Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Etsi
Uudet
Uudet viestit
Uudet mediat
Media kommentit
Uudet profiiliviestit
Viimeisin tapahtuma
Media
Uudet mediat
Uudet kommentit
Etsi medioita
Jäsenet
Rekisteröityneet käyttäjät
Kävijöitä paikalla
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Muut
Kirjaudu
Rekisteröidy
Mitä uutta
Haku
Haku
Etsi vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Etsi
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Install the app
Install
Foorumi
Muut
Iltavapaat
Sekalaista mussuttelua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Viesti
<blockquote data-quote="ctg" data-source="post: 748440" data-attributes="member: 37"><p>Kiitoksia kaikille osanotoista. Te olette minun veljiäni ja siskoja. Vuosien varrella olen nahistellut monien kanssa, ja ymmärrän että monet teistä eivät ymmärtäneet minua taikka millaisein paineen alla olen elänyt viimeiset 12 vuotta. Ei 10. </p><p></p><p>Olen tehnyt päätöksen, missä yritän saada täältä töitä joko hoitajana (personal carer) taikka sitten Technical Author/Consultant. Aion uudelleen kirjoittaa jo editoidun kolmannen osan trilogiaan ja omistaa sen kokonaisuudessa Vaimon muistolle. Aion myös kirjoittaa kirjan vaimon elämästä ja millainen elämä on NHS englannissa ja aion kirjoittaa sen omalla nimellä, ja vain kirjoittaa totuuden. </p><p></p><p>Aion nostaa medical negligence kanteen St Mark sairaalaa kohtaan, koska he olivat syyllinen vaimon kuolemaan, koska Imperial Hospital olivat taistelleet heidän kanssaan TPN linjasta. Vaimo meni tasan kaksi vuotta Grenfellin palosta (tuli toteen eilen) ja heidän oli määrä laittaa hänen hampaansa kuntoon, sekä uudelleen antaa hänelle TPN linja. Mutta he eivät kuunneellet mua, taikka vaimoa, ja päivänä kun he olit preppaamassa vaimoa hammashoitoon, he potkaisivat hänet ulos. Tuon jälkeen St Mark's oli ainoastaan kiinnostunut heidän lääkejääkaapista ja IV-pumpuista. He eivät edes pyytäneet anteeksi että olivat jättäneet vaimon makaamaan lattialle, ripulipaskoissa. Heittivät hänet ulos koska mä tein valituksen. </p><p></p><p>Aion soittaa Maanantaina sosiaaliviranomaisille ja muille ilmoittaen mitä on tapahtunut. Ruumiinavaus on käsittääkseni ensi viikolla. Odotan siihen että mulla on se todiste käsissä ennenkuin otan yhteyttä lakimiehiin. Aion myös kertoa sosiaaliviranomaisille, ja housing trustille että haluan yrittää tehdä elämäni täällä, vaikka kaipaan Suomea. Aion kertoa heille että olen työkennellyt 12 vuotta erittäin sairaan ihmisen kanssa ja haluan jatkaa työtäni hoitajana taikka jonakin muuna, mutta aion myös kertoa heille että minua oli headhuntattu ja headhuntteri oli tarjonnut Technical Author töitä isossa kansainvälisessa yhtiössä 550 puntaa päivässä, kuuden kuukauden ajan.</p><p></p><p>Aion myös käydä lääkärissä ja pyytää häntä kirjoittamaan mulle todistuksen että olen toiminut hoitajana hyvin kauan ja pyytää toisen todistuksen että olen tällä hetkellä käymässä läpi syvää masennusta. </p><p></p><p>Otti tiukille kun kävin tänään sairaalassa hakemassa vaimon kamat. Pyysin heitä dumppaamaan vaatteet. Repesin itkemään Senior Sister edessä. Hän lohdutti mua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ctg, post: 748440, member: 37"] Kiitoksia kaikille osanotoista. Te olette minun veljiäni ja siskoja. Vuosien varrella olen nahistellut monien kanssa, ja ymmärrän että monet teistä eivät ymmärtäneet minua taikka millaisein paineen alla olen elänyt viimeiset 12 vuotta. Ei 10. Olen tehnyt päätöksen, missä yritän saada täältä töitä joko hoitajana (personal carer) taikka sitten Technical Author/Consultant. Aion uudelleen kirjoittaa jo editoidun kolmannen osan trilogiaan ja omistaa sen kokonaisuudessa Vaimon muistolle. Aion myös kirjoittaa kirjan vaimon elämästä ja millainen elämä on NHS englannissa ja aion kirjoittaa sen omalla nimellä, ja vain kirjoittaa totuuden. Aion nostaa medical negligence kanteen St Mark sairaalaa kohtaan, koska he olivat syyllinen vaimon kuolemaan, koska Imperial Hospital olivat taistelleet heidän kanssaan TPN linjasta. Vaimo meni tasan kaksi vuotta Grenfellin palosta (tuli toteen eilen) ja heidän oli määrä laittaa hänen hampaansa kuntoon, sekä uudelleen antaa hänelle TPN linja. Mutta he eivät kuunneellet mua, taikka vaimoa, ja päivänä kun he olit preppaamassa vaimoa hammashoitoon, he potkaisivat hänet ulos. Tuon jälkeen St Mark's oli ainoastaan kiinnostunut heidän lääkejääkaapista ja IV-pumpuista. He eivät edes pyytäneet anteeksi että olivat jättäneet vaimon makaamaan lattialle, ripulipaskoissa. Heittivät hänet ulos koska mä tein valituksen. Aion soittaa Maanantaina sosiaaliviranomaisille ja muille ilmoittaen mitä on tapahtunut. Ruumiinavaus on käsittääkseni ensi viikolla. Odotan siihen että mulla on se todiste käsissä ennenkuin otan yhteyttä lakimiehiin. Aion myös kertoa sosiaaliviranomaisille, ja housing trustille että haluan yrittää tehdä elämäni täällä, vaikka kaipaan Suomea. Aion kertoa heille että olen työkennellyt 12 vuotta erittäin sairaan ihmisen kanssa ja haluan jatkaa työtäni hoitajana taikka jonakin muuna, mutta aion myös kertoa heille että minua oli headhuntattu ja headhuntteri oli tarjonnut Technical Author töitä isossa kansainvälisessa yhtiössä 550 puntaa päivässä, kuuden kuukauden ajan. Aion myös käydä lääkärissä ja pyytää häntä kirjoittamaan mulle todistuksen että olen toiminut hoitajana hyvin kauan ja pyytää toisen todistuksen että olen tällä hetkellä käymässä läpi syvää masennusta. Otti tiukille kun kävin tänään sairaalassa hakemassa vaimon kamat. Pyysin heitä dumppaamaan vaatteet. Repesin itkemään Senior Sister edessä. Hän lohdutti mua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset…
Varmistus
Kirjoita sana takaperin: kissa
Lähetä vastaus
Foorumi
Muut
Iltavapaat
Sekalaista mussuttelua