Palaute

Onko nyt taas mahdotonta liittää Tweettiä niin, että se näkyisi suoraan sivuilla?

Tuo linkkisysteemi ei ole lukijaystävällinen.
 
Hyvin näkyy.
 
Erikoista, itselle näkyy täysin. Olisiko selaimen asetukset tms.?

Itsellä näkyy kanssa ensin "blankkona" mutta parin sekunnin kuluessa latautuu.
 
Vaihdoin Chromeen. Jopa näkyy. Bugi Ubuntun Fiefoxissa?
 
Vaihdoin Chromeen. Jopa näkyy. Bugi Ubuntun Fiefoxissa?
Onko sulla mainokset blokattu?

Mulla vaihtelee vähän laitteittain ja selaimittain tuo twiittien näkyvyys. Asiaa tarkemmin tarkistamatta just mainosblokkeri voisi olla selittävä tekijä. Opera näyttää, mutta Firefox ei. Toisella koneella taas Firefox (Lubuntulla) näyttää.
 
Onko sulla mainokset blokattu?

Mulla vaihtelee vähän laitteittain ja selaimittain tuo twiittien näkyvyys. Asiaa tarkemmin tarkistamatta just mainosblokkeri voisi olla selittävä tekijä. Opera näyttää, mutta Firefox ei. Toisella koneella taas Firefox (Lubuntulla) näyttää.

Minulla on tällä foorumilla mainostenesto pois päältä. Tänään tuli Firefoxin päivitys. Ei auttanut.
 
SOPIVAA KOHDEHENKILÖÄ LÄHESTYESSÄÄN TIEDUSTELU-UPSEERI

on hakevinaan
*asiantuntijaa
*kommentoijaa

*ystävää
*auttajaa

pyrkii oikeasti värväämään
*kuriiria
*raportoijaa
*vaikuttajaa
*palvelijaa

Näin siis ainakin Suojelupoliisin mukaan.

 
28min
Janne Riiheläinen‏ @veitera
Perin ikävää nähdä oikeiden valemedioiden termejä ja teemoja käytössä tällaisen nimen alla. #turpo #nakertajat
maanpuolustus.net‏ @maanpuolustusYllätys, kauhea yllätys. Joko on totuusmediassa mainittu yksittäistapaus tai mielenvika? #Dusseldorf
#turpo
 
Olen lisäännyt Ukraina ketjuun viimeiseen postaukseni kokonaisen käännetytän kirjotuksen, kun menin hakemaan videon youtubesta, (kasparovin sivulta kopionti ei onnistunut jostain syystä), ja palasin takaisin, kirjoitettu teksti hävisi..

Laiteni alkoi aika lailla reistailla lasinäytön vaihdon jälkeen, mutta olen kyllä jo korjauksen jälkeen lisännyt tekstia muistaakseni.
Harmittaa..
Mistä se johtuu?
 
Onko mitään hajua miksi en pääse kirjutumaan jos en mene yksityisen ikkunan kautta? Ei toimi edesvaikka laitan eteen https://
 
Kiitos Ylipäällikön tittelistä... 3000 viestiä, huh. Toivottavasti niistä on ollut yhtä paljon hupia lukijoille kuin helpotusta kirjoittajalle, ja kiitos vielä reserviläisveljille (ja muutamalle ammattilaiselle) ja erityisesti veljelle @TomTom että tämä foorumi on yleensä olemassa.
Cheers, pals.
 
Kiitos Majurin arvosta, olkoon se vaikka saunamajuri.
 
Back
Top