Hauskoja kuvia

Kanadalaisia on nämä videoiden tekijät et riippuu vähän autosta mikä niillä on alla aina mut toihan video on jo vanha ja se on tosiaan maileissa. Yleensä videoita kuvailivat jenkeis mut nyt koronan aikaan joutuvat olemaan kotosalla.
 
Canadassa mailit on auton mittareissa normaaleja, mutta tuo Lambo saattaa olla km tai Miles mittarilla, jommin kummin, vauhti on boxille kova tai erittäin kova.
 
Canadassa mailit on auton mittareissa normaaleja, mutta tuo Lambo saattaa olla km tai Miles mittarilla, jommin kummin, vauhti on boxille kova tai erittäin kova.

Juu meinasin vaa et niiltä löytyy autoja näiltä kummalakin nopeusmittarilla. Toi tosiaan maileilla. Minä olin kyllä itse käsityksessä et km/h on heillä kanadassa käytössä sen verran olen noiden videoita nähnyt ja näin väittää myös google ?
 
Juu meinasin vaa et niiltä löytyy autoja näiltä kummalakin nopeusmittarilla. Toi tosiaan maileilla. Minä olin kyllä itse käsityksessä et kilometrei on heillä kanadassa käytössä sen verran olen noiden videoita nähnyt ja näin väittää myös google ?
Mutta oli miten oli niin ei ne boksit ole tehty kestämään ralliauton vauhtia.
 
N
Juu meinasin vaa et niiltä löytyy autoja näiltä kummalakin nopeusmittarilla. Toi tosiaan maileilla. Minä olin kyllä itse käsityksessä et km/h on heillä kanadassa käytössä sen verran olen noiden videoita nähnyt ja näin väittää myös google ?
Joo, Canukeissa on mile/h on ihan normaali ja yleisemmin käytössä.
 
N

Joo, Canukeissa on mile/h on ihan normaali ja yleisemmin käytössä.


Canadian speed limits are set by different levels of government (federal, provincial, and municipal), depending on the jurisdiction under which the road falls, resulting in differences from province to province.[1] The limits have been posted in kilometres per hour (km/h) since September 1, 1977. Before then, when Canada used Imperial units, speed limits were in miles per hour (mph).
 
Näkyykö Lambon mittarissa yksiköt?.

Kyllä.
26598ba5c1.jpg
 



kompamies
SDP:n eduskuntaryhmä on kokonaisuudessaan melkoisen nuhteeton ja se on yksi tärkeimmistä asioista. Se, että joku on joskus ollut ehdokkaana esimerkiksi kuntavaaleissa ja syyllistynyt vakaviinkin rikoksiin ei vaikuta millään tavalla SDP:n politiikkaan tai luotettavuuteen. Ainoa missä se näkyy on tarkoituksenhakuinen julkisuus.
 
En halua olla ilonpilaaja mutta jos ilmanvastuksen haluaa olevan mahdollisimman pieni niin tuo on juuri se oikea tapa asentaa suksiboksi. Ihan ulkonäöllisistä syistä boksit asennetaan kuitenkin ilmanvastuksen (ja polttoaineen tai sähkön kulutuksen) kannalta "väärin" päin. Sama ilmiö pätee oli ajoneuvon käyttövoimana mikä tahansa.

Joku vois kehitellä bokseihin perävirtausyksikön :LOL:

Jutussa viitattiin vesipisaraan ja sen muotoon - terävä reuna taakse päin. Aika yleisesti muutenkin sitä käsitellään sen muotoisena kuin se yleensä piirretään. Todellisuus on toisenlainen:

1612094609815.png
 
Back
Top