Kyllä minä mieleni niin pahotin...

Keski-ikäiseen mieheen iski pillupöhnä. Kyllä sitä ihminen on heikko hyvän tavaran edessä. :mad:
Kaiken lisäksi nainen harrastaa hevosia ja metsästystä. Jos tämä etenee vielä pidemmälle olen munannut itseni kaverien edessä. Olen kovaan ääneen kaikkia aina neuvonut, ettei pidä sekaantua hevosnaisiin tai metsästäviin.
Onneksi ei sentäs ole Kauhavalta tai Lapualta.
Tämä ei hyvähän pääty. :D
 
Keski-ikäiseen mieheen iski pillupöhnä. Kyllä sitä ihminen on heikko hyvän tavaran edessä.
Kaiken lisäksi nainen harrastaa hevosia ja metsästystä. Jos tämä etenee vielä pidemmälle olen munannut itseni kaverien edessä. Olen kovaan ääneen kaikkia aina neuvonut, ettei pidä sekaantua hevosnaisiin tai metsästäviin.
Onneksi ei sentäs ole Kauhavalta tai Lapualta.
Tämä ei hyvähän pääty. :D
Tuo hevosjuttu ei hyvältä kuullosta:)Metsästyksessä nyt ei mitään, mutta pelkään, että kohta huomaat lykkiväsi konien jätöksiä kaiken vapaa aikasi. Ja ''pientä'' sponsorointia hevosurheiluun jne.

Mutta kuten itsekin asian totesit, riskit on sinulla onneksi tietona.
 
Keski-ikäiseen mieheen iski pillupöhnä. Kyllä sitä ihminen on heikko hyvän tavaran edessä. :mad:
Kaiken lisäksi nainen harrastaa hevosia ja metsästystä. Jos tämä etenee vielä pidemmälle olen munannut itseni kaverien edessä. Olen kovaan ääneen kaikkia aina neuvonut, ettei pidä sekaantua hevosnaisiin tai metsästäviin.
Onneksi ei sentäs ole Kauhavalta tai Lapualta.
Tämä ei hyvähän pääty. :D

Kyllä minä mieleni niin pahoitan, jos et siitä pidä kiinni edes kokeeksi. Tulee joskus riistaa pöytään ja akka roikkuu muut ajat tallilla. Ei pääse kyllästymään niin nopeasti. Se voi olla ihan hyvä juttu pitemmän päälle, jos nainen pitää oikeasti enempi hevosista. On tilaa miehellä, eikä se ala sisustaa sinuakaan heti mihinkään nurkkaan.

Minulla oli kerran kädessäni lapualaistyttö joskus vuonna nakki. Vieläkin muistelen, vaikka en kovin pitkälle ujouksissani ja saamattomuudessani päässyt. Tai ehkä juuri siksi.
 
Niin on jääty, mutta jäätäisiinkö enää keski-ikäisinä? Ainakin harkinta olisi hyvinkin paljon huolellisempi prosessi.

Tässähän se vitsi onkin, pitäisi olla jo järkeä ja kylmän viileää harkintaa. Mutta aivan kuin rippikoulu poijat pyörryksissä, kun sirkiä nainen vähän lirkuttelee. Ajattelu elin pitäisi sijaita aina korvien välisissä.
Olen yrittänyt itseä ruoskia, että kyllä sieltä joku vika vielä löytyy. Ei olla tunnettu kuin vasta pari viikkoa ja ei tässä olla ekaa kertaa pappia kyydissä.
Jos lopetan palstalle kirjoittelun, olen luomassa hevosen paskaa tuolla Keski-pohjanmaan suunnalla renginä ja aika ei kaikkeen riitä. :D
 
Jos lopetan palstalle kirjoittelun, olen luomassa hevosen paskaa tuolla Keski-pohjanmaan suunnalla renginä ja aika ei kaikkeen riitä. :D

Ainakin se olisi paljon terveellisempää. Istuminen on pahasta ja mitä se ruudun tuijottaminen nyt meinaa?

Minä teen koneella töitä päivittäin tuntikausia ja huvittelen täällä jaksaakseni sen muun ruudun tuijotttamisen. Ei siinä tule kuin pää paksuksi. Pitäisi päästä tallille paskaa luomaan ja pohjalaisemännän pehkuihin. Siinä olisi pitkästä aikaa jotain elämää.
 
Keski-ikäiseen mieheen iski pillupöhnä. Kyllä sitä ihminen on heikko hyvän tavaran edessä. :mad:
Kaiken lisäksi nainen harrastaa hevosia ja metsästystä. Jos tämä etenee vielä pidemmälle olen munannut itseni kaverien edessä. Olen kovaan ääneen kaikkia aina neuvonut, ettei pidä sekaantua hevosnaisiin tai metsästäviin.
Onneksi ei sentäs ole Kauhavalta tai Lapualta.
Tämä ei hyvähän pääty. :D

Noniin. kyllä nyt kannattaa juosta ja lujaa. Metsästävä hevosnainen on tappava yhdistelmä mustaa surmaa ja hirvikolaria. Ne on ilmestyneet maanpäälle pelkästään vaan tuhoamaan mieshenkilöiden maatilat, tilit, mielenterveyden ja tulevaisuuden.

Se on sama mikä peräkammarissaan tumputtava narsistijunttikuvatus psykoottisine äiteineen siellä peräsurkeella perintöpottumaansa kupeella pelosta vapisee, kaikille heille on varattu nurkantaakse vaanimaan se oma koetinkivensä, se heppatyttö joka haulikolla uhaten muiluttaa sen kaakkinsa siihen pottumaahan.

Liha kun on heikko, aina joku lankeaa äiteen varoituksista huolimatta siihen hevosnaisten ikiaikaiseen ansaan.

Siitä tuli ny tänään 20 vuotta kun toi mun mies teki tän perustavanlaatuisen virhearvionsa. Toi kukkia ja lupasi hakea heinäpaalin. oisin mäkin voinu hakea, vaan sillon sen ois tarvinnu hoitaa nää piltit tirsalle.

Rehellisyyden nimissä on kyllä todettava että on tuoki maininnu ettei sen seuraava vaimo kyllä harrasta hevosia :ROFLMAO:
 
Noniin. kyllä nyt kannattaa juosta ja lujaa. Metsästävä hevosnainen on tappava yhdistelmä mustaa surmaa ja hirvikolaria. Ne on ilmestyneet maanpäälle pelkästään vaan tuhoamaan mieshenkilöiden maatilat, tilit, mielenterveyden ja tulevaisuuden.

Se on sama mikä peräkammarissaan tumputtava narsistijunttikuvatus psykoottisine äiteineen siellä peräsurkeella perintöpottumaansa kupeella pelosta vapisee, kaikille heille on varattu nurkantaakse vaanimaan se oma koetinkivensä, se heppatyttö joka haulikolla uhaten muiluttaa sen kaakkinsa siihen pottumaahan.

Liha kun on heikko, aina joku lankeaa äiteen varoituksista huolimatta siihen hevosnaisten ikiaikaiseen ansaan.

Siitä tuli ny tänään 20 vuotta kun toi mun mies teki tän perustavanlaatuisen virhearvionsa. Toi kukkia ja lupasi hakea heinäpaalin. oisin mäkin voinu hakea, vaan sillon sen ois tarvinnu hoitaa nää piltit tirsalle.

Rehellisyyden nimissä on kyllä todettava että on tuoki maininnu ettei sen seuraava vaimo kyllä harrasta hevosia :ROFLMAO:


Oon omalle eukolle sanonut, että äiti on kieltänyt ottamasta hevosta taloon. Kun oon tällänen äitinpoika, niin oon pitänyt tästä ohjeesta lujasti kiinni ;)
Joku tällainen viisaus kuulemma on taustalla: hevonen on se luonnonmukainen vaihtoehto köyhtyä.
 
Aina pitäisi osata suhteuttaa asiat.

Itellä vituttaa, kun lyhyelle aikaa tulee paljon menoja (talvirenkaat, silmälasit, lämmitin jne.), vaikka ne sinänsä taloutta eivät kaadakaan. Silti vituttaa vielä enemmän, kun käy katsomassa keskussairaalassa appiukkoa, jolta amputoidaan jalka, eikä se edes itse tajua sitä.
 
Mulla meinaa kanssa alkaa vähän hihna vinkumaan. Pojalla (6v) sakkaa verensokerit, tekee vissiin diabetestä. Lääkärin sain keskiviikolle. Autoon saan talvirenkaat huomenna, siis tuo koreanromu on ootellu uusia gummeja kun luulin etten tarttis sitä. Huomenna tarvii saada työstettyä ne uudet kumit vanteille.

Heppakärrykin pitää katsastaa vuoden loppuun mennessä. Ei paha. Paitsi että mulla on kortissa pieniä puutteita ja lapset mukana.

Kirkuva ja räpistelevä uhmatenava tosin nopeuttaa katsastusta.

Ja se lehmä..

Migreenilääkkeet on loppu koko maasta. Uusia tulee ehkä joskus. Mulla on yksi nappi jäljellä.
 
Ja lopuksi grande finaale mikseriin vielä Tallinnalainen strippibaari. Niin johan voi viluttaa bye bye euroille.

Tallinnalainen sauna se vasta onkin jotain - kun tuut ulos niin olo samalla hyvin puhdas ja hyvin likainen.:p
 
Juu.. niin on kaverit kertonu:cool:
 
Back
Top