Keskustellaan säästä

Merten sheriffi

Supreme Leader
BAN
Säästä keskusteleminen on aina mukavaa. Umpisurkea kesä ollut kokonaisuudessaan. Kesälomani alkoi juhannuksesta ja lämmintä piisasi sen viikon. Jos elokuu vielä viime vuoden kaltainen, niin kesä oli sitten tässä.
 
Minä en voi valittaa tai siis valitan liiasta lämmöstä. 27.6 - 3.7 olin Virossa ja koko viikko semmoiset 25 - 30 astetta.
Nyt 11.7 - 17-7 Haminassa ja taas lämpöä piisaa ihan tarpeeksi. Ainoastaan yhtenä iltana tuli sadetta ja ukkosta.

Joten todella en ymmärrä puhetta umpisurkeasta kesästä. Sinulla Sheriffi vain on vapaat väärässä paikassa. Itselä ei ole kesälomaa ollenkaan mutta saan pitempiä vapaita joka listalla eli kerran kolmessa viikossa. Osa-aikatyötä kun teen.
 
Minä en voi valittaa tai siis valitan liiasta lämmöstä. 27.6 - 3.7 olin Virossa ja koko viikko semmoiset 25 - 30 astetta.
Nyt 11.7 - 17-7 Haminassa ja taas lämpöä piisaa ihan tarpeeksi. Ainoastaan yhtenä iltana tuli sadetta ja ukkosta.

Joten todella en ymmärrä puhetta umpisurkeasta kesästä. Sinulla Sheriffi vain on vapaat väärässä paikassa. Itselä ei ole kesälomaa ollenkaan mutta saan pitempiä vapaita joka listalla eli kerran kolmessa viikossa. Osa-aikatyötä kun teen.
Juhannuksen jälkeisellä viikolla olimme myös Tallinnassa. Siellä eläintarhassa kävellessä oli todella kuumaa. Ihan etelän fiilis. On muuten paljon parempi eläintarha kuin Korkeasaari. Perhelippu 20€.
 
Alkaa olemaan tämä kesä paketissa. Varsinaiset kesäkelit jäivät kesäkuuhun. Heinäkuu oli todella surkea ja kuluva elokuu on myös epävakaa. Viime vuosiin verrattuna sanoisin säiden puolesta surkeaksi kesäksi. Hyvin kannattaa aikatauluttaa ulkomaan reissut heinäkuulle eikä toivoa suvisäitä tänne härmään.
 
Back
Top