Miten Suomen väestö saataisiin kasvuun?

RPG83

Soome Majori
Aiheen perustan tänne enkä iltavapaisiin, koska olen tosissani. On myös selvää, että laaja väestöpohja tarjoaa paremmat kyvyt puolustautumiseen, joten on kyse maanpuolustusaiheisesta keskustelusta.

Mitä toimenpiteitä pitää tehdä, jotta kansa saadaan lisääntymään ja täyttämään maa? Vai onko niin, ettei nyt sovi ajatellakaan lisääntymistä, koska työvoimapulahan vain pahenee, jos vanhustenhoitajapulan lisäksi meillä on kohta käsissä lastenhoitajapula?

Sana on vapaa!
 
Tekemällä osa-aikatyö helpommaksi äideille, voidaan tehdä se kolmekin lasta ja pysyä mukana työelämässä.
Tukemalla niitä äitejä jotka haluavat olla kotona.
Luomalla pistejärjestelmä maahanmuuttoon, sitä tarkistetaan vuosittain tarpeen mukaan.
Suosisin lähiulkomaita kiintiöin, en välitä jos se rikkoo jotain sopimusta, meillä on joku vimma allekirjoittaa kaikki sopimukset mitä eteen lyödään.
 
Jos tulkitsin ketjun kontekstia nyt oikein, mä varovaisesti harkitsisin naisten turvapaikkakäytännön höllentämistä. Varsinkin muslimimaissa naisilla on kuitenkin se ihan aito vainoamisen uhka niskassa (ja muutenkin maahahnmuuttajat on aika miesvoittoista populaa. En oo ikinä pystyny kannattamaan ihmisten arvottamista virallisissa merkeissä ulkoisten tekijöiden kannalta ,mutta menköön vaikka feministiseltä kuulsotaakin), ja Suomessa on joukko vähän sosiaalisesti rajoittuneita nörttejä, joiden kommunikointi vastakkaisen sukupuolen kanssa kasvokkain yhteisellä äidinkielellä on vähän sanoisinko tönkköä. Tässä vois olla semmonen skenaario missä ihmisryhmät (siis suomalaiset nörtit ja mamunaiset) vois löytää toisilleen puolisoita. Siinä samalla logiikalla Suomen kannattaisi vastaanottaa myös enemmän esmes muslimihomoja pakolaisina, väkeä siinäkin saadaan vaikka uutta sukua tuskin..

Jos oikeesti sitten halutaan kannustaa perheen perustamiseen ja lasten hankkimiseen, lakkautetaan kaikki helevetin äitylipalstat. Siinä lienee paras mahdollinen työkalu geeniperimän degeneroitumiseen, että julkisilla kusisankoilla saadaan sukua jatkaneet näyttämään joltain seitsemännen luokan laina-aivoilta.
 
Itse luopuisin lapsilisistä ja korvaisin ne verovähennyksillä, porrastaen ne siten että kolmannesta lapsesta vähennys todella pomppaisi.

Tukiin tämä ei vaikuttaisi joten se kannustaisi lasten tekoon niitä joilla on siihen varaa ja parhaat edellytykset.
 
@Samovarius Jos kysymys on vain väestökasvun lisäämisestä eikä peräkammarinpoikien naittamisesta, niin eikö nuo mamu-naiset kannattaisi siittää hyviä geenejä kantavien miesten spermalla? Ei se nörttimies saa pidettyä parisuhdetta kasassakaan jos ei kerran saa sitä itse aikaiseksi, sillä tuskinpa nuo miljonäärejä ovat.

Mamunaiset voitaisiinkin asuttaa ensivaiheessa jonkinlaisiin ”siittoloihin” ja hedelmöittymisen sekä 12. raskausviikon jälkeen päästää vapaiksi ja lapsen syntymisen jälkeen antaa ne adoptoitavaksi suomalaisiin lapsettomiin perheisiin, koska siten ne integroituvat yhteiskuntaan parhaiten. Mamunainen saisi palkkiokseen Suomen kansalaisuuden synnytettyään esimerkiksi 6 lasta.
 

Tietojeni mukaan ResAu on tuossa oikeassa. Lapset tulee niitä tekemällä, mikä on mielestäni helvetin mukava ja kannatettava prosessi. Kun miehen ei tarvitse niitä synnyttää...muuten kyllä sitten aina on kusessa. :D
 
I'm doing my part! Viides lapsi laskettu aika toukokuun alussa, about samana päivänä kuin vanhin poika täyttää 6. Heteroseksuaalinen yhdyntä on epäilemättä iljettävä ja epähygieeninen, jopa irstas ja haurea prosessi, mutta tuntuu olevan kymmenen parhaan tavan joukossa saada lapsia, joten kyllä sen kestää. Silmät kiinni ja isänmaa mielessä!

Kymmenen vuotta sitten tuo ajatus mamunaisten siittolasta olisi tullut tarpeeseen. Olen kiistämättä nörtti, mutta pystyn ylläpitämään parisuhdetta koska olen niin äärimmäisen tylsä ja huomaamaton etten käy pahasti naisten hermoille, on kuin saisivat omaa aikaa koko ajan. Lisäksi pystyn ylläpitämään kohtuullisesti palkattua työsuhdetta koska ihmiset jostain syystä luulevat että nörtin oloinen rillipää on "terävä" vaikka olisikin vain sosiaalisesti kiusallinen ilman tätä nörteillä esiintyvää positiivista piirrettä. Lisäksi palkasta ei makseta mitään osuutta Microsoftille vaikka töistä 90% on ulkoistettu Excelille.

Pakko kehua että neljä poikaa, Suur-Suomen tulevaa taistelijaa, ovat todella hienoja ja monipuolisia: Yksi näyttää maitomieheltä, toinen mittarinlukijalta, kolmas naapurin jannulta ja neljäs parhaalta ystävältäni. On näköjään geeneistäni moneksi!
 
I'm doing my part! Viides lapsi laskettu aika toukokuun alussa, about samana päivänä kuin vanhin poika täyttää 6. Heteroseksuaalinen yhdyntä on epäilemättä iljettävä ja epähygieeninen, jopa irstas ja haurea prosessi, mutta tuntuu olevan kymmenen parhaan tavan joukossa saada lapsia, joten kyllä sen kestää. Silmät kiinni ja isänmaa mielessä!

Mitäpä sitä ei mies tekisi, jotta valtakunnalle on jatkossakin sotamiehiä.

Kymmenen vuotta sitten tuo ajatus mamunaisten siittolasta olisi tullut tarpeeseen. Olen kiistämättä nörtti, mutta pystyn ylläpitämään parisuhdetta koska olen niin äärimmäisen tylsä ja huomaamaton etten käy pahasti naisten hermoille, on kuin saisivat omaa aikaa koko ajan. Lisäksi pystyn ylläpitämään kohtuullisesti palkattua työsuhdetta koska ihmiset jostain syystä luulevat että nörtin oloinen rillipää on "terävä" vaikka olisikin vain sosiaalisesti kiusallinen ilman tätä nörteillä esiintyvää positiivista piirrettä. Lisäksi palkasta ei makseta mitään osuutta Microsoftille vaikka töistä 90% on ulkoistettu Excelille.

Sinne siittolaan ei tosin voitaisi rekrytoida ihan noin vain työkkäristä jokaista 15- vuotta täyttänyttä ilman karsivaa testausta, mutta onhan sitä verenluovuttajiakin olemassa, joten uskoakseni tuonnekin olisi riittävästi tarjokkaita. Ongelma tosin muodostuu siinä, että puhdasverisen suomalaismiehen ja ei-valkoihoisen mamunaisen jälkeläiset olisivat puolirotuisia... Tuota ajatellen onkin vähän niin ja näin, että kannattaako rotuspermaa "tuhlata" esim. afrikkalaisen naisen hedelmöittämiseen, koska äidin perimä on kuitenkin paskaa. Kuka edes haluaa adoptoida jonkun semineekerin?

Pakko kehua että neljä poikaa, Suur-Suomen tulevaa taistelijaa, ovat todella hienoja ja monipuolisia: Yksi näyttää maitomieheltä, toinen mittarinlukijalta, kolmas naapurin jannulta ja neljäs parhaalta ystävältäni. On näköjään geeneistäni moneksi!

Minä olen sen verran kyyninen, että jos/kun lapsia myöhemmin tulee kuvioihin, niin haluaisin ihan kaiken varalta tehdä poissulkevan DNA-testin, vaikka en epäilisikään mitään pettämisjuttua. Oman mielenrauhan kannalta olisi kiva tietää, että 99,999 prosentin todennäköisyydellä vikapää olen minä, niin asiaa ei tarvitsisi ikipäivänä epäillä. Mutta sanoppa tuo naiselle...
 
Muista asioista samaa mieltä, mutta tuo semi-rotuisuus, se on mielestäni hieno asia. Naisilla ainakin. Tiedän jotain esim. FIN-RUS neitejä joista suurempi osa tuntuu yhdistävän näistä aineksista ne parhaat ominaisuudet. Puhun tietysti ulkonäöstä koska se on tärkeintä. Ja tuohon n-alkuiseen sanaan liittyen...esitän vasta-argumenttini kuvallisessa muodossa. Rouva Wallinkoski:

Lola_Wallinkoski.jpg
 
@Samovarius Jos kysymys on vain väestökasvun lisäämisestä eikä peräkammarinpoikien naittamisesta, niin eikö nuo mamu-naiset kannattaisi siittää hyviä geenejä kantavien miesten spermalla? Ei se nörttimies saa pidettyä parisuhdetta kasassakaan jos ei kerran saa sitä itse aikaiseksi, sillä tuskinpa nuo miljonäärejä ovat.
Mitä halvattua? Miten nuo parisuhteet olisivat sitten edes syntyneet? Uskallanko edes kysyä mitä pstsika tarkoittaa naittamisella?
 
Mitä halvattua? Miten nuo parisuhteet olisivat sitten edes syntyneet? Uskallanko edes kysyä mitä pstsika tarkoittaa naittamisella?

Minä ymmärsin @Samovarius kirjoittaman viestin siten, että noita mamunaisia tuotettaisiin valtion toimesta "sosiaalisesti rajoittuneille nörteille" vaimoiksi eikä suinkaan vain pantavaksi. Siis otettaisiin pakolaisiksi naisia ja nuo mainitut peräkammarin pojat saisivat koittaa onneaan niiden kanssa... Naittaminen tarkoitti siis naimisiinmenoa ja kyseenalaistin sen mielekkyyden, koska nainenhan todennäköisesti lähtisi aika nopeasti kävelemään tuollaisesta järjestetystä avioliitosta.
 
Eiköhän se luonnonvalinta hoida homman. Idän ja etelän kansat ovat nyt korvaamassa Euroopan jääkaudella tänne tullutta alkuperäisväestöä viriilimmillä lisääntyjillä.

Jos paikalliset menettävät viriliteettinsä niin ei voi mitään. Niin vain käy ja uusi populaatio korvaa alkuperäisasukkaat. Niin se maailma menee. Ihmiskunnan historia on täynnä tälläisiä tapahtumia. Esimerkkinä meidän oma rotumme eurooppalaiset. Eurooppa löysi amerikat ja australian ja uuden seelannin.
 
Viimeksi muokattu:
Aiheen perustan tänne enkä iltavapaisiin, koska olen tosissani. On myös selvää, että laaja väestöpohja tarjoaa paremmat kyvyt puolustautumiseen, joten on kyse maanpuolustusaiheisesta keskustelusta.

Bangladeshia ei pidetä minään sotilaallisena tekijänä vaikka väkeä on enemmän kuin Venäjällä. Suomessakin on jo nyt ihan liikaa väkeä ainakin päätellen siitä että osalle populaa ei osata keksiä mitään muuta järkevää tekemistä kuin assan seinien pystyssä pitäminen. Talous kuntoon ja työttömyys pois ---> Ihmiset alkavat uskoa parempaan huomiseen ---> Lapsiakin uskaltaa tehdä.
 
Muista asioista samaa mieltä, mutta tuo semi-rotuisuus, se on mielestäni hieno asia. Naisilla ainakin. Tiedän jotain esim. FIN-RUS neitejä joista suurempi osa tuntuu yhdistävän näistä aineksista ne parhaat ominaisuudet. Puhun tietysti ulkonäöstä koska se on tärkeintä. Ja tuohon n-alkuiseen sanaan liittyen...esitän vasta-argumenttini kuvallisessa muodossa. Rouva Wallinkoski:

Lola_Wallinkoski.jpg

Jos koirien jalostusta on katsonut, niin sekarotuiset ovat elinvoimaisimpia. :D Olen koettanut panostaa tähän luonnolliseen asiaan. :D
 
Muista asioista samaa mieltä, mutta tuo semi-rotuisuus, se on mielestäni hieno asia. Naisilla ainakin. Tiedän jotain esim. FIN-RUS neitejä joista suurempi osa tuntuu yhdistävän näistä aineksista ne parhaat ominaisuudet. Puhun tietysti ulkonäöstä koska se on tärkeintä. Ja tuohon n-alkuiseen sanaan liittyen...esitän vasta-argumenttini kuvallisessa muodossa. Rouva Wallinkoski:

Lola_Wallinkoski.jpg

Ulkonäkö toki on tärkeä ominaisuus joka ratkaisee valintoja aika paljon, mutta nostaisin esille myös luonteen ja älykkyyden.
 
Ei ole iltavapaa-aihe, ei todellakaan. Vakava maanpuolustuskeskustelu.

Nykyisin harjoitellaan tekniikkaa enemmän kuin varsinaista siittämistä ja seurausten monivuotista ruokkimista. En todellakaan näe muuta vaihtoehtoa kuin koko maan kääntämisen vanhoillislestadiolaisuuteen.

Luonnollisesti voimme uudistaa yhteiskunnan edistykselliseksi kantokyky-yhteiskunnaksi ja perustaa sotilas- ja ikäluokkahautomon, jossa em. kuvissa näkyvän kalatyisia työläisiä sitten toimii kantajina. Viiden minuutin työllä voi tienata 9 kk:n palkan. Syntyville lapsille spartalainen koulutus tai suuntautuminen sitten erilaisille yhteiskunnalle tarpeellisille teknis-tuotannollisille aloille maailman kaupallisen tilanteen mukaan. Uskoisin, että EK:n Häkämies ainakin kannattaa.
 
Ulkonäkö toki on tärkeä ominaisuus joka ratkaisee valintoja aika paljon, mutta nostaisin esille myös luonteen ja älykkyyden.

Niin no, noilla voi tietysti hieman viilata ulkonäön asettamaa perustasoa :D Joku nero lausui, että on tuntenut useita rumia naisia jotka ovat muuttuneet kauniiksi kun on oppinut heidät tuntemaan. Sama toki toimii harvinaisen hyvin toisinkin päin.

Rouva Wallinkoskella ymmärtääkseni sitä luonnetta ja älykkyyttäkin löytyy...
 
Back
Top