USA:n presidentti ja pressanvaalit

Hyvä mies. Josset ymmärtänyt, olet niin trolli ettet edes yrittänyt, tai niin vajaaälyinen ettet edes yrittänyt. Muuten laittaisit (ja minä perään jne.) vastakysymyksen jotta osattaisiin selvittää asiaa

Kyseessä on vain varsin vajavainen kielitaito, ei sen kummempaa. Heikkoo ainesta Savushkinalla nykyisin.
 
Hyvä mies. Josset ymmärtänyt, olet niin trolli ettet edes yrittänyt, tai niin vajaaälyinen ettet edes yrittänyt. Muuten laittaisit (ja minä perään jne.) vastakysymyksen jotta osattaisiin selvittää asiaa
No anteeksi sitten, mutta mä kysyin Hermanilta mutta en saanut vastauuta. Vajaaälyinen, Kyllä mä mietin sitä tekstia kaks,kolme ja neljää kertaa mun en saanut siitä sisään, mulla on sanavarasto vähän 50/50....ja en mä mikään trolli oon
 
Jos on soldierblue;sta kyse niin tehkää kuten minä, laitoin ignore-listalle niin ei tarvitse nähdä niitä kirjoituksia.
 
No anteeksi sitten, mutta mä kysyin Hermanilta mutta en saanut vastauuta. Vajaaälyinen, Kyllä mä mietin sitä tekstia kaks,kolme ja neljää kertaa mun en saanut siitä sisään, mulla on sanavarasto vähän 50/50....ja en mä mikään trolli oon

laudalla näköjään on ja on ollut aikasemminkin suvaitsevaisuuvajetta ulkosuomalaisia kohtaan.havaittavissa... :rolleyes:
 
Kyllä minä pärjän, suomalainen pärjää aina!, en mä tänne tullut haastamaan sanasotaa, olen vain kiitollinen että sain tulla takaisin!!!:)
Eihän kaikki voi olla kavereita muuten hän olis rauhaa maailmassa!, Kauheaaaaaa!!!!!;)
 
No tulipa turhan töykeästi laitettua kuittia, myönnetään. Saahan tänne kaikki kirjoittaa, ylläpito sitten hoitaa oman tonttinsa milloin sitä tarvitaan. Palataan aiheeseen...

Saa nähdä pääseekö Obamakin ryvettymään meilijupakassa. Meni puhumaan että vasta nyt medialta kuuli Clintonin meilisysteemistä, mutta tietenkin nähnyt että lähettäjän osoite ei ole state.gov-domainia, ja uudet vuodot implikoivat että tuota pidettiin isona riskinä jo kauan sitten. Nyt sitten selitellään että Obama tarkoitti vastauksellaan vain ettei tiennyt palvelimen yksityiskohdista. Mutta olisi aika uskomaton tilanne ettei ulkoministerin sähköpostien autenttisuutta varmistettaisi todella huolellisesti ja perusteellisesti. Mielenkiintoista vaikuttaako tämä uusi lisähaloo vaaleihin, myös Kongressin osalta. Joka tapauksessa Moskovassa nauretaan ja Washingtonissa hikoillaan taas lisää.
 
laudalla näköjään on ja on ollut aikasemminkin suvaitsevaisuuvajetta ulkosuomalaisia kohtaan.havaittavissa... :rolleyes:

No ei nyt oikeastaan, siis heti ulkosuomalaisuuden tai muunmaalaisuuden tms. perusteella. Saa ihan erikseen aika näkyvästi häröillä (ja Hejsanin tapauksessa varmaan tahattomasti mutta kuitenkin) että forumin ihan hyvällä tasolla oleva yleinen suvaitsevaisuus alkaa rakoilla.

Ja tavallaan maanpuolustusaihe ihan luonnostaan pitää sisällään pienen annoksen varauksellisuutta rajaintakaista tarjontaa kohtaan, joten aivan aukottoman avosyliseen vastaanottoon tuskin koskaan päästään vaikka kuinka yritetään.
 

Suoraan tuon meilin alusta:

"Subject: Re: Obama Says He Didn’t Know Hillary Clinton Was Using Private Email Address - NYTimes.com

Ok. Sounds like people are putting words into his mouth."

Tuo on vain kommenttia siitä että Obama ei sanonut juuri noin (kuten NYT väittää) vaan ilmaisi asian ympäripyöreämmin. Joten tuo laittamasi ei ole todisteena oikein mihinkään suuntaan. Löydät varmaan osuvampiakin sieltä jos jaksat penkoa.

Obamahan on päässyt nyt selittämään että tarkoitti ettei tiennyt palvelimen sijainnista ja ylläpitäjistä. (Maalaisjärjellä ajatellen on mahdotonta ettei tuota olisi tarkisteltu samantien kun Clinton alkoi käyttämään omaa domainiaan state.gov:n sijaan. Mutta vaikka on loogista ja todennäköistä että Obama tiesi tasan tarkkaan kaiken tästä ongelmasta, silti ollaan vielä spekulaation tasolla. Obamaa ei ole vielä aukottomasti narautettu valheesta.)
 
TT

Suggest Philippe talk to Josh or Eric. They know POTUS and HRC emailed. Josh has been asked about that. Standard practice is not to confirm anything about his email, so his answer to press was that he would not comment/confirm. I recollect that Josh was also asked if POTUS ever noticed her personal email account and he said something like POTUS likely had better things to do than focus on his Cabinet's email addresses

POTUS = President Of The United States
 
Hieman kevennyksenä, Trumpin kampanja väänteli aika näkyvästi Michael Mooren kannattajakseen, Trump-twiitteineen päivineen, joten äijä meni Foxille haastatteluun kertomaan että on visusti Clintonin kannattaja ja uusinta julkaisuaan "TrumpLand" on vain leikelty palasina eetteriin tuollaisen väärän vaikutelman antamiseksi. Tuossa kohdasta 12:50 eteenpäin:


Räpätessä roiskuu taas...

Ja taas uusia WikiLeakseja joissa nyt näkyy miten Bill Clinton on järkännyt kymmeniä miljoonia omaan taskuunsa solahtamaan, ei siis edes nimellisesti sille niiden säätiölle. @Soldierblue varmaan voi linkitellä.
 
@Soldierblue, tuosta ei löytynyt vielä sitä tuoreinta mihin viittasin. Katso tuosta mun Moore-viestin videosta kohdasta 4:50, siinä esitellään noita vuotoja (tyyliin Billille tähän mennessä 33 milliä ja vuoteen 2020 mennessä rapiat 90 milliä voitelua lähinnä yrityssektorilta).

Tuo sun laittama näyttää olevan "vain" kooste aiemmista. Alkaa selvityksellä WikiLeaksista, joka jää kyllä puutteelliseksi Venäjä-kysymyksen kohdalla, koska olisi ollut hyvä jos olisivat maininneet ja käsitelleet pois myös USA:n Director of National Intelligencen julkilausuman aiheesta. Kertauksena: https://www.dni.gov/index.php/newsr...23-joint-dhs-odni-election-security-statement -- mitäpä itse tuosta ajattelet, onko Obama käskyttänyt tuon Clintonin kampanjan tukemiseksi?

Ja sitten tuon heidän ykköseksi valitsemansa kohdallakin (siis mitä Obama tiesi meilipalvelimesta) vedellään liian nopeasti mutkat suoriksi ja tulkitaan oman mielen mukaan. Ei tuollainen oikein anna mitään uutta, samat huutelut ja meuhkaamiset jo nähnyt muuallakin. Tällaisen monimutkaisen ja peitellyn keissin esittelyyn tarvittaisiin oikein kyttämäisen kärsivällistä ja yksityiskohtaista tutkimusmetodologiaa ja järkkymättömän tiukkaa logiikkaa, ja sitä ei tunnu löytyvän nolta aktivisteilta/hihhuleilta sen enempää kuin uutiskanaviltakaan.

(Enpä muuten löytänyt tuosta top 100:sta mitään äänestyslaitteisiin liittyvää. Laita linkkiä?)
 
Viimeksi muokattu:
On jäänyt usa:n pressavaaleista sekava fiilis kun ei nyt oikeen tiedä onko Obama kuitenkin pyrkimässä kolmannelle turneelle vai hänen eukkonsa ekalle ? :rolleyes:

Youtube on muuten ihan täynnä näemmä videoita siitä, miten Obama pyritään järjestämään kolmannelle kaudelle :)

Tässä kuitenkin rauhoittelua asiasta.

 
Taalla nyt kun on ihan normaalienkin ihmisten kanssa jutellut, niin kovin moni on katkera siita, etta republikaanien esivaalit menivat miten meni. Suurin osa on siitan suivaantuneita, etteivat kaksi ensimmaista ukkoa suostuneet luovuttamaan, vaan vakisin jatkoivat ja siksi kuulemma trump on nyt kiinni kahvassa.

Hyvin moni piti cruzia parhaimpana ja kunnollisena ehdokkaana. Siihen muuten ei kannata sanoa jenkeille, etta tuff luck, voivat ottaa sen ihan vittuiluna :p
Sama on se, etta ihmiset eivat enaa halua joo,joo politiikkaa. Ihan tarkkaan en ole varma mita kaikkea joo joo sitten pitaa sisallaan, mutta kuitenkin.

Osalle oli heidan mielesta todella torkeaa, etta obama edes miettii turkkilaisen palauttamista turkkiin. Helpolla sielta tulee se kuuluisa, minnes katosi land of free and brave..
Luultavasti saa taas tanaan "voimistella" loydettiin meinaan pieni paikka, Galina, jossa Grant on hillunut aikanaan, ja taalla on loistavia baareja! :solthum:
 
Back
Top