Kömyn valtakunta

Wapun 2020 lähetys saatiin nyt avoimeen jakoon, kun YouTuben käyttöehdot on päivitetty.

 
Kuluvan vuoden wapun ohjelma:

 
Jälkipolttimien joulu on päättynyt. Siksi joulupöydässä on tänä vuonna jotain aivan muuta.


Hyvää joulua.
 
Tänään päättyy eräs sosiaalinen koe, jolla olen mitannut miten ihmiset käyttävät Blogspotin valikoita. Todennäköisesti eivät käytä.

Tämän tarinan kirjoitin nimittäin tasan vuosi sitten:


Kuinka moni ylipäätään huomasi jutun olevan siellä?
 
Tänään päättyy eräs sosiaalinen koe, jolla olen mitannut miten ihmiset käyttävät Blogspotin valikoita. Todennäköisesti eivät käytä.

Kuinka moni ylipäätään huomasi jutun olevan siellä?

En ole seurannut aiemmin blogiasi. Mutta monet blogin kirjoittajat tekevät niin, että ensin juttu blogiin ja sitten postaus johonkin somepalveluun, postaustekstissä on linkki blogijuttuun. Lyhyet somepostaukset toimivat muistuttajina/mainoksina pidemmille blogijutuille.

ja: jos artikkelien yhteydessä olis tykkää-painike sillä voisi antaa pikapalautetta vaikka ei pidempiä tekstikommentteja kirjoittaisikaan. Esim.
 
En ole seurannut aiemmin blogiasi. Mutta monet blogin kirjoittajat tekevät niin, että ensin juttu blogiin ja sitten postaus johonkin somepalveluun, postaustekstissä on linkki blogijuttuun. Lyhyet somepostaukset toimivat muistuttajina/mainoksina pidemmille blogijutuille.
Niin, en ole jakanut tuon linkkiä tällä foorumilla mielestäni kertaakaan. Tilastoistahan sitten näen mikä vaikutus sillä on.

Samalla toivon sen motivoivan lukijoita. Tarinoita on nimittäin tällä hetkellä 51 ja aikaisempiin pääsee käsiksi niin Blogspotin valikoista kuin suorista viittauslinkeistä itse tekstissä. Osa niistä on myös kuunnelmina, mutta sitähän en näe kuinka moni ne löytää.
 
Tänään päättyy eräs sosiaalinen koe, jolla olen mitannut miten ihmiset käyttävät Blogspotin valikoita. Todennäköisesti eivät käytä.

Tämän tarinan kirjoitin nimittäin tasan vuosi sitten:


Kuinka moni ylipäätään huomasi jutun olevan siellä?
Luin tuon jutun kyllä, kiitos siitä, mutten osaa enää sanoa kuinka siihen päädyin.

Eri kiitos vielä koko blogista :salut:
 
Huomio!

On 2. huhtikuuta, 2022.

Se alkoi tänään, 40 vuotta sitten.

Kiitos taasen hyvästä kirjoituksesta! Pienoinen toive olisi jos saisi lisää näitä maasodankäyntiä liippaavia kirjoituksia kylmä sodan ja terrorismin vastaisen sodan vuosilta.
 
Jälkipolttimien joulu - sarjaa ei enää ole.

Siitä huolimatta jälkipolttimet kertovat meille jouluillan tarinan:

 
Back
Top