Kännitopiikki

Money talks and BULLSHIT runs the fucking marathon... kosto elää jos pilaatte meidän kiipeilymestan.

No, meikäläisen tulospalkkio ei onneksi ole vaarassa, mutta kollegoista ja kurssitovereista en voi luvata mitään... Toivotan kuitenkin onnea kaikissa pyrkimyksissänne! :)
 
HS 50 vuotta sitten:

– Irlannissa Ballyhannonissa maistraatti on myöntänyt Western-hotellille lokakuun 1. päiväksi jatkoaikaa alkoholintarjoilulle. Tällöin hotellissa pidetään paikallisen AA-ryhmän vuosijuhla. (UPI)
HS 28.9.1967

Hotelli on hieronut toivorikkaana käsiään, kun varauksen on tehnyt "anonyymit alkoholistit". Sitten siellä ei tietysti ole ollut kahvin tippaa, kun alkoholisteja odottivat.
 
Kaveri lähti eilen laivalle. Kysyin tänään mitenkä menee. Vastaus oli "kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. Ostin uudet kengät."

PS. Sain myös kuvatodisteen hytin lattialta.. Pystyin vain toteamaan että olen helvetin onnellinen etten lähtenyt mukaan.
 
Kaveri lähti eilen laivalle. Kysyin tänään mitenkä menee. Vastaus oli "kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. Ostin uudet kengät."

PS. Sain myös kuvatodisteen hytin lattialta.. Pystyin vain toteamaan että olen helvetin onnellinen etten lähtenyt mukaan.

Kaverille taitaa oikein maistua.
 
Kaveri lähti eilen laivalle. Kysyin tänään mitenkä menee. Vastaus oli "kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. Ostin uudet kengät."

PS. Sain myös kuvatodisteen hytin lattialta.. Pystyin vain toteamaan että olen helvetin onnellinen etten lähtenyt mukaan.
Meidän toimitusjohtajan mukaan tuossa vaiheessa on vasta osoitettu, että osataan vetää kunnon kännit. Oma työhaastattelu kesti melkein 24h ja siitä toipuminen kesti kolme vuorokautta. Oli melkonen darra ja närästys :D
 
En minä sitä kysy, mutta aloin vaan itsekseen miettimään, että minkähänlainen työpaikka? Huh....
Ihan tavallinen ;) meillä on vaan sellainen "terve" suhtautuminen alkoholiin. Esim jos oikein vituttaa, niin pomo tarjoaa jallu-ryypyt :confused:
Edit: esim kun olin ollut viikon aika paiseissa duunin kanssa, niin pomo käski lähtemään "työreisuun" ja vetämään hyvät kännit :)
 
Ja jos nyt jatketaan meidän työpaikan sloganeita: mies joka ei juo on aikalailla epäluotettava ;)

Ja allekirjoitan tuon ihan täysin, kyllä silloin kaverilla on jokin oma, salainen agenda
 
Ja jos nyt jatketaan meidän työpaikan sloganeita: mies joka ei juo on aikalailla epäluotettava ;)

Ja allekirjoitan tuon ihan täysin, kyllä silloin kaverilla on jokin oma, salainen agenda
Moro. Jossain aiemmissa viesteissä paljastanut. Kun ei viina käy, niin se ei käy. Ei ole omaa agendaa, salaistakaan.
Nyt poistun palstalta kahdeksi viikoksi, oma aika Lapissa alkaa. Tuolla Lemmenjoen-Enontekiön suunnalla aion viettää laatuaikaa ihan yksin.
Ja huolestuneille, satelliittipuhelin on mukana. Saatte olla kommenteiltani MPK-ketjuun ihan rauhassa.
 
Tuo on kanssa yksi asia mitä en ymmärrä enkä hyväksy eli se että jos ei juo viinaa niin sitä pidetään epäilyttävänä. Kattia kanssa!
 
No jos nyt sen verran annan synninpäästöä veljille @Herman30 ja @samovaari että aina on periaatteellisia poikkeuksia :)
Ja hyvää vaeltelua sinne Lemmenjoelle.
 
Kaikille viina ei sovi. Leppoisasta kaverista voi tulla päällekäyvä paska. Fiksuimmat heistä välttelee viinanjuontia julkisilla paikoilla tai jopa kokonaan. Itsekin tunnen muutaman. Enkä nyt tarkoita, että kukaan foorumin veljistä kuuluisi tähän joukkoon.
 
Kaikille viina ei sovi. Leppoisasta kaverista voi tulla päällekäyvä paska. Fiksuimmat heistä välttelee viinanjuontia julkisilla paikoilla tai jopa kokonaan. Itsekin tunnen muutaman. Enkä nyt tarkoita, että kukaan foorumin veljistä kuuluisi tähän joukkoon.

Itse viihdyn parhaiten ihan pikkuporukalla jonka tunnen hyvin taikka sitten ihan yksin. Julkisilla paikoilla ei juuri viitsi enää juoda, mieluummin hyvät kalsarikännit kotona, herää sitten niska jumissa omalla sohvalla :)
 
Back
Top