Suomen sisäinen turvallisuus

Sipilä on A-studiossa selittämässä Asema-aukion tapausta klo. 21:00

Otanmäestä ei herunut edes kommenttia :eek:

Lähitulevaisuudessa kiellettävien extremististen suuntausten listaan kuuluu myös laestadiolaisuus.
 
Noitten kieltojen kiertämiseen on niin monta tapaa, että en niitä jaksa edes ruveta tähän kirjaamaan.

Media rummuttaa nyt niin kovaa, että asiaan on pakko reagoida.

Ei sillä ole mitään merkitystä miten helppo lakia on kiertää ja miten vaikea valvoa. Tarkoitus ei ole korjata ongelmaa, vaan kerätä irtopisteitä menemällä yli sieltä mistä aita on matalin...näin sitä politiikkaa tehdään ja on aina tehty :D

Mitä muistokonserttiin tulee, niin sellainen järjestetään ihan varmasti ja niitä poliittisia puheita pitävät tällä kertaa muutkin kun Vasemmisto ja Vihreät...tämä on liian hyvä tilaisuus hukattavaksi.

Shakaalit ovat haaskalla, mutta se minua aina hymyilyttää kun shakaali syyttää toista shakaalia siitä että se on samalla haaskalla. Näin on tämänkin tapauksen kohdalla käynyt jo monta kertaa sekä vasemmalla, oikealla että keskellä.
 
Sipilän A-studio visiitti viestistäni jäi uupumaan sana "Otanmäestä ei ole herunut edes kommenttia". Postasin viestin ennen ohjelman alkua.

En pystynyt oikein keskittymään ohjelmaan, mutta toimittaja Heikel oli löytänyt kunnon mokuvaihteen päälle :confused:

https://areena.yle.fi/1-3062190
 
Samaa näkyy aika moni muukin ihmettelevän Turun Sanomien uutiskommenteissa...aivan sairas koko kirjoitus :mad:

Opetelkaa lukemaan. Ei kirjoituksessa mitään sairasta ollut. Ei siitä ilmene, että mitä mieltä toimittaja itse asiasta on. Sitähän me ollaan huudettu kymmenen vuotta, että toimittajan oma asenne tai maailmankatsomus ei saa jutuissa näkyä. Toimittaja on vaan ottanut selvää asiasta ja kirjoittanut sen meille. Hyvä kirjoitus. Tyhmät lukijat.

Ja tiedoksi, minä en sympatisoi noita palloilijoita. Jos todetaan syyllisiksi niin kivilouhokselle 15 vuodeksi.
 
Suhtaudutaan nyt vaan positiivisesti äärijärjestöjen kieltämiseen. Se on
  • selkeä viesti yhteiskuntaan ja johtajien kannanotto
  • puhuu suoraan henkilöille jotka duunaavat ao. järjestöjä
  • antaa mahdollisuuden jatkotoimiin, kun niin halutaan
 
Opetelkaa lukemaan. Ei kirjoituksessa mitään sairasta ollut. Ei siitä ilmene, että mitä mieltä toimittaja itse asiasta on. Sitähän me ollaan huudettu kymmenen vuotta, että toimittajan oma asenne tai maailmankatsomus ei saa jutuissa näkyä. Toimittaja on vaan ottanut selvää asiasta ja kirjoittanut sen meille. Hyvä kirjoitus. Tyhmät lukijat.

Ja tiedoksi, minä en sympatisoi noita palloilijoita. Jos todetaan syyllisiksi niin kivilouhokselle 15 vuodeksi.

Toimittaja olettaa, että törkeästä raiskauksesta nyt käräjäoikeudessa ehdottomiin vankeusrangaistuksiin tuomitut voisivat ilman ongelmia pelata suomalaisessa lentopalloseurassa tuomionsa kärsimisen aikana. Tämä sotii urheilun eettisiä periaatteita ja yleistä oikeuskäsitystä vastaan melkoisesti. Tässä toimittajan törkeätä raiskausta vähättelevä mielipide tulee ilmi.
 
Opetelkaa lukemaan. Ei kirjoituksessa mitään sairasta ollut. Ei siitä ilmene, että mitä mieltä toimittaja itse asiasta on. Sitähän me ollaan huudettu kymmenen vuotta, että toimittajan oma asenne tai maailmankatsomus ei saa jutuissa näkyä. Toimittaja on vaan ottanut selvää asiasta ja kirjoittanut sen meille. Hyvä kirjoitus. Tyhmät lukijat.

Ja tiedoksi, minä en sympatisoi noita palloilijoita. Jos todetaan syyllisiksi niin kivilouhokselle 15 vuodeksi.

Kyllä tuossa jotain sairasta on kun on hiukankin perillä tapahtumien kulusta. Vaatii toimittajalta varsin erikoista luonnetta miettiä tässävaiheessa tuomittujen lentopallo uraa tuomiota kärsiessään. Tässä tapahtumista selvitys(SAIRASTA TOUHUA!):
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/kuu...asti-erittain-noyryyttavasti-osa-kuvasi-teot/
 
Suhtaudutaan nyt vaan positiivisesti äärijärjestöjen kieltämiseen. Se on
  • selkeä viesti yhteiskuntaan ja johtajien kannanotto
  • puhuu suoraan henkilöille jotka duunaavat ao. järjestöjä
  • antaa mahdollisuuden jatkotoimiin, kun niin halutaan

Ja kuka päättää äärijärjestöstatuksen? Natsit ovat selvät juttu,mutta entäpä vihaa lietsova Imaani?
Ei pysty suhtautumaan hyvin. Näen fasismia ja totalitarismia kaikkialla tässä hankkeessa. Tämä on Troijalainen. .
Vihreaät ja vasemmisto tulevat valtaan päästyään uhkailemaan jokaista erimieltä olevaa ja etenkin Sinivalkoista ryhmää äärijärjestö statuksella. Alkaa pelon ilmapiiri joka vie poliittisen korrektiuden jo suurrealistiselle tasolle.,Etenkin kun meillä suomessa on kielletty Natseja ennenkin ilman vapauksiin kajoamista. Kuten se Pekka Siintoin porukka.
 
Vuoden 1917-1918 tapahtumat antavat loogisia selityksiä, mikäli historian sadan vuoden sykleissä on perää. Vieraat ihmisjoukot maassa ovat aina jonkun tahon potentiaalisia liittolaisia. Silloinkin oli kansainvälinen unelma ja paratiisin rakentaminen. Ne unelmat päättyivät monella intomielellä liittolaisten luotiin, tällä kertaa voi olla sapelin vuoro.
 
Ja kuka päättää äärijärjestöstatuksen? Natsit ovat selvät juttu,mutta entäpä vihaa lietsova Imaani?
Mieluummin kielletään jotain kuin että ei kielletä mitään. Edellä jo kerroin miten homma toimisi.

Vihreaät ja vasemmisto tulevat valtaan päästyään uhkailemaan jokaista erimieltä olevaa ja etenkin Sinivalkoista ryhmää äärijärjestö statuksella. Alkaa pelon ilmapiiri joka vie poliittisen korrektiuden jo suurrealistiselle tasolle.
Jaa...minua ei kyllä pelota.
 
Tulee käymään niin että rasistiset liikkeet kielletään. Eli kaikki anarkistipunavihreät katupartiot pitävät huolta öisestä turvallisuudesta. Pari vuotta sitten vaikutti että tavalliset Suomalaiset saavat äänensä kuuluviin politiikan kautta. Nyt nähdään että meidät on lyöty..
 
Tulee käymään niin että rasistiset liikkeet kielletään. Pari vuotta sitten vaikutti että tavalliset Suomalaiset saavat äänensä kuuluviin politiikan kautta. Nyt nähdään että meidät on lyöty..
Nutipäät ainakin ovat itse aika hyvin mokanneet julkisuudessa oman asiansa. Onko niillä oikeasti yhtään viisasta siellä joukossaan? Onko yhtään onnistunutta ulostuloa jossain hyvässä tavoitteessa? No eipä ole yhtään ainutta.
En ihmettele yhtään jos tuolla 30-luvun tyylillä tulee yhteiskunta-banniä. Näin keskiverto konservatiivin näkökulmasta aivan päivänselvä asia.
 
Nutipäät ainakin ovat itse aika hyvin mokanneet julkisuudessa oman asiansa. Onko niillä oikeasti yhtään viisasta siellä joukossaan? Onko yhtään onnistunutta ulostuloa jossain hyvässä tavoitteessa? No eipä ole yhtään ainutta.
En ihmettele yhtään jos tuolla 30-luvun tyylillä tulee yhteiskunta-banniä. Näin keskiverto konservatiivin näkökulmasta aivan päivänselvä asia.

"Meillä on Ongelma"- ei ole mitään poliittista vaikutuskanavaa olemassa :rolleyes:
 
Kyllä tuossa jotain sairasta on kun on hiukankin perillä tapahtumien kulusta. Vaatii toimittajalta varsin erikoista luonnetta miettiä tässävaiheessa tuomittujen lentopallo uraa tuomiota kärsiessään. Tässä tapahtumista selvitys(SAIRASTA TOUHUA!):
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/kuu...asti-erittain-noyryyttavasti-osa-kuvasi-teot/

Itse näin tuon kirjoituksen pikemminkin kritiikkinä, kuin minään muuna. Kirjoittaja osoittaa kuinka järjetön systeemi on ja hän muistaa myös mainita ensikertalaisten istuvan vain puolet tuomiostaan. Ehkä tuon voi lukea myös toisin?
 
Itse toivon, että poliitikot on poliitikkoja tässä kieltohommassa. Seisoskellaan hetki parrasvaloissa ja puhutaan korulauseita, mutta lopuksi mitään ei tapahdu.
 
Itse näin tuon kirjoituksen pikemminkin kritiikkinä, kuin minään muuna. Kirjoittaja osoittaa kuinka järjetön systeemi on ja hän muistaa myös mainita ensikertalaisten istuvan vain puolet tuomiostaan. Ehkä tuon voi lukea myös toisin?

Kyllähän tuon kritiikkinä pelkästäänkin voi nähdä mutta ei kiitos siitä huolimatta.
 
Suhtaudutaan nyt vaan positiivisesti äärijärjestöjen kieltämiseen. Se on
  • selkeä viesti yhteiskuntaan ja johtajien kannanotto
  • puhuu suoraan henkilöille jotka duunaavat ao. järjestöjä
  • antaa mahdollisuuden jatkotoimiin, kun niin halutaan
Itse näin tuon kirjoituksen pikemminkin kritiikkinä, kuin minään muuna. Kirjoittaja osoittaa kuinka järjetön systeemi on ja hän muistaa myös mainita ensikertalaisten istuvan vain puolet tuomiostaan. Ehkä tuon voi lukea myös toisin?

Jep.
 
Back
Top