Mitä tekisitte, jos voittaisitte Eurojackpotin?

Protheon_93

Respected Leader
BAN
Suurin Eurojackpot on ollut 190 miljoonaa euroa, elikä jos omalle kohdalle sellainen onni sattuisi, niin mitä te tollaisella rahamäärällä lähtisitte tekemään?

Ensiksi itse ainakin antaisin perheenjäsenille sen verran, että tulevat pärjäämään hyvin loppuelämänsä, ja sitten jonkun sijoitusneuvojan kanssa keskustelisin kuinka tämän rahan kanssa kannattaa toimia, ja koittaisin olla sekoamatta.
 
Viinaa ja huoria ja huumeita... Jos ei sittenkään. Lottovoittajan pitäisi ottaa iisisti. Olla sekoamatta. Pysyä nahoissa eikä ostaa kymmentä autoa ja neljää kesämökkiä.

Miljoonan tai pari jos sijoittaa USA:ssa niin voi hakea kansalaisuutta. Talot siellä ja Suomessa. Talousneuvontaa ja varovaista sijoittelua.

Vanhemmille ja veljelle pienet siivut myös. Vaikka niinhän ne tarinat kertoo, että näistä lupauksista olisi sitten onnen iskiessä livetty.
 
Lottovoittajan pitäisi ottaa iisisti. Olla sekoamatta. Pysyä nahoissa eikä ostaa kymmentä autoa ja neljää kesämökkiä.

Kyllä.

Suuremman voiton iskiessä minulle riittää varsin hyvin pari puolitelavaunua, panssarikrenatöörijoukkue ja jonkinlainen komentopaikka.

Sieltä sitten johtaisin toimintaa Hauptsturmfuhrerin univormussa ja blitzmädelit kiikuttaisivat jägermaisteria ja viestejä.

Jos joku kehtaisi epäillä toiminnan järkevyyttä huitaisen ratsupiiskalla naamaan ja huudan "itse ne rahat olen ansainnut, kuka helvetti sen kupongin täytti".
 
Ostaisin 200 hehtaaria maata ja vuokraisin sen koulutuskeskukseksi MPK:lle. Samalle palkkaisin muutaman ex-kapparin kouluttamaan ja hoitamaan tiluksia...
 
Ostaisin 200 hehtaaria maata ja vuokraisin sen koulutuskeskukseksi MPK:lle. Samalle palkkaisin muutaman ex-kapparin kouluttamaan ja hoitamaan tiluksia...
Moro. Itse pitäisin 20 milliä itselle ja lapsille. Loput lahjoittaisin korvamerkittynä PV:lle pimeänäkölaitteiden hankintaan. Sukulaisille en antaisi mitään.:D
 
Perustaisin säätiön joka auttaisi vähävaraisia oikeasti apua tarvitsevia perheitä.
Itse ostaisin asunnon Floridasta. Suomessa vierailisin kesäisin.
 
Menisin kantotuolilla töihin kuin faarao.

Ei sentään, ostaisin reilun kokoisen, yhtenäisen ja monimuotoisen alueen maata ja antaisin sen jäädä luonnontilaan. Yksityisen suojelualueen tapainen, joka olisi samalla oma riista- ja marjavarasto.
 
Ostaisin G-Mersun. En mitään nousukasmaista AMG:tä vaan perusmallin eli 350d:n.

Loppurahoista en tiiä.. Satakin miljoonaa tuottaisi sen verran, että voisi kerran viikossa ostaa tuollaisen Mersun, ilman pääomaan koskemista. :)

bca05482f6c74bf0bce08ad6f8bc3853.jpg


Mitkään Ferrarit tai rytsölöiden Lamborghinit ei kiinnosta pätkän vertaa, mutta tuollaista tunnustan kuolaavani.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ekaks ostaisin ison tallin jossa korjata jeeppiä. Uudet lehtijouset ja kiinnikkeitä. Se reissu menisi vielä työajalla, mutta sen jälkeen sanoisin itseni töistä irti.
Sitten alkaisin katsella jotain maapalstaa Suomessa. lapsille kertoisin myöhemmin, koska ensin heidän on opittava "elämän tsemppi" että pärjäävät, sen jälkeen palkitsen tiedolla ja euroilla.
Jotain tuollaista.


edit: @TomTom huomasitko? SUOMESSA

.
 
Ihan ekaks ostaisin ison tallin jossa korjata jeeppiä. Uudet lehtijouset ja kiinnikkeitä. Se reissu menisi vielä työajalla, mutta sen jälkeen sanoisin itseni töistä irti.
Sitten alkaisin katsella jotain maapalstaa Suomessa. lapsille kertoisin myöhemmin, koska ensin heidän on opittava "elämän tsemppi" että pärjäävät, sen jälkeen palkitsen tiedolla ja euroilla.
Jotain tuollaista.


edit: @TomTom huomasitko? SUOMESSA

.

Huomasin kyllä, suokoot se halukkaille.

Eikö sinne käpykaartiin voi ilmoittautua ilman lottovoittoakin? Jos muualla kaikki on paremmin, niin mikä pidettelee?
Voin luvata, että euvostoliiton tai sen hanslankareiden puolesta en tule tappelemaan, olen sitten vissiin myös käpykaartilainen, ihan hyvä lisäys natsin, barbaarin, rasistin, persun ym... listaan.
 
Mitkään Ferrarit tai rytsölöiden Lamborghinit ei kiinnosta pätkän vertaa, mutta tuollaista tunnustan kuolaavani.
Sama täällä. Itse en noista perusta pätkääkään, ja kaverin isää siteeraten ''Mitään Ferraria en ostaisi, koska se on niin korkean profiilin auto, ja aina katsottaisiin päälle, kun sillä ajelee kaupungilla. Mielummin ostaisin Porchen, jolla on alhaisempi profiili, ja ei aiheuta niin paljoa päälle katselua, ja on silti asiallinen auto.'' täytyy sanoa, että itsekin mielummin sen Porchen hommaisin.
 
Itse hommaisin rullaavan rotenbergiläisen henkivartioston isoja korstoja, jotka hakkaisivat kaikki miesihmiset jotka ärsyttävät minua tai katsovat Fremeniä pahalla silmallä. Lähinnä hengailisimme Arkadianmäen ja sen vitun jatsibaarin välisessä pikku puistikossa... oppivathan nohevat paskiaiset ainakin kiertämään ja väistämään suomalaista voittajaa!
 
Suurin Eurojackpot on ollut 190 miljoonaa euroa, elikä jos omalle kohdalle sellainen onni sattuisi, niin mitä te tollaisella rahamäärällä lähtisitte tekemään?
Suurin Eurojackpot on kylläkin ollut 90 milj. euroa, ei 190 milj.

Miljoonan tai pari jos sijoittaa USA:ssa niin voi hakea kansalaisuutta. Talot siellä ja Suomessa.
Ei USA:sta kannata mitään ostaa, kun se jo Pohjois-Korean ydinohjusten tähtäimessä. Rikkaat jenkit, mukaan lukien Trumpin kannattajat, sen sijaan tietävät ostaa kiinteistöjä Uudesta-Seelannista, jonne voi tarvittaessa paeta väistämätöntä maailmanloppua.

Silicon Valley super-rich head south to escape from a global apocalypse
https://www.theguardian.com/technology/2017/jan/29/silicon-valley-new-zealand-apocalypse-escape
 
Ostaisin loukkuja. Ihan vitukseen paljon loukkuja ja maata. Kiertelisin sitten siellä töikseni. Ja koiria tulis myös lisää, kun olis sitä aikaa. Voi olla, että tulisi hankkiuduttua myös muihin kuin käskettyihin harjoituksiin, mutta toisaalta niitäkin on riittänyt tarpeeksi (kotiolot on kuitenkin ok ollut), ja ainahan se jahti kannattaa.
 
Yksityisen suojelualueen tapainen, joka olisi samalla oma riista- ja marjavarasto.
No kun mulla jo on tällainen mökillä. Ei ole kuin reilun viiden hehtaarin kokoinen, riittää mulle, lisäksi tyttäreni antoi joululahjaksi palan Ikimetsää tuolta Ivalojoki-varresta. !00 neliötä metsää Pyrynmaan suojelualueelta. Katso Luonnonperintösäätiö.fi.
Jotta tarpeeksi on multaa kynsien alla puolustaa tätä maata.
 
Back
Top