@Ottoville, sopii mulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Ottoville, sopii mulle.
Tämä sopii hyvin tähän säikeeseen...
http://janispetrus.puheenvuoro.uusisuomi.fi/202109-uskonsotaan
Uskonsotaan!
Krone Zeitung Itävallasta kertoo US-asevalmistajan uudesta sarjavalmisteisesta aseesta. Tämän Spike's Tactical tehtaan "Crusader"-rynnäkkökiväärien lippulaiva on varustettu tekstillä, jonka uskotaan estävän ISIS-terroristien ja muidenkin ääri-islamistien käyttämästä asetta.
Pislariin on kaiverrettu psalmi 144 ensimmäinen värssy:
„Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan“
Aseen varmistin omaa kolme asentoa! „Rauha“, „Sota“ ja „Se on jumalan tahto“.
Idean isä ja yrityksen tiedottajana toimivan Ben Thomaksen mukaan yritys „halusi lisäksi tuottaa aseen, joka tukee kristillisiä arvoja tässä äärimuslimien Allahin nimissä levittämän terrorin maailmassa.“
Eräänä vaihtoehtona on tietty se, että Eurooppa hajoaa linnakkeisiin joilla on oma strategiansa - kenties Iso-Britannia tekee ensimmäisen irtioton ja mitä siitä sitten seuraa?
Tästäkös isikset innostuu. Crusader!! Ne tulee taas.
Hyvät herrat.
Miettikää jokainen, mikä on ketjun aihe. Jos koette, että olette postaamassa väärään ketjuun, voitte lainata edellistä kirjoitusta '+Lainaa', mennä asiaankuuluvaan ketjuun ja lisätä lainaus sinne.
Voitte myös aloittaa uuden ketjun.
Siirtäisin tämän ketjut viestit asiaan kuuluvaan ketjuun, mutta ovat niin "all over the place", että ei noita saa setvittyä.
Kiitos!
Mikä tällaisen Dump-ketjun arvo on? Jos modet ovat sitä mieltä, että jotkut kirjoitukset eivät sovi johonkin ketjuun, niin mulle ainakin on OK että poistatte sen lopullisesti.Miettikää jokainen, mikä on ketjun aihe.
Mikä tällaisen Dump-ketjun arvo on? Jos modet ovat sitä mieltä, että jotkut kirjoitukset eivät sovi johonkin ketjuun, niin mulle ainakin on OK että poistatte sen lopullisesti.
Ei kai näitä jämiä kannata säilöä olenkaan? Itse en sen koommin meinaa dumppeja lueskella ainakaan.
Noh, sanoin vaikkei kysytty......kuten aina....sori.
Ei minulla muuta sanomista olisi, mutta ehkä ketjun nimeä voisi vielä miettiä Vienosti ehdottaisin vaikka eurousan röyhkeä militarismi
Katsotaan. Ei noita viestejä viitsinyt suoraan bittitaivaaseenkaan siirtää.Tämä on nyt kokeilu.
ISAF's German soldiers with G-36 rifles (Source: Bundeswehr)
http://www.armyrecognition.com/sept..._through_a_european-wide_tender_41009153.html
Kuinka monessa konfliktissa g36 ehti olla mukana ennenkuin siitä tuli arvoton saksalaisen byrokratian rattaissa?
Jos mulla on viestejä, jotka eivät sovi ko. topikkiin, niin ne voi mun puolesta poistaa suoraan... En oikein näe mitään funktiota tälle dump-ketjulle. Ok, ehkä tälläkin on tehtävänsä... mä en vaan hiffaa sitä.
Jos saan kysya niin vastaatko yksin nuorison ruokinnasta oisin tai eiko ne muuten suostu nukkumaan pitkia jaksoja... vai olitko hereilla katsomassa revontulia.. nakyivat meinaan Pohjois-Helsingissa saakka tana yona, niinkuin oli luvattu! Vahan sellainen valju vihrea vertikaali-matto nain etelassa mutta vaikuttava se silti on aina, ja harvinainen. Kolmas kerta kun naen noita talla tasalla...