Maanpuolustus.net 3.0

Jukkis

Majuri
Lahjoittaja
ELSO 2.0
Minulla ei ole twitter-tilia lainkaan

eli taytynee tuo mp-net server olla se reitti?
Ei julkisten twiitien lukemiseen tarvitse twitter-tiliä, niin kuin ei suurimman osan mp.nettiä lukemiseenkaan tarvitse olla rekisteröitynyt. Sehän on omalta määritelmältään mikroblogipalvelu, ja yleensä blogeille halutaan mahdollisimman paljon lukijoita.

Sehän on omalta määritelmältään mikroblogipalvelu, ja yleensä blogeille halutaan mahdollisimman paljon lukijoita.
Noin minakin sen olen kasittanyt. Mutta kun menen sinne (tai esim. Pinterest-saitille) jonkin linkin kautta, niin sen se nayttaa, ja heti jos jotain muuta hakisi, niin rupeaa karttamaan tunnistautumista (nou thx:cautious:).

Jukkis

Majuri
Lahjoittaja
ELSO 2.0
Noin minakin sen olen kasittanyt. Mutta kun menen sinne (tai esim. Pinterest-saitille) jonkin linkin kautta, niin sen se nayttaa, ja heti jos jotain muuta hakisi, niin rupeaa karttamaan tunnistautumista (nou thx:cautious:).
Tuosta en tiedä, saattaa vaikka liittyä tviittaajan jakoasetuksiin tai jotakin. Ei ole tiliä minullakaan enkä sellaista halua. Mutta jos menet twitter.comiin niin sieltä yläreunasta löytyy hakuruutu. Sinne voi laittaa vaikka "maanpuolustus" ja siitä jatkaa selailua. Jos pää kestää...

Seka uudessa etta vanhassa versiossa se vika, etta kun teksti-ikkunaan kirjoittaessa tulee ruudun alalaitaan, pitaa ikkunaa "kasin scrollata" jotta nakisi, mita kirjoittelee.

Mutta ihan just nyt (tassa uudessa) ikkunan ylalaidassa olevat tyylinappulat (hymyilevia hyymioita myoden) ovat kuoleentuneet??
- onneksi asetin tuon avatarin varoiksi... ei paase hymy [tahan moticon, virtuaalisesti talla kertaa] hyytymaan

Jukkis

Majuri
Lahjoittaja
ELSO 2.0
Twitter-ongelma on kännykässä, koska selaimella twiitit näkyy ja kännykällä ei parilla muullakaan foorumilla näy.

Mutta mihin on hävinnyt yhden palstan luetuksi merkitseminen? Nyt palkista löytyy vain kaikkien foorumien luetuksimerkkaaminen, mutta ei minulla ole tilaisuuksia lukea koko foorumin kaikkia kiinnostavia ketjuja kerralla läpi. Palsta kerrallaan olen niitä käynyt, ja loppujen ketjujen merkkaaminen luetuksi yhdeltä palstalta oli hyvä työkalu. Näki sitten myöhemmin suoraan onko sinne tullut oikeasti uusia ketjuja vai möllöttääkö ne epäkiinnostavat siellä lukemattomina.

Kännykän selaimella ei näkynyt sivunumeroita, selaimena tulikettu.
Onko tässä joku aikaraja minkä jälkeen täytyy kirjautua uudelleen sivulle, vai sekoileeko mulla selain. Jouduin kirjautumaan uudestaan vaikken ole edes logannut ulos

Suattaapi möllöttää, mutta kun mie en n e ä... :oops:
Tuolla:
möllötys.png

Kännykän selaimella ei näkynyt sivunumeroita, selaimena tulikettu.
Onko tässä joku aikaraja minkä jälkeen täytyy kirjautua uudelleen sivulle, vai sekoileeko mulla selain. Jouduin kirjautumaan uudestaan vaikken ole edes logannut ulos
Ei ole mitään aikarajaa kun vaan muistat laittaa täpän "Pysy kirjautuneena" -kohtaan.

Ei ole mitään aikarajaa kun vaan muistat laittaa täpän "Pysy kirjautuneena" -kohtaan.
On ruksattuna :unsure:

Jukkis

Majuri
Lahjoittaja
ELSO 2.0
Kiitos @TomTom . Nyt ehkä sattuu silmään, kun seuraavan kerran kaipaan.

Mulla käy usein tuolleen, kun onnistun räpeltämään incognito-tilan päälle tajuamattani.

baikal

Ylipäällikkö
Mod
Lahjoittaja
Minä olen tyytyväinen uudistukseen. Tabletti ym. hässäköillä on minusta ollut aina yhtä helvettiä plarata mitään muuta kuin emännän postaamaa kauppalistaa. Jostain syystä minun masiinalla toimii tämä uusi paremmin kuin entinen.

Itse kun pääosin käytän foorumia läppärillä, niin tuntuu siltä, että tämä uusi alusta toimisi nopeammin kuin se vanha versio. Mistähän johtunee ? :unsure: Tämän uuden omaksumiseen meni viikko. Ihan toimiva, ei valittamista.

Woodsman

Kapteeni
Lahjoittaja
Itse kun pääosin käytän foorumia läppärillä, niin tuntuu siltä, että tämä uusi alusta toimisi nopeammin kuin se vanha versio. Mistähän johtunee ? :unsure: Tämän uuden omaksumiseen meni viikko. Ihan toimiva, ei valittamista.
On tämä nopeampi myös tabletilla, iPadilla heilahtaa tosi nopeasti.

Herman30

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Pari päivää sitten selasin kännykällä. Myös siellä tämä uusi versi on kätevämpi käyttää. Kännykälläkään ei tarvitse skrollata ylös saadakseen uudet viestit näkyviin.

Honcho

SMLNKO M/83
Lahjoittaja
Hymiöt aikaisemmin paljon parempia..
silmien pyöritys oli ennen loistava. Nyt se on jotenkin aneeminen. Edit: Käytänkin täst'edes rolleyesin sijaan tätä: :sneaky:

Kuvien liittämistavasta tykkään nyt paljon enemmän, kun teen esim. noita törkyisesti Tompan kallista kaistaa syöviä peliraportteja tuolla Iltavapaissa niin säästää pirusti aikaa kuvamatskun laitossa kun ei tarvitse pelata minkään hostaussivustojen kanssa tai liittää tänne vanhan kömpelön systeemin mukaan.

Viimeksi muokattu:

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja

Minusta parhaat hymiöt - näissä on hyvät ilmeet ja ne liikkuu..
http://forumd.ru/viewtopic.php?id=3056
Harmi etten osa miten ne sitten kopsaa yksitelleen tästä. Yhden foorumin löysin mistä joitakin voi kopsata..ovat MyBB platformasta, tuskin venäläisten keksintöä, mutten löytänyt hakemalla muualla.

silmien pyöritys oli ennen loistava. Nyt se on jotenkin aneeminen. Edit: Käytänkin täst'edes rolleyesin sijaan tätä: :sneaky:

Kuvien liittämistavasta tykkään nyt paljon enemmän, kun teen esim. noita törkyisesti Tompan kallista kaistaa syöviä peliraportteja tuolla Iltavapaissa niin säästää pirusti aikaa kuvamatskun laitossa kun ei tarvitse pelata minkään hostaussivustojen kanssa tai liittää tänne vanhan kömpelön systeemin mukaan.
Muuten..olen jo niin tottunut tähän uuteen, etten edes muista miten oli ennen
http://forumstatic.ru/img/smilies/MyBB/universal/lol.gif

Viimeksi muokattu: