Aluevaalien seuraamisketju.

Protheon_93

Respected Leader
BAN
Eli laitetaan tälle oma ketju nyt illaksi pystyyn.

Lapissa ääneni meni KD:n Timo Alaräisäselle ehdokas nro: 312:lle.
 
Vaalikoneessa oli tiukka kisa Keskustan ja PS:n edustajan välillä, kummatkin saivat 88/100. Valinta kääntyi sitten PS:n puolelle, koska olin hänen kanssaan jutellut aiemmin sekä oli myöskin nähnyt vaivaa vaalikoneessa perustellen lyhyesti jokaista vastaustaan.

Siinä sitten vähän vaalikoneen minulle arpomaa arvokarttaa näistä vaaleista... tulihan oltua niin konservatiivinen että meinasi yllättää...

1642959566143.png
 
Persulle persraiskaus näissä vaaleissa. No eipä enää jaksa politiikka enää samalla tavalla kiinnostaa minua.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Nää on sotehimmelista johtuvat uudet kuviot.
Äänestysprosentti kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Vilpilliset vaalit täälläpäin. :D
1642964815470.png

Ainoastaan SKP ja RKP saivat vähemmän kuin VKK. (60% laskettu)
 

Liitteet

  • 1642964713963.png
    1642964713963.png
    18.5 KB · Luettu: 3
  • Tykkää
Reactions: PSS
Itse olen tähän asti seurannut vaalitenttejä hyvinkin tarkasti, tällä kertaa hyvä että jaksoin käydä äänestämässä. Ei nämä kepun maakuntavaalit kiinnostaneet.Kaiken myivät näiden eteen.
 
Eikö tuo persujen "menestys" ollut ihan päivän selvä juttu
Ei vissiin ollut ihan terävintä kärkeä ottaa bensan hinta aluevaalien kärkiteemaksi. Onhan se nyt melkoista äänestäjien ala-arvioimista ja vissiin äänestäjät ovat olleet fiksumpia kuin olettivat.

Vaalitulos on mielenkiintoinen lähtölaukaus vuoden päässä häämöttäviin eduskuntavaaleihin. Kirkkonummella varmaankin vietetään uneton yö. Kepulaiset viettävät unetonta yötä muusta syystä.
 
Viimeksi muokattu:
Siis kenelle tulee yllätyksenä, että vaaleissa, jotka on junailtu lisäämään Kepun valtaa, Kepu myös ottaa niskalenkkivoiton?

Itse annoin protestiäänen Liberaalipuolueelle. Se on parempi vaihtoehto kuin Mustanaamio, kun tavoitteena on lähinnä ettei Kepu saa yksinkertaista enemmistöä.
 
Persulle persraiskaus näissä vaaleissa. No eipä enää jaksa politiikka enää samalla tavalla kiinnostaa minua.
Persut olisivat voineet voittaa, jos laittaisivat samalla tavalla pelimerkkiä mainontaan kuin ne muut. Kokomustien, demareiden ja kepun ehdokkaiden pärsta kun näkyi vuorotellen lyhtypylväissä, maantien penkoilla ja... oikeastaan joka puolella, toisinaan jopa eteisen lattialla, samaan aikaan sitten PS: n mainokset loistaa poissaolollaan, niin en pidä kovin suurena ihmeenä että tukkaan tulee.
 
Back
Top