YliKoo
Greatest Leader
No sen verran joustetaan, että uudet moduulirekat hyväksyn haastajiksi mutta pian 40 kesää stongan yli katselleena olen edelleen otsikon takana.
Tässä ketjussa voi ottaa esille kaiken aiheeseen liittyvän. Avaan kahdella aiheella, ensimmäisenä itseoikeutetusti Paroni . Linkissä hienoa kuvamateriaalia. Ehdin näkemään Saarisen Imatran ajoissa livenä, en tosin liikkunut omalla kalustolla vielä silloin.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/0...-jai-suomalaisen-moottoripyorailyn-legendaksi
Toisena parhaat muistot (toistaiseksi) antanut, aikansa superpyörä heti Tuutin jälkeen eli Vesipyssy. Tällä alta parikymppinen nuorimies kävi katselemassa miltä Itä-, Keski- ja Etelä-Eurooppa näyttivät -70 -80 - lukujen taitteessa, ennen Jaruzelskin ja Solidaarisuuden yhteenottoja.
Pre-launch ilmestyi samaan aikaan Widowmakerin kanssa 1971, J-malli markkinoille 1972. Meillä se oli siis Vesipyssy, Briteissä Kettle, Saksassa Wasserbuffel, Jenkeissä Water Buffalo ja Australiassa Waterbottle.
Mulla oli toi K-malli 1972, ensimmäinen jossa oli levyjarru edessä. Suomeen tuoduista pyöristä laitettiin jossakin vaiheessa kampikammoiden pohjista lähtevät imuputket umpeen, joiden tarkoituksena oli imeä pohjalle kertyvä ylimääräinen voiteluöljy pois. Nyt sitä siis kertyi sinne, jos esimerkiksi ohitusta joutui hetken odottelemaan. Sitten tuppi nurin ja sitä savun määrää joka taakse jäi! Kuuntele myös ääniraita lopusta, vaikka siinä on 3-1 putki, on fiilis aito!
https://themarquisblogger.wordpress.com/2015/01/29/suzuki-gt-750-take-one/
Tässä ketjussa voi ottaa esille kaiken aiheeseen liittyvän. Avaan kahdella aiheella, ensimmäisenä itseoikeutetusti Paroni . Linkissä hienoa kuvamateriaalia. Ehdin näkemään Saarisen Imatran ajoissa livenä, en tosin liikkunut omalla kalustolla vielä silloin.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/0...-jai-suomalaisen-moottoripyorailyn-legendaksi
Toisena parhaat muistot (toistaiseksi) antanut, aikansa superpyörä heti Tuutin jälkeen eli Vesipyssy. Tällä alta parikymppinen nuorimies kävi katselemassa miltä Itä-, Keski- ja Etelä-Eurooppa näyttivät -70 -80 - lukujen taitteessa, ennen Jaruzelskin ja Solidaarisuuden yhteenottoja.
Pre-launch ilmestyi samaan aikaan Widowmakerin kanssa 1971, J-malli markkinoille 1972. Meillä se oli siis Vesipyssy, Briteissä Kettle, Saksassa Wasserbuffel, Jenkeissä Water Buffalo ja Australiassa Waterbottle.
Mulla oli toi K-malli 1972, ensimmäinen jossa oli levyjarru edessä. Suomeen tuoduista pyöristä laitettiin jossakin vaiheessa kampikammoiden pohjista lähtevät imuputket umpeen, joiden tarkoituksena oli imeä pohjalle kertyvä ylimääräinen voiteluöljy pois. Nyt sitä siis kertyi sinne, jos esimerkiksi ohitusta joutui hetken odottelemaan. Sitten tuppi nurin ja sitä savun määrää joka taakse jäi! Kuuntele myös ääniraita lopusta, vaikka siinä on 3-1 putki, on fiilis aito!
https://themarquisblogger.wordpress.com/2015/01/29/suzuki-gt-750-take-one/