Palvelinmaksut 2018

TomTom

Kenraali
Mod
Kaiken päivittämisen ja säätämisen jälkeen näköpiirissä on se, että foorumi näkee 10-vuotis pippalot. Eli jatketaan perinnettä siten, että halukkaat voivat osallistua palvelinmaksuihin vuosimallia 2018. Vastineeksi saa hienon "ribbonin" ja pääsyn suljetulle osastolle.

Maksutiedot:
Tilinumero/IBAN: FI4947641020067662
BIC: POPFFI22
Saaja: maanpuolustus.net
Summa: Saat itse päättää
Viestikenttä: Oma nimimerkki (jos haluat)

Anonyymit voi lahjoittaa bitcoineilla: 12uMDdDkhifr8v1kLXciqMVQH2LvmvBfuX

Sardaukar

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
"ja pääsyn suljetulle osastolle."

Repesin täysin. :D

hansai

Ylipäällikkö
"ja pääsyn suljetulle osastolle."

Repesin täysin. :D
Huomioithan, että tämä on vapaaehtoinen ;)

Torni

Kersantti
Lahjoittaja
Pitää sitä pikku summalla osallistua, kun sen verran usein tulee täällä pyörittyä. Osallistukaa nyt muutkin, on mukavempi sitten yhdessä jauhaa paskaa suljetulla osastolla diapami pöhnässä. :)

Ihan mielenkiinnosta, kun en näistä palvelinmaksuista ja tietotekniikasta tajua hevon kettua, niin missä suuruusluokassa tämmöiset maksut vuodessa on?

TomTom

Kenraali
Mod
Servereineen ja lisesseineen about 500€ vuodessa.

JSP

Kersantti
Lahjoittaja
Jokavuotinen avustus lähti.

Mikoyan

Kenraali
Lahjoittaja
Pitää sitä pikku summalla osallistua, kun sen verran usein tulee täällä pyörittyä. Osallistukaa nyt muutkin, on mukavempi sitten yhdessä jauhaa paskaa suljetulla osastolla diapami pöhnässä. :)
Totta. Muutama kymppi sinne tai tänne, ei kenenkään taloutta kaatane. Minulla on hiukan huono omatunto kun en aiemmin ole osallistunut. Täällä olen kuitenkin jo aika kauan vapaamatkustajana pörrännyt.

Kaiken kaikkiaan erittäin mielenkiintoinen palsta ja koukuttava sellainen, josta löytyy jokaiselle jotakin. Tästä kiitos ylläpidolle.

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Laittoin 30. Taisin viime vuonna lintsata muuten - parannan tapojani..

MeriTJ

Majuri
Lahjoittaja
Tuettu toimintaa jo perinteeksi muodostuneella indeksitarkastetulla ison keskarituopin hinnalla.

Juna112Porojetsiin

Majuri
Lahjoittaja
Noniin, korjasin tämän häpeällisen tilanteeni laittamalla maksun tulemaan.