Stubb: Turkki on vaikutusvaltaisempi kuin EU

Breed or be Islamised, priest tells Europe

EUROPEAN Christians must have more children or face the prospect of the continent becoming Islamised, according to a senior Vatican official.

Father Piero Gheddo, an Italian, said that a low birth rate among indigenous Europeans combined with an unprecedented wave of Muslim immigrants with large families will result in Europe becoming dominated by Islam in the space of a few generations.

''The challenge must be taken seriously,'' said Father Gheddo, of the Vatican's Pontifical Institute for Foreign Missions.
 
Paavilaisilla hätä?
 
turhaan sieltä selibaatista kehotetaan nussimaan.
 
No tätähän minä olen toitottanut: TORJUNTATAISTELU TUOTA UHKAA vastaan käydään sängyissä, sohvilla, auton penkillä, jääkarhuntaljalla yms.yms. eikä juoksuhaudoissa.
 
baikal kirjoitti:
No tätähän minä olen toitottanut: TORJUNTATAISTELU TUOTA UHKAA vastaan käydään sängyissä, sohvilla, auton penkillä, jääkarhuntaljalla yms.yms. eikä juoksuhaudoissa.

Ja rajat kiini


Muokkailtu: hejsan, huumoria tahi ei, tietyt käsitykset mamu-politiikasta kannattaa pitää ominaan.
 
Hejsan kirjoitti:
baikal kirjoitti:
No tätähän minä olen toitottanut: TORJUNTATAISTELU TUOTA UHKAA vastaan käydään sängyissä, sohvilla, auton penkillä, jääkarhuntaljalla yms.yms. eikä juoksuhaudoissa.

Ja rajat kiini


Muokkailtu: hejsan, huumoria tahi ei, tietyt käsitykset mamu-politiikasta kannattaa pitää ominaan.

Joo, heijasn:ille tiedoksi, että Susi1 oli aikoinaan kiinni ihan kohtuullisen ajan, koska joku ääliö oli spammannut ilmeisesti rasismiaan tänne ja poliisi oli koettanut ottaa yhteyttä sivuston haltijaan, mutta tämän ollessa Afghanistanissa, niin pollarit olivat tyytyneet panemaan koko sivuston kiinni.
 
SJ kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
baikal kirjoitti:
No tätähän minä olen toitottanut: TORJUNTATAISTELU TUOTA UHKAA vastaan käydään sängyissä, sohvilla, auton penkillä, jääkarhuntaljalla yms.yms. eikä juoksuhaudoissa.

Ja rajat kiini


Muokkailtu: hejsan, huumoria tahi ei, tietyt käsitykset mamu-politiikasta kannattaa pitää ominaan.

Joo, heijasn:ille tiedoksi, että Susi1 oli aikoinaan kiinni ihan kohtuullisen ajan, koska joku ääliö oli spammannut ilmeisesti rasismiaan tänne ja poliisi oli koettanut ottaa yhteyttä sivuston haltijaan, mutta tämän ollessa Afghanistanissa, niin pollarit olivat tyytyneet panemaan koko sivuston kiinni.

Ojoj onko se niin vakava...eikö suomessa ole sanavapaus, tai onko suomesta tullut entinen itäsaksa....missä poliisit :nettikytta: mitä ihmiset kirjoita...

Ok, lopetan mun huumoria mamusta....ja by the way olen realisti :p
 
"ilmat pihalle"-menee ohi soveliaisuuden.

Suomi voi olla Itä-Saksa tahi mitä kukin haluaa sanoa, mutta aivan ensiksi Suomi on oikeusvaltio tässä mielessä. Poliittisten päätösten mukaan mennään, huvitti se ketä tahi ei. Ja niin kauan, kun Suomessa toimitaan näin, se on puolustamisen arvoinen itse kullekin.
 
Back
Top