Palaute

No niin no eipä nuo itseä ainakaan kauheasti häiritse. :)
Muilla sivuilla kyllä adblock plus käytössä.
 
Sama täällä, paremmalla mielellä kehtaa käyttää adblockia kun on tehnyt lahjoituksen.

Itse asiassa pitäisi ottaa pois päältä tällä saitilla, sen verran humoristisia mainoksia porukka tuntuu saavan! :D
 
Suosittelen asentamaan Adblock Plus.

Tämä on toki käytössä kaikilla muilla sivuilla paitsi tukemillani suomalaisilla foorumeilla eli maanpuolustus.netissä ja io-tech.fi:ssä. Joita olen muuten molempia tukenut myös suorilla lahjoituksilla.

Edit: Nyt on tullut niin paljon venäläisiä vaimoja ja laihdutusvinkkejä, että Adblock meni takaisin päälle. Toivotaan, että pieni lahjoitus korvaa tätä edes osaltaan.
 
Viimeksi muokattu:
@Ressu70 , aiemmat kommentit muilta yllä tekivätkin jo selväksi mistä on kyse. Tämä on TomTomin foorumi, ja me kaikki kirjoitamme ja/tai toimimme modeina hänen vierainaan hänen sääntöjensä mukaan.

Foorumin keskustelua pidetään asiallisena mm. siten että ohjataan keskustelijoita pysymään asiassa. Sananvapaus ei ensinnäkään ole yksityisellä foorumilla pätevä argumentti, ja vaikka foorumi olisi yleinen niin puhdas paskanjauhanta on eri asia kuin sananvapauden käyttö.

Niitä huumorijuttuja voi kirjoitella - lain ja hyvien tapojen puitteissa - Iltavapaisiin. Iltavapaat ovat olemassa siksi, ettei asiallista keskustelua seuraavien tarvitse tuhlata aikaansa paskanjauhannan lukemiseen.

By the way - ketju "Palaute" on palautetta varten.

Huumoria sisältävät viestit ovat siis kiellettyjä kaikkialla muualla kuin iltavapaassa.



Eli tällaista toverillista/kaverilista keskustelua ei enää suvaita.:facepalm::facepalm::facepalm:



Kolikko kirstuun kilahtaa, TomTom Tallinnaan vilahtaa. :cool:
 
Huumoria sisältävät viestit ovat siis kiellettyjä kaikkialla muualla kuin iltavapaassa.

Ei, vaan jos yksi viesti aina välissä onkin pelkkä huumoripläjäys, niin sehän on ihan hauskaa kevennystä, mutta kun samalta kirjoittajalta tulee viesti toisen perään pelkkää länkytystä, - mikä oli tässä kyseessä - niin se on asiallisen viestiketjun terrorisointia.
 
Tipaton tammikuu on aivan yliarvostettu. :D
 
Älkää ny ottako kaikkea "sanottua niin tosissaan. Eikös tämä nyt ole vain pelkää viihdettä? Ainakin toistaiseksi? Putte sitten muuttaa kaiken seuraavilla peliliikkeillään.
 
Meinaatko että soldierbue pitäisi ottaa vakavasti....
 
En muista, miksi TomTom ei tykkää tsätistä? Hänellä oli joku aivan validi syy tsätin puuttumiselle.

Olisiko tietoturva? Kaikille käyttäjille pitäisi tehdä IRCiin maski peittämään IPä ja siellä pitäisi olla 24/7 moderaattori päivystys, koska bottiarmeija voi tulla milloin vain sisälle yrittämään valtausoperaatiota jne.
 
Olisiko tietoturva? Kaikille käyttäjille pitäisi tehdä IRCiin maski peittämään IPä ja siellä pitäisi olla 24/7 moderaattori päivystys, koska bottiarmeija voi tulla milloin vain sisälle yrittämään valtausoperaatiota jne.

En muista ja en varmaan edes tiedä. TomTom ottaa kantaa, jahka ehtii.
 
Olen taas vaihteeksi miettimässä mitä helvettiä mä tällä foorumilla teen. Voi olla että otan henkilökohtaista banaania ja poistun takavasemmalla joksikin aikaa.
 
Olen taas vaihteeksi miettimässä mitä helvettiä mä tällä foorumilla teen. Voi olla että otan henkilökohtaista banaania ja poistun takavasemmalla joksikin aikaa.
Älä ny. Viikossa on monta tylsää iltaa, tulet vielä katumapäälle. Voithan pitää taukoa ilman banniakin.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top