Hieman keveämpi ressujuttu...mikä oli Top 1 biisi kun olit alokkaana?

 
Hmm...Kovia olivat ainakin Reijo Taipaleen "Ihan kuin nuo toiset", Yön "rakkaus on lumivalkoinen" sekä TATU:n "not gonna get us"
 
Vähän sama tilanne kuin edellä, joten listaa kehiin

 
1994 jonnet huudattivat tuvassa Rednexin Old pop in an oak ja Cotton eye Joe'ta. Itse puolenkymmentä vuotta vanhempana olin kiinnostunut rauhallisemmasta soitannosta.
 
Viimeksi muokattu:
Ykkönen oli "Sun kätes herra voimakkaan, suo olla turva suomen maan. Niin sodassa kuin rauhassa ja onnen murheen aikana"...

Meillä veisattiin jonkun verran virsiä iltaisin. Meillä oli pari oikein hyvä äänistä naapurituvassa. Ne rupes kahdestaan veisaamaan jostain pienestä valtion jakamasta vihkosta (vai oliko se ihan oikea virsikirja) ja siihen sitten yhtyi suunnilleen koko kerros. Jossain vaiheessa näitä aloittajia pyydettiin siirtymään käytävään, jotta tuvat pysyisivät samassa tahdissa. Silloin ei ollut kännyköitä ja oli joskus pakkokin harjoitella joitakin virsiä, kun piti osata ulkoa. Siitä se sitten alkoi. Minulla ei ääntä ole, mutta osaan pari sataa virttä ulkomuistista ainakin osittain.
 
Suomen singlelistan ykkösenä intin alkaessa oli Babylon Zoo ja Spaceman. Sitten tuli Prodigyn Firestarter, Metallican Untill it sleeps ja intti loppui Fugeesin Killing me softlyn tahtiin. Välillä käväisi myös Macarena näyttäytymässä. Hieno vuosi!

Spacemanin kun kuulee, tulee vieläkin mieleen alokasajat Porin Prikaatissa.
 
Back
Top