Trump -psykoosi

Ne antavat selvän vaikutelman epävakaasta persoonallisuudesta.

Jos et ole moista havainnut, niin aika erikoista.

Reagan oli myös kuullemma hullu, aiotko katsoa Hullun Koiran haastatteluja? Siitä taas voidaan vetää lisää johtopäätöksiä linjasta ja ehkä sinäkin saat rauhan, Yhdysvallat ei ole diktatuuri.
 
Reagan oli myös kuullemma hullu, aiotko katsoa Hullun Koiran haastatteluja? Siitä taas voidaan vetää lisää johtopäätöksiä linjasta ja ehkä sinäkin saat rauhan, Yhdysvallat ei ole diktatuuri.

"Mad Dog" Mattis on aina ollut täyspäinen, siitä ei kahta puhetta. Olen itse asiassa herran tavannutkin. "Knife hand". :D

Reagan oli myös aivan järkevä tyyppi.

Trump on kyllä parannus Obamaan...mutta "vestigia terrent."

Edit: Jos joku ei tiedä mikä on "knife hand", tässä:

http://popularmilitary.com/gen-mattis-asked-killcasualty-radius-knife-hand/
 
Missä yhteydessä tapasit?

Yhdellä Mattisin visiitillä Israeliin, silloin kun Mattis oli CENTCOMin komentaja. Tapaaminen oli aivan sattuma, sillä olin tuolloin kahden IDF:n everstin kanssa jauhamassa paskaa ja yllättäen meidät esiteltiin kulman takaa tulleelle Mattikselle. :D Tapahtumapaikka "HaKirya" eli IDF:n päämaja.

https://en.wikipedia.org/wiki/HaKirya

Kun on erikoisia tuttuja...tapaa yleensä vielä erikoisempia... :D
 
McCain saa hullusta koirasta ainakin kaverin. McCain tokaisi juuri,kuinka kaksi edellistä hallintoa yrittänyt rakentaa suhteita Venäjään ja epäonnistunut. Mr.Putin haluaa olla meidän vihollinen. Hän tarvitsee meitä viholliseksi. Hän ei halua olla Usan kumppani. Järjen ääni.
 
Aika hyvää settiä tuo Live Stream.
 
Aika hyvää settiä tuo Live Stream.

Itse jo mietin kun Hullu Koira aikaisemmin puheli halustaan aseistaa kaikkia kumppaneita halvalla koska miehiä heillä on lähettää rajatusti ja siihenkin menee aikaa.
Idea oli toimia juurikin demokratioiden arsenaalina ja tavaran pitäisi olla yhteiseen standardiin ja paljon halvempaa kuin nykyään.
Kuullostaako hyvältä?;)
 
Live Streamissa on kyllä hassuja kysymyksiä.

Naispuolinen kyselee Mattikselta militaari-käsiaseiden "lethalitystä"... Ei siinä ole merkitystä, että kysyjänä on nainen, mutta niin hukassa...

Itse en kyllä pystyisi pitämään pokkaa tuolla tavalla.
 
Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Unkari toimiin Sorosin rahoittamia järjestöjä vastaan
Heikki Luoto 12.1.2017 17:15 Ulkomaat https://www.kansalainen.fi/unkari-toimiin-sorosin-rahoittamia-jarjestoja-vastaan/

Donald Trumpin vaalivoiton vanavedessä Unkari pyrkii vapautumaan miljardöörikeinottelija George Sorosin rahoittamien ryhmien vaikutuksesta.


Sorosin rahavalta uhkaa kansallisvaltioiden itsemäärämisoikeutta
Kovasanainen pääministeri Viktor Orbán aikoo käyttää “kaikkia mahdollisia keinoja” rajoittaakseen kansalaisjärjestöiden toimintaa, joita rahoittaa Unkarissa syntynyt suurliikemies Soros.

Sorosista tuli yksi Yhdysvaltain demokraattisen puolueen merkittävimmistä rahoituslähteistä, hänen sijoitettuaan miljoonia Hillary Clintonin presidentinvaalikampanjaan.

Johtavan Fidesz-puolueen varapuheenjohtaja Szilárd Németh sanoi Sorosiin yhdistettyjen ryhmien palvelevan globaalikapitalisteja ja tukevan poliittista korrektia maailmaa, jotka painostavat kansallisia hallituksia.

Kommenteillaan hän ilmeisesti viittasi Sorosin Open Society -säätiöön, joka kampanjoi avoimien rajojen ja ”edistyksellisen” politiikan puolesta.

Donald Trump presidentinvaalikampanjalle tukensa ilmaissut Orbán on aiemminkin ottanut kohteekseen Sorosiin yhdistetyt kansalaisjärjestöt.

Soros sijoittanut pakolaisiin ja Hillaryyn
Viime vuonna Soros sitoutui investoimaan lähes 460 miljoonaa euroa turvapaikanhakijoiden alulle panemiin yrityksiin, koska katsoi hallitusten epäonnistuneen Euroopan pakolaiskriisin hoidossa.

Soros on lahjoittanut miljoonia Hillary Clintonin tärkeimmälle kampanjatukiyhdistykselle Priorities USA:lle.

Trump syytti Sorosin olevan osa ”maailmanlaajuista valtarakennetta, joka on vastuussa taloudellisista päätöksistä, jotka ovat riistäneet työväenluokkaamme, rapauttaneet elintasoamme ja pistänyt rahat harvojen suuryritysten ja poliittisten tahojen taskuihin”.

Rebecca Perring/Daily Express 11.1.2016
 
Live Streamissa on kyllä hassuja kysymyksiä.

Naispuolinen kyselee Mattikselta militaari-käsiaseiden "lethalitystä"... Ei siinä ole merkitystä, että kysyjänä on nainen, mutta niin hukassa...

Itse en kyllä pystyisi pitämään pokkaa tuolla tavalla.

Tärkein uhka on Venäjä, sieltä se tuli, kaiken muun paskan voi ohittaa näitä vastauksia odotellessa.
 
Live Stream on 90% hillitömän puuduttavaa...mutta seassa on kyllä helmiäkin. Vai lieneeko "helmiä sioille"? :D
 
Back
Top