Eduskuntavaalit 2015

Demarit ja vasurit todellakin saivat mitä tilasivat... :)
piiperöt ihmettää, että miten voi kukaan äänestää sellaista sakkia, joka luopuu kaikista tavoitteista ja periaatteistaan, kun mahdollisuus hallitukseen tuli... Ville Niinistö ajeli autoveron laimiinlyöden ex-muijansa autollakin, eikä saanut sitä normimiehelle napsahtavaa KUNNON laskua tullilta.... Vittu mitä sakkia...
 
En tiedä miksi nyt tuntuu siltä, mutta kohta alkaa aseidenkätkentä. Eletään vaarallisia aikoja tehdä huonoa politiikkaa. Pelokkaana odotan millaisen hallituksen Sipilä saa aikaan. Vaihtoehdot ovat kohtalaisesta katastrofaaliseen. Pahin skenaario - spd - vas - vihr - mukana hallituksessa ja Väyrynen ulkoministerinä :S

Hei, Olli Rehn meni vissiin kanssa läpi samasta puolueesta. Ja ainakin minusta Väykän äänisaalis jäi yllättävän pieneksi Lapissa. Meinaan siis, että jos se meinaa kiristää Sipilää äänisaalillaan = puolue olisi hänelle kiitollisuudenvelassa = ulkoministerin pesti hänelle tästä hyvästä.
 
Ville Niinistö: Perussuomalaiset lähes mahdoton hallituskumppani vihreille
ILTA-SANOMAT - Julkaistu 22:36

Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö on tyytyväinen, että uusia nimiä nousee eduskuntaan. Niinistö pitää lähes mahdottomana hallituskumppanuutta perussuomalaisten kanssa.

------------------

Vaikka Ville Niinistöstä muuten pidän, niin pysykööt poissa.
 
En äänestänyt hashtag "porvareita", mutta olen kyllä tyytyväinen näihin vaaleihin. Nyt saattaa tulla Haglundilla mieleen, että oliko niin fiksua olla näin jäätävä Timoa kohtaan, sillä nyt saattoi RKP:llä kääntyä tuuli kohti omia nilkkoja. Omaa kieroa mielihyvää saan myös tiettyjen tahojen ylireagoinnista jatkojytkyyn eli PS:n aseman vakiinnuttamiseen. Tässä tuloksessa on potentiaalia, mutta saa nähdä. Sipilää lainatakseni: "Pessimisti ei pety."

Ps. tuo kuva lähtee jakoon.

Edit. Jahas ehti muutama viesti väliin. Kuva = Haggis-meemi
 
Kansanmies Teuvo pääsi läpi.
GflwmJo.jpg

Jotenkin minusta tuntuu että esim. Ruotsissa tämä sahuri ei olisi tullut uudelleen valituksi... :D

Ilmeestä ja promilleista päätellen taisi tulla tämä henkilökohtainen jytky vähän yllärinä päähenkilöllekin.
 
Ville Niinistö: Perussuomalaiset lähes mahdoton hallituskumppani vihreille
ILTA-SANOMAT - Julkaistu 22:36

Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö on tyytyväinen, että uusia nimiä nousee eduskuntaan. Niinistö pitää lähes mahdottomana hallituskumppanuutta perussuomalaisten kanssa.

------------------

Vaikka Ville Niinistöstä muuten pidän, niin pysykööt poissa.

Jumalan kiitos perkele, etteivät vaan pääsisi hallitukseen...
 
RKP kannattaa paljon oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa kuin persut, joten en ymmärrä miksi porvarit haluaisi persut hallitukseen mieluummin kuin RKP:n. Lisäksi Haglund on ollut erinomainen puolustusministeri. Sen sijaan persuista löytyy näitä "Ei Venäjä Ukrainan tilanteeseen ole sekaantunut" -packaleneja ym.
 
Hei, Olli Rehn meni vissiin kanssa läpi samasta puolueesta. Ja ainakin minusta Väykän äänisaalis jäi yllättävän pieneksi Lapissa. Meinaan siis, että jos se meinaa kiristää Sipilää äänisaalillaan = puolue olisi hänelle kiitollisuudenvelassa = ulkoministerin pesti hänelle tästä hyvästä.

Keskusta tuskin saa ulkomisterin tehtävää. Paavo saa luvan jatkaa Brysselissä tai sitten hänet laitetaan täysipäiväisesti tekemään teollisuuden vienninedistämistä ulkomaankauppaministerinä (missä onkin ihan hyödyllinen).
 
RKP kannattaa paljon oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa kuin persut, joten en ymmärrä miksi porvarit haluaisi persut hallitukseen mieluummin kuin RKP:n. Lisäksi Haglund on ollut erinomainen puolustusministeri. Sen sijaan persuista löytyy näitä "Ei Venäjä Ukrainan tilanteeseen ole sekaantunut" -packaleneja ym.

Onko oikeistolaista talouspolitiikkaa tuhota kilpailukykyä lainsäädännöllä joka siirtää teollisuutta Aasiaan?
 
Eivät pääse töihin lainkaan vai eivät pääse haluamaansa työhön. Minä en äänestänyt kokkareita, vaikka tiedostankin akuutin leikkaustarpeen ja sen, että sote-sektorilta on pakko leikata, koska siellä majailee +40 prosenttia budjetista.


Raippaveroja kaikille, jotka tienaavat yli 2000 euroa kuussa!



Pitääkö elämisen olla ilmaista, koska on statukseltaan opiskelija?

T. Duunari, joka ei ole ikinä saanut eurovitunsenttiäkään sosiaalisia tulonsiirtoja, mutta on ahertanut ansiotyössä koko pienen ikänsä aloittaen 5€/tunti kesätöistä ja päätyen nykyiseen ihan siedettävään tulotasoon, jonka perusteella olen ilmeisesti keskiluokkaa, vaikka henkisesti olenkin duunari.

Tuo hienoa että oma kohtaisesti edusta sitä arvostettavaa väestönosaa joka on leipäpuunsa tehnyt ja ei ole joutunut yt-neuvotteluissa ulos. Minä joskus tyhmänä lupauduin luottamusmieheksi. Kaikilla oli kivaa ja piti olla mukava virka. Kahden viikon päästä potkittiin 25 ihmistä pihalle tai olisi lähtenyt työt kaikilta. Se ei tosin ollut kenenkään syy. Systeemin ehkä. Siitä urkeni toisten kärsimyksestä ura.
Olen käynyt 17-yt neuvottelut neljän vuoden aikana. Viimeisimmät 8 on ollut kokoomusvetoiset. Ensimmäiset oli syystä toki,mutta vastapuolena oli Stub. Väärässä on se joka luulee Stubin olevan persoonallinen. Se on opittu ja matkittu. Olen heidän kanssaan vääntänyt. Eivät puhu rehellisesti, korulauseilla asian vierestä välillä perhettä ja tasapuolisuutta korostaen. Hyvin on muistissa lakiasiainjohtaja Stub jonka puhelin soi joka neuvottelukerran alussa. Vaimo soitti johon vastattiin hei Rakas. Tämä Stub oli tehnyt kirjankin ulos potkimisista. Tärkeintä on sanat ei itse asia. Kaikki on valhetta ja valhe on opittua. Tekevät tuhoa. Viimeiset yt:t kävinkin jo itse puoluetta vastaan, koska suuri konserni takoi tulosta,mutta täytyi tehdä erittäin pienikatteisesta alasta enemmän.
Sen seurauksena suomessa kuoli keskimäärin yksi vanhus vuodessa. Pari kolmeko niitä meni. Muut kärsivät uskomattomia tarinoita. Mtv3 45-minuuttia muuten teki yhdestä uhrista jakson.

Kaikkein eniten kuitenki ihmettelen sitä, että 2000-luvun alusta meidän eduskunta teollisuuden vähetessä toisteli vuosia sitä, että suomesta on tullut palveluyhteiskunta. Vuosikausia hokivat sitä. Silti edelleenkin puhuvat keskituloisesta 3000€:n kuukausipalkalla. Sen mukaan leikkaavatkin.
Palveluyhteiskunnassa palkka pyörii 1600-2200. Plus/miinus 200.
Mitä tämä on?
 
Back
Top