Elinsiirto ja asepalvelus mahdollisessa kriisitilanteessa

siitosam

Alokas
Hei kaikki! Uusi käyttäjä tällä sivustolla.

Maailman tilanne on saanut minut pohtimaan mahdollista asemaani kriisi- tai sotatilassa.

Olen siis vapautettu rauhanajan palveluksestani elinsiirron ja tähän liittyvän lääkitykseni vuoksi.

Minkähänlaisiin tehtäviin tilanteessani oleva mahdollisesti sijoitettaisiin kriisitilanteessa?

Pahoittelut, mikäli ketju on väärässä paikassa. Siirtäkää ihmeessä, mikäli näin on!
 
Hei kaikki! Uusi käyttäjä tällä sivustolla.

Maailman tilanne on saanut minut pohtimaan mahdollista asemaani kriisi- tai sotatilassa.

Olen siis vapautettu rauhanajan palveluksestani elinsiirron ja tähän liittyvän lääkitykseni vuoksi.

Minkähänlaisiin tehtäviin tilanteessani oleva mahdollisesti sijoitettaisiin kriisitilanteessa?

Pahoittelut, mikäli ketju on väärässä paikassa. Siirtäkää ihmeessä, mikäli näin on!
Yleisessä liikekannallepanossa sinut voidaan varareserviläisenä kutsua kutsuntoihin ja määrätä asepalvelukseen, jos terveydentilasi sallii. Joissain tapauksissa voidaan määrätä työvelvolliseksi sellaisiin hommiin, jotka on pakko saada hoidettua, ja joihin ei muuten työvoimaa riitä. Lienee melko harvinainen tarve.

Yksi ihan realistinen ja aivan arvostettava vaihtoehto on sekin, että hyödytät isänmaata kotirintamalla siviiliammattiasi harjoittaen tai jotain muuta tarpeellista työtä tehden. Yhteiskunnan pitää pyöriä kriisiaikanakin ja siihen tarvitaan tekeviä ihmisiä.
 
Hei kaikki! Uusi käyttäjä tällä sivustolla.

Maailman tilanne on saanut minut pohtimaan mahdollista asemaani kriisi- tai sotatilassa.

Olen siis vapautettu rauhanajan palveluksestani elinsiirron ja tähän liittyvän lääkitykseni vuoksi.

Minkähänlaisiin tehtäviin tilanteessani oleva mahdollisesti sijoitettaisiin kriisitilanteessa?

Pahoittelut, mikäli ketju on väärässä paikassa. Siirtäkää ihmeessä, mikäli näin on!
Kuten alla mainittiin, vaihtoehtoja riittää.
Tarjoan yhtä reittiä toimia yhteiskunnan/kotikaupungin hyväksi. Liity sopimuspalokuntaan, pääset suojelemaan yhteiskuntaa jo jokapäiväisessä elämässä ja kun sota syttyy olet koulutettu, kokenut ja arvokas resurssi joka voi auttaa.
 
Back
Top