Itämeren turvallisuustilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukkis
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tuossa IS:n jutussa näkyy se kuinka erilainen käsitys konkretiasta, käytännöllisistä mahdollisuuksista on suomalaisen Pihlajamaan sekä toisaalta näiden kahden muun, Norrevikin ja Herdin välillä. Toki, on tietenkin täysin mahdollista ja perustuen kaikkeen muuhun näkemäämme ryssien järjenvastaiseen sekoiluun, että ryssä tekee jonkin amok-juoksuversion säntäilemällä Suomen kimppuun, absurdilla spontaanilla perseilyllä. Tämähän ei heidän osaltaan johda muuhun kuin itsetuhoon.

Sen sijaan erilainen kiusanteko, sabotaasit ja yritys sekoittaa suomalaisten viranomaisten ja päätöksentekijöiden toimintakykyä on, kuten Pihlajamaa huomioi, varsin todennäköinen malli.. ja kokonaisuudessaanhan tämä nykytilannekin perustuu venäläisten iste luomaan disinformaatioon jonka ensimmäinen ja ehkä kaikkien pahin uhri ovat he itse.

Sitten taas ajatukset soluttautuvista joukoista, saati kevennyshykkäyksestä jos esim. varjolaivasto kohtaa vastoinkäymisiä - sopivat aika heikosti toimenpiteisiin, joita Suomeen kannattaa kohdistaa.

Viimeksi muokattu:
Tuossa IS:n jutussa näkyy se kuinka erilainen käsitys konkretiasta, käytännöllisistä mahdollisuuksista on suomalaisen Pihlajamaan sekä toisaalta näiden kahden muun, Norrevikin ja Herdin välillä. Toki, on tietenkin täysin mahdollista ja perustuen kaikkeen muuhun näkemäämme ryssien järjenvastaiseen sekoiluun, että ryssä tekee jonkin amok-juoksuversion säntäilemällä Suomen kimppuun, absurdilla spontaanilla perseilyllä. Tämähän ei heidän osaltaan johda muuhun kuin itsetuhoon.

Sen sijaan erilainen kiusanteko, sabotaasit ja yyrotys sekoittaa suomalaisten viranomaisten ja päätöksentekijöiden toimintakykyä on, kuten Pihlajamaa huomioi, varsin todennäköinen malli.. ja kokonaisuudessaanhan tämä nykytilannekin perustuu venäläisten iste luomaan disinformaatioon jonka ensimmäinen ja ehkä kaikkien pahin uhri ovat he itse.

Sitten taas ajatukset soluttautuvista joukoista, saati kevennyshykkäyksestä jos esim. varjolaivasto kohtaa vastoinkäymisiä - sopivat aika heikosti toimenpiteisiin, joita Suomeen kannattaa kohdistaa.
Kyllähän näihin lukuihin mahtuu useampikin nukkuva solu:

1765214706326.webp
Alla Suomessa asuvat Venäjän kansalaiset:
1765214856451.webp

Noista kaksoiskansalaisista moni on suomessa syntyneitä, esim. äiti usein venäläinen ja hakee lapsille myös venäjän kansalaisuuden. Lapset täysin suomalaisia. Tuttu meni naisenkaipuussa venäläisen kanssa naimisiin, kolme lasta, kaksi tyttöä ja nuorin 7v poika. Kaksoiskansalaisuus tytöillä, mutta sain osaltani vaikutettua ettei pojalle venäjän kansalaisuutta. Akka mökötti kolme kuukautta, mutta antoi asian sitten olla. Pari kertaa olen kysynyt miksi venäläiset ei nouse kapinaan? Vastaus on ettei voi mitään? Ihmettelin miksi ei ja tämä tohtori-ihmisen logiikka sakkaa täysin.

Minulla taas on hyvä naispuolinen ystävä, jonka äiti on venäläinen, mutta isä suomalainen ja kuulemma äitinsä ei todellakaan halunnut lapsilleen Venäjän kansalaisuutta, eikä niillä sitä ole. Ovat täysin suomalaisia. Että on niitä näinkin päin.

Back