Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Etsi
Uudet
Uudet viestit
Uudet mediat
Media kommentit
Uudet profiiliviestit
Viimeisin tapahtuma
Media
Uudet mediat
Uudet kommentit
Etsi medioita
Jäsenet
Rekisteröityneet käyttäjät
Kävijöitä paikalla
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Muut
Kirjaudu
Rekisteröidy
Mitä uutta
Haku
Haku
Etsi vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Etsi
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Install the app
Install
Foorumi
Muut
Iltavapaat
Sotapelejä minä suositellen Strategy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Viesti
<blockquote data-quote="EK" data-source="post: 58202" data-attributes="member: 284"><p>Steel Panthers World at War on mielestäni näistä (ja muistakin peleistä) paras. Camo Workshopin (WINSPMBT ja WINSPWWII) peleistä kun saisi SPWaW:iin pakin tankkeihin, kampanjassa mahdollisuuden laajentaa ydinporukkaa (core) ja suuremman yksikköpankin, olisi paketti melkolailla täydellinen. Ulkopuolelta ottaisin vielä mahdollisuuden katsoa pelkästään haluttu pätkä edellisen kierroksen "videosta" ja (kaksin)pelin päätyttyä yhtenäisen animaation koko pelistä, niin vot. Mihin sitä leipätyötä ja perhettä tarvitsisikaan?</p><p></p><p>Camon versiota Matrix Gamesin teokseen verrattuna vaivaa "pelimäisyys". Esim. panssarin vahvuus tai ammuksen läpäisy ilmoitetaan pelkästään numeerisella arvolla (esim. 1-10), kun SPWAW ilmoittaa molemmat milleinä. Tai kun saksalaisille pioneereille WINSPWWII:ssa on annettu "jalkaväen Stuka" (280 mm raketti), niin se on pitänyt sitten ympätä kaikkien maiden pinohiiriryhmiin.</p><p></p><p>Tosiasiassa tietysti saksalaisilla oli puukehikosta laukaistavat 280 mm:n sirpale- ja 300 jotakin mm:n polttotaisteluraketti, mutta ei niitä nyt jatkuvasti ja jokaisella ryhmällä ollut. Vielä vähemmän puna-armeijan pioneerit raahasivat mukanaan Katjushan raketteja tai amerikkalaiset 4,2 tuuman raketteja.</p><p></p><p>Varoituksen sana on kuitenkin annettava noista SPWAW:n modeista. Enchanted mod oli jotakin aivan tajutonta paskaa, kun vaunujen osumatarkkuus ja etäisyydenmittaus oli jostakin käsittämättömästä syystä rajoitettu. Niinpä pelistä poistuu melkoinen osa, kun Tiikeri tai Kuningastiikeri roiskii sinne tänne kuin tärisevä yökastelija, kun et-mittari ei pelitä ja vastaavasti vm. 1936 brittiläisen panssariauton okuläärit ovat samalla tasolla. Samoin epäsuoran teho on kuohittu naurettavan alas verrattaessa alkuperäiseen. Mutta ulkomaanpellet keskustelufoorumien mukaan tykkää, kun saksalaisilla yksiköillä on oikeammat nimet kuin alkuperäisessä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EK, post: 58202, member: 284"] Steel Panthers World at War on mielestäni näistä (ja muistakin peleistä) paras. Camo Workshopin (WINSPMBT ja WINSPWWII) peleistä kun saisi SPWaW:iin pakin tankkeihin, kampanjassa mahdollisuuden laajentaa ydinporukkaa (core) ja suuremman yksikköpankin, olisi paketti melkolailla täydellinen. Ulkopuolelta ottaisin vielä mahdollisuuden katsoa pelkästään haluttu pätkä edellisen kierroksen "videosta" ja (kaksin)pelin päätyttyä yhtenäisen animaation koko pelistä, niin vot. Mihin sitä leipätyötä ja perhettä tarvitsisikaan? Camon versiota Matrix Gamesin teokseen verrattuna vaivaa "pelimäisyys". Esim. panssarin vahvuus tai ammuksen läpäisy ilmoitetaan pelkästään numeerisella arvolla (esim. 1-10), kun SPWAW ilmoittaa molemmat milleinä. Tai kun saksalaisille pioneereille WINSPWWII:ssa on annettu "jalkaväen Stuka" (280 mm raketti), niin se on pitänyt sitten ympätä kaikkien maiden pinohiiriryhmiin. Tosiasiassa tietysti saksalaisilla oli puukehikosta laukaistavat 280 mm:n sirpale- ja 300 jotakin mm:n polttotaisteluraketti, mutta ei niitä nyt jatkuvasti ja jokaisella ryhmällä ollut. Vielä vähemmän puna-armeijan pioneerit raahasivat mukanaan Katjushan raketteja tai amerikkalaiset 4,2 tuuman raketteja. Varoituksen sana on kuitenkin annettava noista SPWAW:n modeista. Enchanted mod oli jotakin aivan tajutonta paskaa, kun vaunujen osumatarkkuus ja etäisyydenmittaus oli jostakin käsittämättömästä syystä rajoitettu. Niinpä pelistä poistuu melkoinen osa, kun Tiikeri tai Kuningastiikeri roiskii sinne tänne kuin tärisevä yökastelija, kun et-mittari ei pelitä ja vastaavasti vm. 1936 brittiläisen panssariauton okuläärit ovat samalla tasolla. Samoin epäsuoran teho on kuohittu naurettavan alas verrattaessa alkuperäiseen. Mutta ulkomaanpellet keskustelufoorumien mukaan tykkää, kun saksalaisilla yksiköillä on oikeammat nimet kuin alkuperäisessä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset…
Varmistus
Kirjoita sana takaperin: kissa
Lähetä vastaus
Foorumi
Muut
Iltavapaat
Sotapelejä minä suositellen Strategy
Top