FB poistaa ukrainalaisten kirjotuksia/ whatsapissa pitinistit valmistautuu ottaa aseita mielenosoitukseen.

Maidan

Respected Leader
Nadia Sukhorukova, jornalisti, joka oli elänyt kuukauden Mariopolin kellareissa kirjotti kokemuksesta. Hän selvisi.
FB alkanut poistaa hänen muistelmia. Poistettiin kirjotus,jossa Nadia kuvaili lapsensa menettynyttä naista sortuneessa talossa, näin hänelle kerrottu. Nainen ilmeisen järkyntyneenä tuli pihalle ja heilutti tyhjä lasten keinua. Ulkona olin vaarallista mutta nainen ei lähtenyt.

Pietarilainen Eugenia Denisovan (se "70" vuotias, joka vandaloinut ukrainalaista symboolikka ja esitti useita kunnialoukkauksia ukrainalaiselle nuorelle naislle, mm haukkumalla hänen "halpa"vaatetusta, solvannut häntä prostituoiduksi,
lattiamoppajaksi ja vaikka miten, luisia solvaussanoja käyttmällä.
Hänen fB:iin sai jättää palaute, ihmiset kertoneet hänelle että nimenomaan venäläinen Denisova on fasisti ja natsi, koska vihaa ukrainalaisia, vangali ja samalaiset vihakat kun hän tappavat parhaillaan ukrainalaisia, pommittavat kokonaisia kaupunkeja ja kyliä maan tasalle, siis tosiaisat. Kommentit olivat hyvin kärjekkäätkin. FB lähetti varoituksia,mm minulle.Ilmeisesti hyvinkin monelle ukrainalaiselle.
Ja Nadialle, hänen FB:n, jopa kommentista jossa hän kirjotti omalla FB sivulla tyhjä lastenkeinua heiluttavasta lasta pommituksesta menettäneestä järkyntyneestä naisesta.
Ja tämä oli jo ihan käsittämättöntä!

Häpeää FB!
 
Viimeksi muokattu:
Nadia Sukhorukova, jornalisti, joka oli elänyt kuukauden Mariopolin kellareissa kirjotti kokemuksesta. Hän selvisi.
FB alkanut poistaa hänen muistelmia. Poistettiin kirjotus,jossa Nadia kuvaili lapsensa menettynyttä naista sortuneessa talossa, näin hänelle kerrottu. Nainen ilmeisen järkyntyneenä tuli pihalle ja heilutti tyhjä lasten keinua. Ulkona olin vaarallista mutta nainen ei lähtenyt.

Eugenia Denisovan (se "70" vuotias, joka vandaloinut ukrainalaista symboolikka ja esitti useita kunnialoukkauksia ukrainalaiselle nuorelle naislle, mm haukkumalla hänen "halpa"vaatetusta, prostituiduksia, lattiamoppajaksi ja vaikka miten). fB:iin sai jättää palaute, ihmiset kertoneet hänelle että nimenomaan hän on fasisti ja natsi, koska vihaa ukraianalisia, ja sellaiset vihaajat kun hän, tappavat parhaillaan ukrainalaisia, pommittavat kokonaisia kaupunkeja, siis tosiaisat. Kommentit olivat hyvin kärjekkäätkin. FB lähetti varoituksia,mm minulle.Ilmeisesti hyvinkin monelle.
Ja Nadialle, joka kirjotti omalla FB sivulla tyhjä keinua heiluttavasta järkyntyneestä naisesta.
Ja tämä oli jo käsittämättöntä.

Häpeää FB!
Varmaan osa varoituksista voi tulla jos esim joukkoistettuna röllit tekee kiusaus yms raportteja jostain postatuksesta, niin se voisi
käynnistää automatiikalla varoituksen

Voisi olla hyvä kysyä facebookilta perustelua varoitukselle, jos se ei käy ilmi itse varoituksesta
 
No minulle perusteltuuu "kiusaamisella".
Nadjan en tiedä. Näyttää automatikalta, mutta ihmiset kokee että FB:ssa istuu joku kielitaidoton putinisti ja tekee näinkin tappamista ja totuuden häpäisyä, automaatikalla.
Ihmiset koe että FB halua vajentaa ukrainalaisia.
 
En löytänyt siellä kenelle voisin valittää, kun ei näy mitään ohjeita.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Rauhan aikana koulutettu tekoäly toiminnassa. Ei varmasti ole mitään kielitaidottomia putinisteja tuolla firmalla.
 
Tuossa FB on ihan oma lukunsa. Ei ole mitään osoitetta, johon laittaa reklamaatiota.
Jos näin, niin sehän voi edistää vaikka mitä rikollista menoa, vääristämällä kaiken: kohta sen "valtakunnassa" musta kutsutaan valkoiseksi, sota - rauhaksi jne. Jotenkin minun on vaikea mieltää sanavapauttaa jos silmiini edessä toimitaan ihan oikeasti terroristi-valtion tukemista sanan vapauden nimessä, saa tehdä rikolliset saa levittää vaikkaa kuin saitasta maailman rauha uhkaava potasta. Jotain pitää tehdä.
 
Jos näin, niin sehän voi edistää vaikka mitä rikollista menoa, vääristämällä kaiken: kohta sen "valtakunnassa" musta kutsutaan valkoiseksi, sota - rauhaksi jne. Jotenkin minun on vaikea mieltää sanavapauttaa jos silmiini edessä toimitaan ihan oikeasti terroristi-valtion tukemista sanan vapauden nimessä, saa tehdä rikolliset saa levittää vaikkaa kuin saitasta maailman rauha uhkaava potasta. Jotain pitää tehdä.
Justiin noin se FB:n ja muiden vastaavien kohdalla onkin. Ja kremlissä se kyllä tiedetään.

Illuusio sananvapaudesta, vaikka totuus on kaukana.
 
Sitten tämä Whatsapp, joskus luin että täinen sekin.
Sain tutulta i linkin Whatsapista:

"Ryhmässä yllytetään ottamaan ase mukaan kulkueeseen

Osa keskustelijoista on kehottanut muita tuomaan aseen mukanaan kulkueeseen. Muutamat ovat valokuvanneet itsensä aseen kanssa ja lähettäneet kuvan muiden nähtäväksi luoden käsityksen siitä, että he hyvinkin voisivat aseen tuoda mukanaan"

Mielestäni tätä kulkuetta pitää KIELTÄÄ!
 
Kyseisen firman tehtävä on tehdä rahaa tekemällä datasta rahaa. Käsittääkseni niillä on joku algoritmi joka kehitettiin aikanaan tunnistamaan kuvien sisällöt ja poistamaan niistä raakuudet. Nyt se sama tekoäly sitten bannaa automaattisesti tekstit joissa tuodaan Venäjän raakuudet esiin. Mielenkiintoiseksi on maailma mennyt.
 
Kyseisen firman tehtävä on tehdä rahaa tekemällä datasta rahaa. Käsittääkseni niillä on joku algoritmi joka kehitettiin aikanaan tunnistamaan kuvien sisällöt ja poistamaan niistä raakuudet. Nyt se sama tekoäly sitten bannaa automaattisesti tekstit joissa tuodaan Venäjän raakuudet esiin. Mielenkiintoiseksi on maailma mennyt.
Joo, ei se mikään ukrainalaisia vastaan oleva firma ole, mutta tekoäly ei vaan ole älynnyt tilannetta. Nyt raakuuksista olisi syytäkin jakaa tietoa.
 
Back
Top