Uusi maastopuku on tulossa?

Gorkasta ja sen yksityiskohdista olisi kiva kuulla lisää, ml. käyttökokemuksia jos sellaisia on. Osuisi nimittäin mulla tarpeeseen jos vain sopivia kokoja joskus Venäjänmaa lahjoittaa.
Täältä löytyy Gorka 3K takki ja housut jagel maastokuviossa. Puku ei ole ehtinyt vielä käyttöön asti, vaikka kohta puoli vuotta on minulla ollutkin. Leikkaus vaikuttaa todella mukavalta, etenkin housuissa. Maastokuviossa on vähäistä ohi printtausta, mikä saattaa jotain häiritä. Olen itse 177cm pitkä ja vartaloltani normaali, puvun koko on 54-4.
 
Täältä löytyy Gorka 3K takki ja housut jagel maastokuviossa. Puku ei ole ehtinyt vielä käyttöön asti, vaikka kohta puoli vuotta on minulla ollutkin. Leikkaus vaikuttaa todella mukavalta, etenkin housuissa. Maastokuviossa on vähäistä ohi printtausta, mikä saattaa jotain häiritä. Olen itse 177cm pitkä ja vartaloltani normaali, puvun koko on 54-4.

Jaajaa, onko toi koko ollut sopiva? Mietin nääs samaa kokoa mutta jätin ostamatta kun pelkäsin että se on liian iso - oon itte 185-senttinen ja normipainoissa, ja mainostettiin että olisi reilu mitoitus.
 
Jaajaa, onko toi koko ollut sopiva? Mietin nääs samaa kokoa mutta jätin ostamatta kun pelkäsin että se on liian iso - oon itte 185-senttinen ja normipainoissa, ja mainostettiin että olisi reilu mitoitus.
Mallailin pukua päälle just nyt, eikä ole iso minulle mistään suunnasta. M05 pukuni on kokoa 752 housut ja takki 754 tai 752. Vyötärön ympärysmitta on 92cm ja rinnan 114cm. Omistan normaalin mittaiset raajat suhteessa pituuteeni.
 
Piti tämäkin pasteta johonkin; olisikohan tässä ainesta seuraavaan maastopukuun? Ei ainakaan tarvisi valittaa että ei istu kunnolla kun tekisi tyköistuvasta spandeksista.

Tactical Yoga Pants from 5.11 Tactical

http://www.thefirearmblog.com/blog/2016/01/19/tactical-yoga-pants-5-11-tactical-raven-range-capri/


The Raven Range Capri pants from 5.11 Tactical make a lot of sense for woman who enjoy wearing yoga pants and would like to wear them to the range. These “tactical yoga pants” have two features not seen in “classic” yoga pants: wide belt loops and abrasion panels. The belt loops can accommodate tactical/duty/holster belts. The abrasion panels are strategically placed where they abrasion is most likely and protect the pants from holster wear.


tactical-yoga-pants-1-495x660.jpg

 
Piti tämäkin pasteta johonkin; olisikohan tässä ainesta seuraavaan maastopukuun? Ei ainakaan tarvisi valittaa että ei istu kunnolla kun tekisi tyköistuvasta spandeksista.
Ooh ja aah! Tuosta vielä nollaviitoskuviointia, vähän palosuojausta ja saat setämiehen ultimaattisen hyväksynnän sotavarusteeksi sillä sekunnilla.:)
 
Tuli joogapantsuista mieleen jotain hyödyllistäkin, nimittäin että armeija voisi kyllä siirtyä oliivinvihreään verkkapukuun. Sopivasti kun valkkaisi kankaan ja laittaisi parit velcroläntit strategisiin paikkoihin, niin saisi monikäyttöisen setin mitä voisi käyttää myös väliasuna jne.

full23299389.jpg
 
Niin, eikös kompressiovaatteet ole kuuminta hottia kestävyysurheilussa?

Joo, naisilla ovat 'joogahousut' ja miehillä sama on 'kompressiovaate' ;)

Juoksijat ja pyöräilijät tykkäävät noista tyköistuvista malleista, kun estävät hankautumista reisi/nivusakselilla. Firmat väittävät tietenkin että niistä olisi jotain etua myös lihaksille, mutta ilmeisesti ei oikeasti ole sen suurempaa etua kuin että tuntuvat ja näyttävät atleettisilta/trendikkäiltä, ja tietenkin hiki haihtuu nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli joogapantsuista mieleen jotain hyödyllistäkin, nimittäin että armeija voisi kyllä siirtyä oliivinvihreään verkkapukuun. Sopivasti kun valkkaisi kankaan ja laittaisi parit velcroläntit strategisiin paikkoihin, niin saisi monikäyttöisen setin mitä voisi käyttää myös väliasuna jne.

full23299389.jpg

Niin, eikös kompressiovaatteet ole kuuminta hottia kestävyysurheilussa?

Nämä moternit vermeet olivat jo 80-luvun puolivälissä sisäministeriön puistosissikomppaniassa vakiovarusteena: vihreä verkkapuku, joka oli pinkeä ja kinttana jopa vinttikoiralle 185cm/65kg. Kompressio tuntui ja naaman väri oli piakkoin pukemisen jälkeen oliivi (vihreä sellainen). Ei parane ajatella, mitä vantterammat kaverit tunsivat sisimmässään.
 
Tuli joogapantsuista mieleen jotain hyödyllistäkin, nimittäin että armeija voisi kyllä siirtyä oliivinvihreään verkkapukuun. Sopivasti kun valkkaisi kankaan ja laittaisi parit velcroläntit strategisiin paikkoihin, niin saisi monikäyttöisen setin mitä voisi käyttää myös väliasuna jne.
Sotilaskotihan teetti jokunen vuosi sitten harmaita huppareita ARMY- teksteillä ja m91/m05- mallin hihavelcroilla. En tiedä onko niitä enää.
 
Back
Top