Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Savotta Jääkärireppu

Viestiketju osiossa 'Vaatteet ja varusteet' , aloittaja Spadekessu, 23.05.2015.

1. Spadekessu

Spadekessu Kersantti

Tykkäykset:
    596
    Pisteet:
    16
    Luonnollisesti, silläviisiin tuo on jo nykyisellään. Ylhäällä olkaimissa ja alhaalla kyljissä SR-soljet, tuossa kokeillussa muodossa suht helppo irroittaa itse, mutta kiinnittäminen ilman apua vaatii jo vähän yrittämistä. Lopputulos tulee todennäköisesti olemaan semmonen, että käyttäjä voi itse valita haluaako yläsoljet taakse niskaan, olkapäiden päälle tai eteen rinnuksille ja myös alakulmien solkien kiinnityspiste/suunta yms. on vapaasti vaihdettavissa. Noita erilaisia solkien yhdistelmiä ja kiinnitystapoja on melkein loputtomasti, eli aika räätälöitävästä jutusta on kyse.

2. Mainos Google AdSense

3. sv210

sv210 Alokas

Tykkäykset:
    14
    Pisteet:
    0
    Mua noissa kuvissa kiinnostaa tuo rintalaukku, onko lekalta tulossa jotakin hill people gear-tyylistä ja mieluusti toki kohtuullisempaan hintaan? Etureppu löytyy toki itseltä luontaisesti:).

Muokkaus: Itse itselleni vastaten ,että kyseessä taitaakin olla platecarrierissa oleva molle-pussukka. Ei mitään tälläistä: https://www.hillpeoplegear.com/Products/tabid/762/CategoryID/1/ProductID/1/Default.aspx

Viimeksi muokattu: 31.12.2016

Jaa tämä sivu