Yhdysvaltain parhaat vauhdissa

En ymmärrä.
Tappelevatko ne sovitusti yhteisymmärryksessä, vai katsooko lyöty aiheuttaneensa tilanteen, vai mitäh?
Minua jos tulee joku noin vain lyömään, niin päätyy patologin pöydälle. Yleensä myöskään pro-sotilaita, eikös jenkit ole, ei luulisi härnäävän puukotushommiin ihan tuosta vain.
Olen aiemmin lueskellut Rangerien julkisista masturbaatiosessioista ympäri maailmaa. Eipä järki päätä pakota näilläkään.
 
Haahhah, minun sisäpiirilähteeni kertoi täystuurideekuista laivan johdossa, ja että kauheasti pelkäsivät ennen lähtöä. :-D

Lie ollut aika meininkiä. Muistan että oli jotain kummia uutisia, oliko peikkojuomalla osuutta?.
 
Morgenstern kirjoitti:
Haahhah, minun sisäpiirilähteeni kertoi täystuurideekuista laivan johdossa, ja että kauheasti pelkäsivät ennen lähtöä. :-D

Lie ollut aika meininkiä. Muistan että oli jotain kummia uutisia, oliko peikkojuomalla osuutta?.

Täältä tulee kanssa kuulopuheita, läheinen tuttavani osallistui reissuun. Hänen kertomansa perusteella välisatamissa istutettiin lentokoneen kyytiin muutamia seilaajia. Kuviteltu mukava merireissu muuttuikin sitten pikaiseksi kotiinpaluuksi.

Tämä on sitten lausuttu oikeasti täydellisen, mistään mitään tietämättömän varmuudella :a-rolleyes:

Pohjanmaalla oli komea lähtö, sitä uutisoitiin aikanaan MTV 3:n uutisissa:

http://www.katsomo.fi/?progId=57382

juttu alkaa n 9 minuutin kohdalta. Saattaapa siellä vilahtaa joku foorumilla kirjoittelevakin :angel:
 
Morgenstern kirjoitti:

Öh ihan tavallista kännisten kähinöintiä... Tietysti jos ei ole kokemusta väkivallasta niin touhu voi vaikuttaa vähän oudolta.

Morgenstern kirjoitti:
Tappelevatko ne sovitusti yhteisymmärryksessä, vai katsooko lyöty aiheuttaneensa tilanteen, vai mitäh?

Ei vaan joku todennäköisesti dissasi ja sitten näytettiin mistä kana kusee.

Morgenstern kirjoitti:
Minua jos tulee joku noin vain lyömään, niin päätyy patologin pöydälle.

Kova jätkä! Vau mikä gylänkyrpä ja alfa-uros! :heart:

Toivotaan ettei mitään tapahdu- voi nimittäin pilvilinnat romahtaa tai pahimmassa tapauksessa menetät todellakin malttisi ja tapat jonkun, mutta sama paska odottaa kaltereiden takana ja voin taata, että siellä "kovan jätkän leikkiminen" vaikeutuu huomattavasti.
 
Kännisen dissaaminen on IMO automaattisesti itse aiheutettu turpaansaanti. Sitä kai tämä sitten oli.
Siksipä kovasti väistelen kännisiä, usein muitakin potentiaalisia rähjääjiä, eikä IMO kannata ottaa edes katsekontaktia, sillä silloin känninen tulkitsee hänelle joko nauretun tai irvistellyn. Luikin mieluummin seiniä pitkin piiloon.
Toiset nyt vain pyrkivät puolustautumaan täysteholla joutuessaan aiheettoman hyökkäyksen kohteeksi, koettamatta mitenkään olla "Kylänkyrpiä ". Hiukkakin huonoa tuuria ja linnaanhan siitä päätyy.
Jotkut haastavat turhaa riitaa kaikkialla, jopa selvinpäin ja/tai netissä.
En käsitä miten katukonnat uskaltavat, kun ei koskaan tiedä mikä hullu on vastassa. Muistanpa tässä Tony Halmeen ryöstön Barcelonassa.
 
Tuossahan ei oikeasti yritetty vahingoittaa. Oltiin vaan äijää, tai ainakin näyteltiin. Lisäksi kaverit niin kännissä ja liikkeet niin hallitsemattomia että selvä kaveri olisi tehnyt pahaa jälkeä tuollaisiin maalitauluihin, jos olisi halunnut vahingoittaa.

Ei kyllä mieltä ylentänyt tuollainen ördääminen, mutta kun tuo tuubissa on, eiköhän siitä ole jo rangaistukset jaettu. Todistelustahan ei jää kiinni.
 
Tällaiset ääliöt sitten opettavat muulle maailmalle, miten käyttäytyä. Luulisi, että joukolla on johtajia.
 
Afganistanissa on ollut jatkuvia kuvavuotoja.
Juuri kun Herra Yliherra siellä on saanut jotenkin sovittua edellisen skandaalin, niin taas seuraavana aamuna hän vetää henkeä että vinkuna kuuluu: jälleen joku riemuidiootti on kuvassa natsilippu harteillaan ulostamassa vihollisruumiin päälle, pyyhkien palavaan koraaniin...tai jotain vastaavaa.
Just oli jenkkiradiossa että aletaan rankaista myös alimpia johtajia, kun ei roti löydy.
Mielenkiintoista oli se, että kerrottiin "18-19 -vuotiaiden " olleen jo useita rotaatioita siellä. Sehän on kuin Vietnamissa : oli keskimäärin 19!
Selittää osaltaan kurihäiriöitä.
 
Ihme kirjoittelua.

Samaa sekoilua sattuu joka armeijassa. Kyll suomalaisetkin osasivat talvi/jatkosodassa keksiä kuolleille venäläisille mitä ihmeellisintä käyttöä. Oli ruumita teinviittana jne.
 
Totta, jatkosodan suomalaissotilaista kiertää sellainenkin huhu,
että vänrikin suostumuksella varastetulla kalustolla tehdään annossokereista kiljua,
koko porukka vetää lärvit,
ja vänskä itsekin lähtee komentokorsulle
lyömään summissa turpaan upseereita, ja saa itsekin turpiin.
Kuulemma tällainen upseeri oli pidetty henkilö!
Sama porukka oli sitten mukana Äänislinnassa, jossa koko armeijamme muka sekoili ympäripäissään.
Toivottavasti kukaan ei koskaan tee tuosta hävettävästä tarinasta kirjaa, saati elokuvaa.
 
Kirjassa "olimme nuoria sotilaita" on julkaistu näitä ennen sensuroituja kuvia. Sieltä löytyy kuvia mm jäätyneistä venäläisistä, joita käytetään tieneviittoina ja muuta samanlaista mukavaa. Samanlaista se toiminta on joka armeijassa ja sodassa.
 
Mahtaakohan siinä olla mitään perään, että jäätyneillä venäläisillä laskettiin mäkeä vai onko se vain legenda vailla todellisuuspohjaa?
 
Se on legendaa, samoin kuin mainitsemani Tuntematon Sotilas. Tosin oikea Pylkäs oli vielä paljon hurjempi kuin fiktio-Rokka.
Päätellen siitä mitä isäni ja aseveljensä kertoivat, sodassa voi sattua mitä vaan tooosi outoa.
 
Morgenstern kirjoitti:
En ymmärrä.
Tappelevatko ne sovitusti yhteisymmärryksessä, vai katsooko lyöty aiheuttaneensa tilanteen, vai mitäh?
Minua jos tulee joku noin vain lyömään, niin päätyy patologin pöydälle. Yleensä myöskään pro-sotilaita, eikös jenkit ole, ei luulisi härnäävän puukotushommiin ihan tuosta vain.
Olen aiemmin lueskellut Rangerien julkisista masturbaatiosessioista ympäri maailmaa. Eipä järki päätä pakota näilläkään.

Eikö se ole selvää kun köyhin ja kouluttamattomin porukka pakotetaan värväytymään että pystyisivät jotenkin elättämään itsensä?
 
Samanlaista urpoilua esiintyy ihan perusyksikkötasolla iltavapaiden yhteydessä. Suomessa ja vaikka vlv:t pyörii.
 
Back
Top