Koronavirus Suomessa

Luulenpa että aivan tavallinen oire ja siksi se annetaankin vasempaan olkapäähän.
Kyllä. Toisesta piikistä aika moni saa arkuutta lihakseen.
Ilmenee niin, että kättä nostaessa ei tunnukaan niin helpolta. Mieluummin annoin hanskan levätä sen pistospäivän ja käyttöä vasta seuraavana. Meni päivässä.
.
 
Kyllä. Toisesta piikistä aika moni saa arkuutta lihakseen.
Ilmenee niin, että kättä nostaessa ei tunnukaan niin helpolta. Mieluummin annoin hanskan levätä sen pistospäivän ja käyttöä vasta seuraavana. Meni päivässä.
.
Itselle tuli ekasta piikistä ko. kaltainen oire eli vähän sellainen olo kuin olisi saanut pienen tällin olkavarteen. Seuraavana päivänä vähän tuntui juurikin eniten kättä nostaessa, toisena päivänä tuntemus oli jo lähes hävinnyt. Kipu oli itsellä sen verran mietoa, että lähinnä muistutti piikistä, mutta ei mitenkään häirinnyt normitoimia.
 
Eiköhän tuo 2 rokotekattavuus ole syyskuussa jo yli 50 prosenttia.Syyskuun lopussa yli 60 %
kakkoseen rokotetta.
Kyllä nämä ykkös rokotteen ottaneet ja deltan kärsineet ovat kiitelleet ykkösen ottamista.
Siitä en tiedä miten silikonit tissit reagoi rokotteeseen verrattuna luomuihin.
 

https://yle.fi/uutiset/3-12045969


Mikä on koulujen merkitys tartunnoissa? Voisiko koululaisille jakaa pikatestejä? Asiantuntijat vastasivat yleisön koronakysymyksiin​

Kysymyksiin on vastaamassa TAYSin infektioyksikön apulaisylilääkäri Janne Laine ja Tampereen kaupungin vastaava rehtori Ville Raatikainen.

...

"Mikä on koulujen merkitys tartunnoissa?

Koulujen osuus tartuntamäärissä on hyvin pieni, jopa hämmästyttävän pieni. Etäopetuksesta saatu hyöty on epävarma.
Etäopetuksen haitat ovat toisaalta käyneet selviksi, sanoo Laine."
-----

Myrskyhiiri: Taas yksi syy miksi kersoille ei kannata iskeä sellaista rokotetta käsivarteen, jonka turvallisuusarviointi on vielä kesken ja josta on tullut (Suomessa) aivan julmetusti haittavaikutusilmoituksia, joista 77 kuolemantapauksia (Pfizer-Biontechin Comirnarty).

Ajatelkaapa sitä aivopesun tasoa, jolla ihmiset on saatu edes harkitsemaan muille kuin vakavasti riskiryhmään kuuluville lapsillensa annettavan geeniterapiainjektiota, johon on liitetty vajaa 80 kuolemaa Suomessa. Ja vastaavasti yhtään lasta ei ole kuollut sillä estettävään tautiin.

----

"Miksi Suomessa on hehkutettu yhden rokotteen saamista, vaikka todellisen suojan saa vasta kahdella rokoteannoksella?

– Maali on liikkunut ajan mittaan, vastaa Janne Laine.

Hänen mukaansa yhden annoksen arvioitiin tuovan hyvän suojan siinä vaiheessa kun liikkeellä oli Wuhanin virus, eli alfa-variantti. Delta-variantin osalta tilanne on vielä epäselvä.

– Näyttää siltä, että viruksen tartuntariskin vähentämiseksi kaksi annosta on parempi kuin yksi. Vakava tauti on se varsinainen estettävä asia, ja siihen jo yksi annos vaikuttaa."

MOT: https://khub.net/web/phe-national/p.../document_library/v2WsRK3ZlEig/view/479607266
 
Viimeksi muokattu:
Tartuntamäärät sen kun kasvaa vaan, mutta kokonaisuudessaan sairaalassa olevien koronapotilaiden määrä väheni kahdella eiliseen verrattuna.

Muutos eiliseen: perusterveydenhuolto: +5, erityissairaanhoito: -12, tehohoito: +7.

https://experience.arcgis.com/experience/d40b2aaf08be4b9c8ec38de30b714f26

Ei arvaisi kun kaikki fokus on noissa 7 uudessa tehohoitopotilaassa.
 
Ne jotka menee Venäjälle - varokaa. Koko ajan kuuntelen kuinka joku mennyt sinne ja tuottiin arkussa. Tänään on taas kerrottu pariskunnasta, joka koronasta huolimatta uhkarohkeasti matkusti Kazaniin. Sieltä saanet koronan, intialaisen version, joutui teholle, ja menehtyi.
Olivat rokotetutkin.
Ne tuotiin arkuissa sieltä,ja hautajaiset pidettiin asken. Lapset ja 5 lastenlasta jäi ilman mummoa ja vaaria.
 
Ne jotka menee Venäjälle - varokaa. Koko ajan kuuntelen kuinka joku mennyt sinne ja tuottiin arkussa. Tänään on taas kerrottu pariskunnasta, joka koronasta huolimatta uhkarohkeasti matkusti Kazaniin. Sieltä saanet koronan, intialaisen version, joutui teholle, ja menehtyi.
Olivat rokotetutkin.
Ne tuotiin arkuissa sieltä,ja hautajaiset pidettiin asken. Lapset ja 5 lastenlasta jäi ilman mummoa ja vaaria.
Venäjälle tai Alppien eteläpuolelle ei ole viisasta mennä missään olosuhteissa
 
Tänään aamulla kävin hakemassa toisen Pfizer-rokotuksen. Sama juttu kuin ensimmäisellä kerralla, piikki ei tuntunut miltään, rokotuksen jälkeen välittömästi ei tuntunut miltään, eikä nyt kymmenen tuntia rokotuksen jälkeen tunnu yhtään miltään...

Alan uskoa salaliittoon, ettei minua oikeasti rokotettukaan. Jos en aamulla herää naama tukossa, vasen olkavarsi melonin kokoisena pistelevänä ja punoittavana paiseena ja nivelet käyttökelvottomina kivusta, olen asiasta täysin vakuuttunut ;).
 
Tänään aamulla kävin hakemassa toisen Pfizer-rokotuksen. Sama juttu kuin ensimmäisellä kerralla, piikki ei tuntunut miltään, rokotuksen jälkeen välittömästi ei tuntunut miltään, eikä nyt kymmenen tuntia rokotuksen jälkeen tunnu yhtään miltään...

Alan uskoa salaliittoon, ettei minua oikeasti rokotettukaan. Jos en aamulla herää naama tukossa, vasen olkavarsi melonin kokoisena pistelevänä ja punoittavana paiseena ja nivelet käyttökelvottomina kivusta, olen asiasta täysin vakuuttunut ;).
Mulle tuli toisesta rokotteesta vaivoja seuraavana päivänä, hiukan heikko olo kaikin tavoin ja ikään kuin olisi ollut kuumetta, vaikka ei mittarin mukaan ollut. Kesti viikon verran. Mutta magneetti ei ottanut pistoskohtaan, enkä myöskään, toistaiseksi , ole päässäni kuullut illuminaatin minulle määräämiä salaisia tehtävänantoja.
 
Ne jotka menee Venäjälle - varokaa. Koko ajan kuuntelen kuinka joku mennyt sinne ja tuottiin arkussa. Tänään on taas kerrottu pariskunnasta, joka koronasta huolimatta uhkarohkeasti matkusti Kazaniin. Sieltä saanet koronan, intialaisen version, joutui teholle, ja menehtyi.
Olivat rokotetutkin.
Ne tuotiin arkuissa sieltä,ja hautajaiset pidettiin asken. Lapset ja 5 lastenlasta jäi ilman mummoa ja vaaria.

Mulla on kaveri lähdössä juuri Venäjälle. Rupesi tökkimään tääl ja Venäjällä kuulema kaikki on parempaa ni menee nyt sinne. Tänään sanoi et lähtee viikon päästä. Saa nähdä. Minä itse epäilen et jos menee sinne ni tulee aika nopeasti ikävä takaisin Suomeen. Katsotaan miten käy !
 
Cnbc llä on uutinen amerikoista varainhoito laitos vanguard alkaa maksaa työnteikijöille 1000 usd että ottaisivat piikin luulin että älli porukka olisi jo ottant
 
Cnbc llä on uutinen amerikoista varainhoito laitos vanguard alkaa maksaa työnteikijöille 1000 usd että ottaisivat piikin luulin että älli porukka olisi jo ottant

Selvästi ois pitäny jättää rokote ottamatta ku sillähän voi näköjään viel tienata ! Ehkä en toista mene ottamaan tässä parin viikon päästä about ku aika olisi.
 
Mulla on kaveri lähdössä juuri Venäjälle. Rupesi tökkimään tääl ja Venäjällä kuulema kaikki on parempaa ni menee nyt sinne. Tänään sanoi et lähtee viikon päästä. Saa nähdä. Minä itse epäilen et jos menee sinne ni tulee aika nopeasti ikävä takaisin Suomeen. Katsotaan miten käy !
On tästä aika kun luin yhden venäläisen sivun, jossa mainittiin Jarosvavsky alueen tilannetta, yksi nainen kirjotti että heillä melkein kaikki rekisterissa olevat sydän-ja verisuoni sairauksien takia olevat hävisivät rekisterista, korona vei hautausmaalle ilmeisesti. Joku sair.henkilökunnasta kertonut. Lisäksi se ei ollut foorumi, jonne kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, ja usein joku kontroloi ja levitää disinfoa, vaan joku virallisempi paikallinen julkaisu. Olen kuullut ihmisistä että viranomaiset valhetelee sairastuneiden ja menehtyneiden lukuja koko ajan,että heitä on paljon enemmään.
Kaksi naista lähiöstäni, tässä ihan naapurissa, tuotu myös arkussa kevällä.
Mikä ihme kutina ihmisillä mennä sinne vaikka varoitukset ovat päällä!?

Ihme venäläisen ruletin meno.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top