Tunnista Venäjän ilmailu - testi

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Noniin, nyt pääsette tunnistamaan naapurin ilma vehkeitä. http://maanpuolustus.net/misc.php?page=tunnista-venaja-ilma

Pistäkäähän tuloksia pöytään niin katsotaan ammutteko omia vai vihulaisia...
 
Heh, 5/18 ei kovin häävisti.
 
Pisteet: 14/18
 
16/18 (Su-34 ja -30 väärinpäin)
 
16/18 SU-30 ja MIG-35 sekaannus
 
Luulen että tämäntyyppisessä tietämyksessä monilla on aukkoja. Tunnustan etten edes ryhtynyt arvailemaan. Mutta onkohan lentsikoiden tunnistaminen nurmiporalle se ykkösala? Ei kait...
 
Tämähän meni loistavasti 2/18 kaksi ensimmäistä oikein, loput sitten väärin. Eihän se jalkaväkimies lentohärpättimiä tunne. Toivottavasti onnistuu tunnistamaan tarvittaessa tunnuksen koneen siivistä tai kyljistä.
 
Imagine kirjoitti:
Luulen että tämäntyyppisessä tietämyksessä monilla on aukkoja. Tunnustan etten edes ryhtynyt arvailemaan. Mutta onkohan lentsikoiden tunnistaminen nurmiporalle se ykkösala? Ei kait...

Hyvä huomio, varmaan riittäisi meille maataistelijoille, jos erotetaan rynnäkkökone torjuntahävittäjästä... Tai edes omat ja vieraat.
 
juhapar kirjoitti:
Imagine kirjoitti:
Luulen että tämäntyyppisessä tietämyksessä monilla on aukkoja. Tunnustan etten edes ryhtynyt arvailemaan. Mutta onkohan lentsikoiden tunnistaminen nurmiporalle se ykkösala? Ei kait...

Hyvä huomio, varmaan riittäisi meille maataistelijoille, jos erotetaan rynnäkkökone torjuntahävittäjästä... Tai edes omat ja vieraat.
Joo varmasti. :a-smiley:
 
Pullosorsa kirjoitti:
Yllättäen kaikki oikein!

edit: ihan kiva testi, löytyyköhän vastaavaa muusta kalustosta?

Ei vielä mutta tulossa on sitä mukaan kun vaan kerkiän niitä tekemään.
 
Back
Top