Mikä vituttaa tänään?

Tuotin selvästikin liikaa tekstiä tuon nokkospuskan ympärille, kun se on noin helposti hämmeettävissä. Viesti oli;

Jos on ollut väärässä jostain asiasta jota pitänyt yhtenä kärki agendanaan ja joutuu sitten tämän toteamaan, korpeaa tietysti. Moni vastaava aktiivi kirjoittaja täällä, eivät kyenneet tätä käsittelemään ja poistuivat foorumilta. Sen verran koville otti. Baikal ilmeisesti suoritti jonkun asteisen omien näkemysten uudelleen arvioinnin, kuten poliitkkojen on tapana sanoa ja jopa verbaalisena kädenojennuksena tämän myönsi. Oikein.

Mutta kun nyt ei ollut kyse tästä vaan jo useamman kerran toistuneesta "minä olen aina varoitellut ryssistä" tyyppisestä spinnauksesta, niin tässä kyllä on minusta paikka pienelle piikille. Tämmöisellä ei ole mitään tekemistä ennakkoluulottomuuden tai oppimiskyvyn kanssa. Tämä on oman ajattelun mustien pisteiden valkoiseksi pesua. Ja se pahin nyanssi: yrittää luoda mielikuvaa että olisi kutakuinkin yksin kiiskenä vastarannalla. Tämän rooliin anastamisen suhteen olen jo melko suojelevainen. Sen verran pitkä ura kiiskenä minulla on tästä, että ihan tuosta vaan ei mukaan pääse. Tällä aikajanalla internet ja susi1/mp.net on vain jälkilämmittelyä. Elämä olisi varmasti ollut merkittävästi helpompaa baikalina jos siihen olisin kyennyt.

Ja taas tulee liikaa tekstiä ja metaforaa. Eli, jatka ihmeessä pohdintojasi ja erityisen tervetulleita ne ovat tältä uudelta eheytyneeltä pohjalta. Mutta älä ihmeessä oman eheytymis prosessisi tueksi vetele muita siihen mukaan. Se on kaikkea muuta kuin miehekästä.

Ei jestas. Otin nokkoset vastaan ja sinä vaan jatkat jaanaamista kuin leppäsen preeti. Minä en ole vailla sitä oikeassaolemisen glooriaa niin paljon kuin sinä, pidä jo hyvä mies se hyvänäsi. Se olkoon sinun monopolisi.

Otat mielestäni nettikirjoittelun aika paljon vakavammin kuin useimmat, eikä siinä mitään.

Minä en ole vailla sitä oikeassaolemisen glooriaa niin paljon kuin sinä, pidä jo hyvä mies se hyvänäsi. Se olkoon sinun monopolisi.
Buahahahhaa :ROFLMAO:.

ps. Tuo Vonkan linkkaama Matti J Kari vainaan luento taltionti vuodelta 2018 on RAUTAA. Ainoa asia mikä meni häneltä pieleen oli ennustus Putinin virkauran pituudesta. Näitä visionäärejä on meillä äänessä valitettavan vähän.

Vai onko sittenkään. :unsure:Nyt vaan Preeti tässä vakavana odottelee kun joku ilmoittaa että ihan näistä samoista teeseistä puhui täällä foorumilla jo paljon ennen Karia. Eipä silloin tullut paljon tykkäyksiä. Mites nyt suu pannaan. Niimpä.

Karin ammattimainen tuotanto vs. Nettikirjoittelu? Ohhoijjaa, eiköhän tämä riitä. Päätin eilen, etten ala ilkeäksi. Ei ole sen väärti. Olet voittaja, ota viimeinen sana, eiköhän se siitä taas.

• Tykkää
Reactions: jak
Matti J Kari vainaan luento taltionti
Tunsin Karin.

Oikeastaan hain Karilla sitä, että Venäjä on helppo ennustettava. Kun muistaa, että siellä kaikki on paskaa paitsi kusi, ja näin oli ennen, on nyt ja luultavasti myös tulevaisuudessa, sillä pärjää todella kivasti oikeassa olemisen kisoissa sen maan suhteen. On tuo kestänyt tuhat vuotta samalla kaavalla.

Sinänsä oikeassaolemisen pakkomielle inhimillisenä ominaisuutena on kiinnostava aihe. Kun te olette jo lakanneet otaltamasta, laajennan vähän.

Ennustamisista. Mulla on mennyt pieleen täällä veikkaus HX-hankkeesta. Ihan reisille meni Super Hornetit ja Rafalet, koska ei mäntämoottorimies tiedä nykyaikaisista suihkareista hevon höräystä, mutta kun piti olla mielipide. Mielipide taas on kuin persreikä: kaikilla on sellainen. @Gyllis1 muistaa, mutta ei ole varsinaisesti kiusannut asialla minua.

Sazonovin etenemisen ennustin kahdeksan vuotta sitten sulle oikein. Nyt hän on ison kaupungin pormestari. Tasaista nollatulosta on tässä tehty eikä kannata varmaan valtakunnanoraakkelin virkaa lähteä vielä hakemaan.

Oikeassa olemisen pakkomielle on vaarallista oikeassa olijalle. Kun on väärässä, se pitää myöntää. Se ei ole aina helppoa, mutta se on suuri matka.

Tunsin Karin.

Oikeastaan hain Karilla sitä, että Venäjä on helppo ennustettava. Kun muistaa, että siellä kaikki on paskaa paitsi kusi, ja näin oli ennen, on nyt ja luultavasti myös tulevaisuudessa, sillä pärjää todella kivasti oikeassa olemisen kisoissa sen maan suhteen. On tuo kestänyt tuhat vuotta samalla kaavalla.

Sinänsä oikeassaolemisen pakkomielle inhimillisenä ominaisuutena on kiinnostava aihe. Kun te olette jo lakanneet otaltamasta, laajennan vähän.

Ennustamisista. Mulla on mennyt pieleen täällä veikkaus HX-hankkeesta. Ihan reisille meni Super Hornetit ja Rafalet, koska ei mäntämoottorimies tiedä nykyaikaisista suihkareista hevon höräystä, mutta kun piti olla mielipide. Mielipide taas on kuin persreikä: kaikilla on sellainen. @Gyllis1 muistaa, mutta ei ole varsinaisesti kiusannut asialla minua.

Sazonovin etenemisen ennustin kahdeksan vuotta sitten sulle oikein. Nyt hän on ison kaupungin pormestari. Tasaista nollatulosta on tässä tehty eikä kannata varmaan valtakunnanoraakkelin virkaa lähteä vielä hakemaan.

Oikeassa olemisen pakkomielle on vaarallista oikeassa olijalle. Kun on väärässä, se pitää myöntää. Se ei ole aina helppoa, mutta se on suuri matka.
Muistaa mutta lupaa olla kiusaamatta, en minäkään useimmiten oikeassa ole.

Otaltaminen: No, käyttäen tuota sinun esimerkkiä.

Veikkasit amerikkalaista Super Hornettia uudeksi HX härpäkkeeksi perustuen asioista perillä olevaan tahoon ja luennoilla kuulemaasi. Kun sitten kaikesta huolimatta näkemyksesi osoittautui vääräksi, luonnollisesti haluat tuolle mahdollisimman vähän huomiota. Faif enough. Kun sitten menee muutama vuosi ja F-35 alkaa palvelun ilmavoimissa voitkin jo ilmoittaa että; taisinpa aikoinaan vuonna ???? sanoa että jenkkien huippuhävittäjä F sieltä meille tulee ja minulle vaan naurettiin. No, mites nyt suu pannaan.

Jos tämän tyyppiseen oikaisu on kiusaamista, niin sitten se on. Tässä kyseisessä "kiusaamisessa" jätin veräjän auki ilmoittamalla, että jos tarvetta ilmenee niin jatkot täällä vitutus ketjussa. Mun osaltani asia oli sillä loppuun käsitelty. Vaan kun kommentointi jatkuu aina vaan tuon väärässä olemisen ympärillä eikä siitä mikä alunperin aktivoi nokkospuskan niin jotenkin tulee sellainen umpikieron poliitikon kanssa käytävä dialogi mieleen.

Sitä paitsi, ne jotka tietää tämän minun ja baikalin välisen näkemyseron liittyen ryssään, natoon, kekkoseen ym. voinee ymmärtää kuinka paljon olisi ollut aihetta näpäyttää eli koulukiusata viimeistään sinä päivänä kun ryssä tuli omilla tunnuksilla Ukrainan rajan yli, mutta olen ollut täysin hiljaa. Hyväksyen sen seikan että väärässä saa olla kunhan on kyky tosiasioden vyöryessä päälle jossain vaiheessa tunnustaa se edes itselleen. Pikkasen meinaa sitten kuohahtaa kun luen että onkin aina varoitellut ryssistä aktiivisen nato kannatuksen lomassa.

Voi olla ettei tämä vieläkään tule selväksi ja saatte kyllä aika hyvän provon heittää että tätä jauhamista kannattaa jatkaa.

Palataan vitutuksiin. Olen ärsyyntynyt siitä, että niin vähän voi tietää.

Lin Jutang kirjoitti, että on asioita, joita ei voi koskaan tietää. Hän havainnollisti asiaa kertomalla, miten hevonen karkasi ja naapuri tuli surkuttelemaan. Naapuri sanoi, että kävipä huono onni. Mies totesi, että sitä ei voinut tietää. Hevonen palasikin ja toi mukanaan lauman villihevosia. Naapuri sanoi, että nyt sinulla kävikin tosi hyvä onni. Mies sanoi, ettei sitä vielä voi tietää.

Kun villihevoset oli saatu kotiin, miehen poika alkoi kouluttaa niitä. Poika putosi hurjimman hevosen selästä ja mursi jalkansa.
Naapuri tuli myötätuntoisena: olipa kamala onnettomuus. Vanha mies vastasi jälleen:
”Ei voi vielä tietää.”

Jonkin ajan kuluttua syttyi sota, ja kaikki nuoret miehet vietiin rintamalle. Monet heistä kuolivat, mutta vanhan miehen poikaa ei huolittu mukaan, koska hänen jalkansa oli murtunut.

Unkarin fanitus oli täällä aikanaan kovin suosittua, vaikka typeryskin näki heti että ryssien taskussahan ne on 100-0.
Viittaat ilmeisesti siihen, että Unkari (ja Puola) eivät ottaneet turvapaikanhakijoita avosylin vastaan, kuten muu Eurooppa. Tai ovat pitäneet kaikesta tuputtamisesta huolimatta kiinni konservatiivisista arvoistaan. Minusta tämä on edelleen hyvää ja järkevää politiikkaa.

No tässä on kyllä minulla ihan aito vitutuksen aihe. Eurooppalainen oikeisto.

Porukka jonka juuret piti oleman ankarassa kommunismin vastaisuudessa ja sitä myötä aina terveellinen ryssänviha ihan ykkös prioriteetti. Monessa maassa missä kipuiltiin sodan hävinneenä tai muuten vaan kunnian kanssa hapuillessa vihattiin myös jenkkejä siinä sivussa. Huvittavaa, mutta ymmärrettävää.

Mutta sitten, pakolaiskriisi. Ongelma jonka luomisessa on ryssillä merkittävä rooli, muodostui sokeaksi pisteeksi ja alkoivat jostain aivan käsittämättömästä syystä fanittaa juuri ryssiä. EU eroilu tai Maga hörhöily olisi ollut jotenkin käsitettävissä näiltä, vaikka sieläkin se ryssän kaali haisee, mutta mihin vajosi euroopan oikeisto. Ei saatana. Raha ei selitä alkuunkaan kaikkea. Puhun nyt siitä laitaoikeistosta jota ääääri sellaiseksi nimitetään.

Mulle ainakin tää on ihan nolla summa peliä. Jos symppaat ryssää niin mukana menee kaikki muukin vaikka olisi kuinka hyvää muuta ollut esittää.

Arvostus on likimain vasemmiston luokkaa. Toivon vaan etten ole liikaa väärän tiedon varassa, mutta kyllä todisteet on aika raskauttavia.

No jos tälläkin foorumilla alettaisiin pistämään tikulla silmään vanhoista virhearvioista, niin sitähän saisi paljonkin juttua. Unkarin fanitus oli täällä aikanaan kovin suosittua, vaikka typeryskin näki heti että ryssien taskussahan ne on 100-0. Trumpista ja sen porukasta nyt puhumattakaan. Oliko joku muka ihan oikeasti yllättynyt, että se ei alkanutkaan kurmoottamaan ryssää, vaan nuolemaan sen persettä? Voi voi. Mutta mitäs noista, sattuuhan niitä.
Typerys ilmoittautuu. Kun heti näit että Unkari on ryssän takussa niin mistä hetkestä tuo heti alkaa.

Oikeisto vasemmisto kommunismi kapitalismi kissanhännänveto kuoli, kun venäjällä alettiin kapitalisteiksi. Yhteistyö tuotti mannaa ja talkkunaa, venäjä maksoi avainhenkilöille ja homma pelasi. M kari osoitti nimenomaan, että venäjä kaivoi koko ajan itseään ahneen laiskan tollon euroopan ytimiin. Vaikutti ja vehkeili. Vahvisti euroopan uskoa siihen, mitä eurooppa halusi uskoa. Loi yhteistyösuhteet laitaoikeaan ja osa vasemmistosta söi tassusta jo valmiiksi.

Dollarisuomettaminen puri meihinkin. Nami nami fyffeä, tuota pyhintä hyödykettä, jonka ei pitänyt haista. No nyt se haisee korkojen kanssa. Haisee verelle, paskalle, ruudille ja kuolemalle.

Otimmeko opiksi? Ihmistä tuntien, tuskin. Usan johtotähti etukeulassa luotsaa meidät takaisin samaan peltoon, koska raha. Katsokaa vaikka, miten ukraina nyljetään puhtaaksi rauhansopimuksilla. Raha.

Kari taisi sanoa, että gorba oli kusetuksen alku, jeltsin hiukka erilainen, kunnes vaimonsa totesi: ne ovat taas täällä. Tsekistit.

Äääh. Kun voisin uskoa, että läksy olisi opittu.

On vähän OT kun ei ihme kyllä tympäise muut kuin rästissä olevat työt, mutta kommentoin hieman edellä olevaa keskustelua.

Jälkiviisaus on sitä parasta viisautta. Ja sitä viisautta meillä riittää jaettavaksi asti. Jos olemme jossain oikeassa, niin paukuttelemme henkseleitä ja kun erhe sattuu kohdalle, vaikenemme. Inhimillistähän se toki on.
Tulevaisuuden ennustaminen on melko vaikeaa, muutoin pokkaisimme säännöllisesti suurimman taiteilija-apurahan euroraha-arvonnoissa.

Muuten olen sitä mieltä, että synnitön heittäköön sen ensimmäisen kiven. Pax Forum Vobiscum.

Viittaat ilmeisesti siihen, että Unkari (ja Puola) eivät ottaneet turvapaikanhakijoita avosylin vastaan, kuten muu Eurooppa. Tai ovat pitäneet kaikesta tuputtamisesta huolimatta kiinni konservatiivisista arvoistaan. Minusta tämä on edelleen hyvää ja järkevää politiikkaa.
Olen sama mieltä. Jos joku ei käynyt Brysselissa, niin menkää ihmeessä tsekkamaan, miltä tämä maahanmutto ystävällinen kehto ja sydän näyttää, käykää rautatieasemalla, niitä siellä on kaksi, muistaakseni. Löydätte virtsahajun perusteella. Ja niin, siellä on rakennusten seinällä kuustuu ahkerasti, ja nyt laitettu patannusta!
Nyt saa kustaa samoille seinille, mutta kysemis intimiteetin parantamiseksi laitettu pienet kapeat seinät ja hieman yläpuolellekin suoja. Muuten samoille seinille ja saman maahan virtsataan.
Kaikki tehty kuten maahamuuttajat kotosalla tottuneet. Bangladeshissa paskotaan ja kustaan kaduille - joten miksei Brysselissa?? Pitäähän olla kotoista!

Ja mitä vituttaa:
Nukahdan illalla, nukun 1:n ja nyt sitten valvon, olen piirtteä kuin peipponen, kohta toinen puolikas nukahtamislääkettä alkaa toimimaan, jos alkaa, niin nukahdan siinä toivon mukaan about klo 4-5.
Tämä on paha häiriö, välillä iskee meikään, , tiedän, mutta aina pitää elää toivossa että paremmaksi muuttuu.

Back