Bannit ja varoitukset

Minunkin viestejä on pojat siirrelleet ja tähän asti oikeaan osoitteeseen eli "perspektiivittömien viestien likvidointi" - osastolle.

Sama täällä. Ei ole tullut mieleenikään alkaa vikistä. Olen itsekin sivupolulla tai ainakin asian serkussa, jos oikein innostun. Sitä sattuu kaikille. Mutta tahallinen sotkeminen ja hönöily - perinteinen nettikeskustelujen trollaaminen - se ei ole soveliasta. Siitä tulee seuraus.

Herkkävarpaat hymyilyttävät mutta eniten olen ihmetellyt näitä, jotka ulisevat, miten kamalaa sensuuria on meneillään, kun joku typerä marxilaisjuliste tai päivän "vitsi" on sattunut siirtymään iltavapaisiin näytöllä kokonaiset neljä tuumaa alemmas. Kyllä ne siellä ovat vaikka eivät ihan kepin nenässä.
 
Käsittämätöntä ja en koskaan unohda! Pizzakeskustelu siirretty mussutukseen :eek:
 
Nyt se näyttää siltä että kyseessä on siivous.
Mutta minusta sivustolle yleensä olisi hyväksi se että siellä näkyisi että riidat voidaan myös sopia ja unohtaa.
Eikä pelkästään riitely.

Kaikki kurkkaavat, miten Ottoville ja Bodyguard sopivat asiat. On tämä niin hellyttävää, että kannnattaa katsoa:

#61
 
Kaikki kurkkaavat, miten Ottoville ja Bodyguard sopivat asiat. On tämä niin hellyttävää, että kannnattaa katsoa:

#61

Tuossa ei ollut tärkeää se ketkä sopivat.
Enkä ole vaatinut mitään takaisin.

Pointti oli.
Minusta vain se että tällainen sopiminen näkyy, on hyväksi.
Koska se kertoo myös sivuston/foorumin ilmapiiristä ja toimita tavoista/malleista.
Siitä että asiat voidaan hoitaa näinkin pois päiväjärjestyksettä.

Ja paras paikka niille olisi alkuperäinen keskustelu.
Vaikka se ei anna itse varsinaiseen keskusteluun mitään lisäarvoa.
Se tuo sitä yleisesti sivustolle.



Ps, Kiitos tästä piikistä, se kertoo jotain asenteista palautteeseen
 
Käsittämätöntä ja en koskaan unohda! Pizzakeskustelu siirretty mussutukseen :eek:
Se on vaarallista: maahanmuuttaja pizzeria- bisnekseen kun liitty mafiakin, suomalaisten parempi elää pumpulissa ja luulossa ettei sitä ole. Tässä maassa kaikki hyvin: maitojoet ja kisselirannat.
Jos suomalainen tekee huonoa työtä, saa haukkua, mutta jos maahanmuuttaja mokaa ja annat palautetta, niin se on rasismia.
Kaiken lisäksi migrantien (entisten pakolaisten) tekemiset eivät liittyy pakolaiskeskusteluun mitenkään :confused:Monikultturalisuudessa saa mainita vain herkulliset ruoat muttei ala-arvoiset jne jne.
 
Kaikki kurkkaavat, miten Ottoville ja Bodyguard sopivat asiat. On tämä niin hellyttävää, että kannnattaa katsoa:

#61

En nyt tiedä, mitä ajat takaa... Olisiko pitänyt jättää sopimatta...? Mun mielestä vaan on parempi sopia, alkoi ne viestitkin mennä jo pahasti OT:n puolelle. Tuon kuvan jätän kyllä ihan omaan arvoonsa, mutta en nyt ala siitä kiukuttelemaankaan.
Mutta ihan miten vaan.....ei haittaa mun eloani...
 
@Coffee Manin viestistä, jonka ruokaosuus siirtyi, jää tänne tämä.

Jos on hoksottimet kohdillaan niin olihan tuossa ruokaosuudessa muitakin pointteja kun se itse ruoka. Lontoo on etninen sulatusuuni ja siellä homma toimii harvinaisen hyvin, silloin kun toimii. Silloin kun ei toimi, niin talot palaa ja poliisiautot lentää.

Kyllä olen myös sama mieltä että ruokaosuudessa oli muitakin pointeja, siksi keskustelun silppominen oli kun haiskahdus totaalitarismista, joten myös annan itselleni pitkään bannin.

Minusta Vonka-moden selvästi väärennetyn wikipedian tiedon parilla lausella päähän lyöminen ja SUURENA TOTUUTENA oli vähintäin outo. Mutta yhdistettynä eilisen silppomiseen koskien etnisten kauppojen ja ravintoloiden tarjonnan heikosta tasosta on jo oma luokkaa. Se on myös niin paljon muistuttanut minua putinistifoorumeiden menosta, että järkytti minua.
Siellä vajennettiin kaikkia jotka vähänkin kyseenalaistaneet ja varsinkin moden argumentointia, joten yksi v-sta perusti sinne varta vasten "roska" osio, jonne päättyi Kasparovin, Nemtsovin, Vellerin (kin)ja vielä kymmenien muiden rehellisten ihmisten ja toisinajattelijoiden ja Putinin hallinnon kriitisoivien kirjoituksia. Kaikki omalla päällä ajattelvien foorumin kirjoitujat päättyneet sinne ja lopulta kaikille tuli banni ja "extreamismin" syytökset. Se oli ennen Ukrainaan agressiota. Nyt siellä kirjoittavat vain Putinin ylistäjät - pohjois-korean mallin mukaan.

"No voi-voi sinua" vonkan hokema lausetta tämän kaiken yhteydessä pidän myös halveeravana vähättelynä.

Ennen kun Vonka saksii lisää foorumin sisältöä mieleiseksi ja hänen käsityksien sopiviksi ja lähtöäni, haluan kertoa hänelle:
Vonka, kaikki paha maailmassa sai alkuunsa keskustelun tukahduttamisella.
Saat myös tämän:
178LT+

:mad:
 
Et saa pitkää, kun olet ensikertalainen. Maidan: 1 piste: jatkuva off-topic ja kykenemättömyys ymmärtää, että sivupolku on sivupolku eikä pitsanmussutus ym. kuulu olennaisesti pakolaisketjuun.

Mutta kiitos puttemitalista. Minulla on prenikoita jo ennestään, mutta vielä ei yhtään kyrillistä.

Tunteet, ne tunteet... Maidan!
 
En nyt tiedä, mitä ajat takaa... Olisiko pitänyt jättää sopimatta...? Mun mielestä vaan on parempi sopia, alkoi ne viestitkin mennä jo pahasti OT:n puolelle. Tuon kuvan jätän kyllä ihan omaan arvoonsa, mutta en nyt ala siitä kiukuttelemaankaan.
Mutta ihan miten vaan.....ei haittaa mun eloani...

En ollut lukenut keskustelua enkä siirrellyt, mutta osa on siirretty ilmeisen perustelluista syistä. Ottoville selitti, että sopiminen pitää jättää näkyvin, ettei tule väärää kuvaa. Siksi kävin katsomassa, mistä hän puhuu ja näin hauskan kuvan, josta laitoin linkin, jotta kuka tahansa voi kurkata. Ei tule Ottovillelle paha mieli. Mutta tuli kuitenkin.
 
En ollut lukenut keskustelua enkä siirrellyt, mutta osa on siirretty ilmeisen perustelluista syistä. Ottoville selitti, että sopiminen pitää jättää näkyvin, ettei tule väärää kuvaa. Siksi kävin katsomassa, mistä hän puhuu ja näin hauskan kuvan, josta laitoin linkin, jotta kuka tahansa voi kurkata. Ei tule Ottovillelle paha mieli. Mutta tuli kuitenkin.

Jaa, no sitä kuvaa saa mun puolesta pällistellä ihan miten paljon kukin haluaa...Minä en sitä diggaa... Me pahoitamme mielemme niin eri asioista ja sitten vielä jotkut enemmän ja jotkut vähemmän... mutta moden pitäisi kyllä säilyttää neutraali asenne, tuomari ei saa näyttää tunteitaan... OK, ihmisiähän ne modetkin ovat.
 
Jaa, no sitä kuvaa saa mun puolesta pällistellä ihan miten paljon kukin haluaa...Minä en sitä diggaa... Me pahoitamme mielemme niin eri asioista ja sitten vielä jotkut enemmän ja jotkut vähemmän... mutta moden pitäisi kyllä säilyttää neutraali asenne, tuomari ei saa näyttää tunteitaan... OK, ihmisiähän ne modetkin ovat.

Kuva liittyi Ottovillen palautteeseen. Ei ole tunteita keskusteluun enkä sitä ole seurannut enkä saksinut.
 
@STI_Tactical9mm 1piste.

Mielipide on vähän niin kuin... no tiedätte lopun. Foorumin linja kuitenkin on, ettei lähdetä koko kansanryhmää luokittelemaan. Kyllä kansaryhmä sen itsekkin pystyy tekemään ihan omilla toimillaan.
 
En ymmärrä näitä valituksia. Täällähän on aika hyvä ja lepsu moderointi, ja lisäksi mitään keskusteluja ei sensuroida, mutta turhia duplikaatteja ei kukaan kaivanne.

Aiheeseen liittyen voin todeta saaneeni 3 varoitusta viime päivinä. o_O
 
Ole hyvä. Sinua on vaikea karaista kirjoittajana. Vikiset kovin paljon ikään kuin olisi maailmanloppu huomauttaa jutuistasi.

Ja minä kun juuri ohjasin sinulle 500 uutta lukijaa. :)

Mikä on se huomautus johon viittaat?

Jos ylläpitäjä haluaa antaa huomautuksia tai ohjeita tulisi ne olla selviä ja helppoja ymmärtää.
 
Joku kysyi säännöistä. Rekisteröinnin yhteydessä näyttäisi olevan "hyväksyn käyttöehdot" -linkin perässä sivu http://maanpuolustus.net/help/terms . Hataran muistikuvani mukaan aiemmin rekisteröitymisen yhteydessä on ollut muunkinlaisia ehtoja (siis silloin kun itse rekisteröidyin), mutta en ole varma.
 
Lyhyesti säännöt ovat nämä: noudatetaan Suomen lakia ja normaaleita käytöstapoja. Tarkoittaa esim. sitä, että ei sanota netissä toiselle ihmiselle sitä mitä ei voisi sanoa kasvotustenkin.

Myös Suomen lain pykälät koskien mm. kunnianloukkausta, herjausta, solvausta, kiihottamista kansanryhmää vastaan, ym. ovat voimassa niin netissä kuin torillakin.
 
En ymmärrä näitä valituksia. Täällähän on aika hyvä ja lepsu moderointi, ja lisäksi mitään keskusteluja ei sensuroida, mutta turhia duplikaatteja ei kukaan kaivanne.

Aiheeseen liittyen voin todeta saaneeni 3 varoitusta viime päivinä. o_O

Tetraa oli tosiaan varoitettu jo useampaan otteeseen. Joten, kun toiminta ei siitä huolimatta parantunut, tämä ei tullut hänelle yllätyksenä.

Kaksi pojoa. Syy: rölläys. Lisäksi tekijät rölläyksen taustalla.
 
Back
Top