pro Parka VIP -takki kokoa XL

Korpisoturi

Korpraali
Myyn tarpeettomana mustan GK Pro Parka VIP -takin kokoa XL.

Takki on ollut päälläni ehkä kaksi kertaa kokeeksi, eli se on aivan uudenveroinen. Voin pistää kuvia tulemaan halukkaille.

Linkki valmistajan tuotesivulle: http://www.gkpro.fr/en/catalogue/c/blousons-parkas-et-windbreakers/p/parka-vip/backPID/3/index.html

Kyseessä on siis GK Pro:n puolipitkä perinteinen "portsaritakki", jossa on noin satamiljoonaa hilavitkutintaskua sisäpuolella mm. voimankäyttövälineille yms, ja joka on talvella aikas lämmin esim. ulkona ravintolan ovella seisoskellessa.

GK Pro -malliston kokomerkinnät ovat inasen nafteja suomalaisille hujopeille, mutta oon itse 185-senttinen kuikelo, ja takki istuu minulle mainiosti ellei oteta huomioon hitusen (ei kuitenkaan häiritsevän) lyhyitä hihoja. Itselläni on tosin pitkien raajojen takia samaa ongelmaa järjestäänsä kaikkien vaatteiden kanssa.

Takin ovh. pyörii GK:n veppisivujen mukaan 170 e tietämillä ja eräs suomalainen maahantuoja pyytää takista verkkokaupassaan 210 e. Myyn oman takkini aseveliystävälliseen hintaan 100 e + postituskulut.

Yhteydenotot yksityisviestillä, kiitos!
 
Back
Top