Suomen sisäinen turvallisuus

Tähän on pakko kommentoida, et tädit ovat pahimmat. En oo silti kokenut tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Tai jos oon niin sopii jatkossakin.
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
 
On tehty sellainen klassinen tutkimus seksuaalisuudesta. Tämä on käsittääkseni tehty moneenkin kertaan ja tulokset on dokumentoitu.

On valittu keskimääräisella ulkonäöllä valittuja miehiä ja naisia. Suurinpiirtein samanikäisiä. Näytä on sitten pyydetty pyytämään toisiaan sänkyyn, ihan normaalielämässä selvinpäin. Tutkimustuloksina on tullut, että miltei 100% miehistä suostui ehdotukseen (parisuhdestatuksestaan riippumatta) ja miltei 100 % naisista kieltäytyi.
 
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
Varusmiehenä jouduin everstinnan ahdistelemaksi. Toyota Land Cruiserissa oli vielä sellainen kolmen istuttava etupenkkikin, niin täti pääsi ihan liki.

Eversti itse kuorsasi sammuneena takapenkillä kun oli ensin vetänyt tiukkaa viinaa suoraan pullosta. Klunk-klunk-klunk..
 
Varusmiehenä jouduin everstinnan ahdistelemaksi. Toyota Land Cruiserissa oli vielä sellainen kolmen istuttava etupenkkikin, niin täti pääsi ihan liki.

Eversti itse kuorsasi sammuneena takapenkillä kun oli ensin vetänyt tiukkaa viinaa suoraan pullosta. Klunk-klunk-klunk..
Skärdis-too miekkaria vaan sitten vaan kehiin
 
On tehty sellainen klassinen tutkimus seksuaalisuudesta. Tämä on käsittääkseni tehty moneenkin kertaan ja tulokset on dokumentoitu.

On valittu keskimääräisella ulkonäöllä valittuja miehiä ja naisia. Suurinpiirtein samanikäisiä. Näytä on sitten pyydetty pyytämään toisiaan sänkyyn, ihan normaalielämässä selvinpäin. Tutkimustuloksina on tullut, että miltei 100% miehistä suostui ehdotukseen (parisuhdestatuksestaan riippumatta) ja miltei 100 % naisista kieltäytyi.
Eiköhän tuo ole ihan biologinen juttu.

Uroksen pitää olla valmiina ja halukkaana silloin, kun naaraalla on ovulaatio. Noin toimivat urokset ivat jatkaneet sukuaan tehokkaammin, ja nyt on helvetti soikoon miituut ja muut. Ei oo meiän vika.

Tosin ei mihelläkään aina ole mielessä, itse putosin kerran avantoon ja joutui taistelemaan hengestä. Myös Virenin kaatuminen kymppitonnilla Munchenissä -72 työnsi muut asiat mielestä.
 
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
Pari vuotta sitten olin todistamassa kun sporttinen ja kiltti kolmikymppinen mies joutui vastaavan batiikki-noita-akan ahdistelemaksi. Joutui siis kirjaimellisesti pakenemaan paikalta.. Silloin ei edes naurattanut vaan nolotti vähän kaikkien puolesta. Nyt naurattaa lähinnä se että firman ikätovereista on aika monikin tuutannut akkaa. En minä tietenkään, se haiseekin kuin joku bioastia. Korkeakoulututkintoa löytyy akalta parikin kappaletta jne..
 
Pari vuotta sitten olin todistamassa kun sporttinen ja kiltti kolmikymppinen mies joutui vastaavan batiikki-noita-akan ahdistelemaksi.


Kyllä te olette julmia.


(On tuolla maksumuurin takana, mutta eiköhän se tuostakin tule esille)

Luulisi olevan aika selviö, ne populaatiot joissa enemmistön preferenssi oli puumissa, kuolivat sukupuuttoon.
 
Back
Top