Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Joo oli ne kai suomalaisia, mutta eihän me tartte importerata raiskaajia ja muita ongelmia?
adam7 kirjoitti:tuo on siis muutaman kymmenen hlön porukka, johon tulee puuttua päättävin poliisitoimin
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Joo oli ne kai suomalaisia, mutta eihän me tartte importerata raiskaajia ja muita ongelmia?
Kaikkiko ne maahanmuuttajat ovat raiskaajia?
baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu. Eli olen potentiaali slaavilaissympatisoija, eikös vain? Kieltämättä epäilyttävä tyyppi, joka vain odottaa tilaisuutta pettää maansa ja kansansa.
baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu. Eli olen potentiaali slaavilaissympatisoija, eikös vain? Kieltämättä epäilyttävä tyyppi, joka vain odottaa tilaisuutta pettää maansa ja kansansa.
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Joo oli ne kai suomalaisia, mutta eihän me tartte importerata raiskaajia ja muita ongelmia?
baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu.
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Joo oli ne kai suomalaisia, mutta eihän me tartte importerata raiskaajia ja muita ongelmia?
Juhaparse
Älä ole niin lapsellinen.....
Hejsan kirjoitti:baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu.
Älä nyt Baikaali
Olen nähnyt sut yhdessä kuvassa.
baikal kirjoitti:Hejsan kirjoitti:baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu.
Älä nyt Baikaali
Mitä? Onko hääkuvani Ruotsissa levityksessä?
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Joo oli ne kai suomalaisia, mutta eihän me tartte importerata raiskaajia ja muita ongelmia?
Juhaparse
Älä ole niin lapsellinen.....
Hujsan, kukas sen aloitti?
baikal kirjoitti:Hejsan kirjoitti:baikal kirjoitti:Minä olen ortodoksi. Naama on musta ja parrankasvu hillitön, korvakarvatkin tursuaa leikkuukuntoon parin viikon välein, nenäkarvoista puhumattakaan. Kulmakarvani ovat vankemmat kuin Bresnevillä ja silmät mustat kuin hiilimiilu.
Älä nyt Baikaali
Mitä? Onko hääkuvani Ruotsissa levityksessä?
Täytyy olla koska muuta kuvaa ei ole otettu -ellei sitten sotilaspassin kuvabaikal kirjoitti:Mitä? Onko hääkuvani Ruotsissa levityksessä?
TUleeko Hejsanille muuta lehteä kuin Jallu ja Ratto? En ikinä usko että herra kenraalin kuva olis niistä kummassakaan.Hejsan kirjoitti:Ei kun yhdessä lehdessä nimeltään Karjalan pojat....