Kömyn valtakunta

Saisko udella mikä oli sun order ID? Esim tuhannen tarkkuudella.

Kaverin puolesta kyselen kun se kärsimättömänä odottaa omaa 10xxx toimitusta.
Ryhmän tilauksen lähettäjä en ollut minä, joten en osaa sanoa. Aika tarkkaan uutenavuotena tilattiin, joten siitä voinee haarukoida.
 
Loistavasti kuvattu tarina todellisuudesta! Tämä linkki ei kuitenkaan toiminut (vai pitääkö tuo tili luoda?).
Kappas, tämän foorumisoftan automaattitoiminto rikkoo linkin, eli korvaa yhden / -merkin %2:lla. Upotin sen linkiksi tekstiin, jotta automatiikka ei pääse koskemaan siihen.
 
Vielä Areenassa:

The Mystery of DB Cooper​

Itseä mietityttää miksi Cooper otti tuollaisen riskin. Vain rahan takia? Eikö ollut mitään hävittävää? Menestymisen kulttuuri, menestyä pitää ja menestys mitataan rahassa?

 
Tämmöinen löytyi. Samovarius taitaa olla liian kiireinen kun ei itse ilmoittele.

Mitä, ettiikö joku näitä Googlella?

En ole kaikkia juttuja tänne erikseen julkaissut, koska niistä ei ole tullut juurikaan palautetta. Tämänvuotiset juttuni ovat käsitelleet ei-militäärejä aiheita (nokkela ja ahkera kuulija muuten hoksaa miksi), joten olen ollut käsityksessä, ettei tällä foorumilla ole niille aiheille yleisöä.

Elokuussa multa jäi tänne ilmoittamatta edellinen jakso:

Jos haluaa pelata pientä lisänumeroiden arvontaa, voi arvuutella mistä lisäotsikkoni tulevat.
 
Back
Top