Kuntavaalit 2021

Tota, voisko joku selittää tällaiselle yksinkertaiselle ihmiselle kuten minä, että miten se huoltosuhde ja lapsiluku paranee kun maahan tulee lähinnä sinkkuja miesoletettuja. Tiedän kyllä että sukupuolen voi vaihtaa ja onhan se kuulema mieskin jo synnyttänyt, mutta kuitenkin...
Sekä tämä:
Minulle demokratiaan kuuluu aina lain, järjestyksen ja kanssaihmisen kunnioittaminen.
Mitäs sitten kun enemmistö näistä sinkku-miesoletetut eivät suostu kunnioittamaan Suomen lakia, järjestystä ja naisten koskemattomuutta.
 
Pidin Limnelliä pitkään järkimiehenä, mutta tuntuu uskovan moneenkin asiaan, joissa kaikkialla muualla on epäonnistuttu. Ei jatkoon...

Paljonko kuntavaaliasiassa pitää käydä läpi maahanmuuttoteemaa?

Kukaan ei enää edes muista Nato-vaaleja.:) Nyt on vain maahanmuuttovaaleja. Ja nyt tullee korona-maahanmuuttovaalit?

Näiden kuntavaalien ykkösteema pitäisi olla ehdottomasti sote-palvelut. Jos siis päälle kaatuvia asioita haluttaisiin puida. Poliitikot tuskin haluavat, aiheeseen liittyy kiusallisia kysymyksiä, joihin on tarjota vain huonoja ja kuulijan kannalta paskoja vastauksia.
 
Paljonko kuntavaaliasiassa pitää käydä läpi maahanmuuttoteemaa?

Kukaan ei enää edes muista Nato-vaaleja.:) Nyt on vain maahanmuuttovaaleja. Ja nyt tullee korona-maahanmuuttovaalit?

Näiden kuntavaalien ykkösteema pitäisi olla ehdottomasti sote-palvelut. Jos siis päälle kaatuvia asioita haluttaisiin puida. Poliitikot tuskin haluavat, aiheeseen liittyy kiusallisia kysymyksiä, joihin on tarjota vain huonoja ja kuulijan kannalta paskoja vastauksia.
Jep, samaa mieltä. Tosin ehdokas itse pyytämättä ja yllättäen toi esiin myös muita teemoja, syitä pitäisi tieten kysyä Jarnolta itseltään...

Toki tuo on jonkinlainen blogi/mielipidekirjoitus, mutta linkittyy silti vahvasti kunnallisvaaliehdokkuuteen.
 
Toki tuo on jonkinlainen blogi/mielipidekirjoitus, mutta linkittyy silti vahvasti kunnallisvaaliehdokkuuteen.

On mielenkiintoista seurata, millä eri tavoin nimenomaan Kokoomus lähtee tähän kisaan? Keskusta on tällä kertaa mulle täysi arvoitus. Kenttä on jollain tapaa poikkeuksellisen vaisu, mutta vieläpä ehtiikin.
 
On mielenkiintoista seurata, millä eri tavoin nimenomaan Kokoomus lähtee tähän kisaan? Keskusta on tällä kertaa mulle täysi arvoitus. Kenttä on jollain tapaa poikkeuksellisen vaisu, mutta vieläpä ehtiikin.
Limnelin ulostulo kuulosti juuri Kokoomuksen julkistetulta "terävöitettyä viestintälinjaa", joka näyttää vievän syvemmälle suohon
 
Viimeksi muokattu:
Paljonko kuntavaaliasiassa pitää käydä läpi maahanmuuttoteemaa?

Näiden kuntavaalien ykkösteema pitäisi olla ehdottomasti sote-palvelut. Jos siis päälle kaatuvia asioita haluttaisiin puida. Poliitikot tuskin haluavat, aiheeseen liittyy kiusallisia kysymyksiä, joihin on tarjota vain huonoja ja kuulijan kannalta paskoja vastauksia.
Aivan. Ja sen takia minua erityisesti ihmetyttää ehdokkaat jotka ottavat maahanmuuton ja monikulttuurin esiin esittelyssään. Siis kuntavaali esittelyssään. Onko ihan pakko. Monella kunnalla on tähdellisempiä aiheita esillä, kuten esim. miten hel..... me hoidetaan nämä sote palvelut. Ja millä rahalla. Valtion tuella vai liitytäänkö isompaan alueeseen ja miten se myydään äänestäjille. Nouseeko kuntavero vai eikö vielä olla tarpeeksi haluton kunta muuttajille. Ja jos joku erehtyykin harkitsemaan muuttoa ja perhettä tänne, niin miten saamme hänet ihastumaan eikä vihastumaan tänne.

Siinä on nyt muutama aihe ennen kuin tarvitsee alkaa mamuista ja multikultista puhumaan. Osa voi olla jopa kuntalaisille tärkeitä...
 
Paljonko kuntavaaliasiassa pitää käydä läpi maahanmuuttoteemaa?
Ymmärtääkseni suurin osa 2015 ja sitä ennen tulleista on kuntien "vastuulla"? Ei sen pitäisi kuitenkaan mikään pääasia todellakaan olla, mutta näkyyhän tuo olevan Kokoomuksenkin agendalla.
 

Aivan. Ja sen takia minua erityisesti ihmetyttää ehdokkaat jotka ottavat maahanmuuton ja monikulttuurin esiin esittelyssään. Siis kuntavaali esittelyssään. Onko ihan pakko. Monella kunnalla on tähdellisempiä aiheita esillä, kuten esim. miten hel..... me hoidetaan nämä sote palvelut. Ja millä rahalla. Valtion tuella vai liitytäänkö isompaan alueeseen ja miten se myydään äänestäjille. Nouseeko kuntavero vai eikö vielä olla tarpeeksi haluton kunta muuttajille. Ja jos joku erehtyykin harkitsemaan muuttoa ja perhettä tänne, niin miten saamme hänet ihastumaan eikä vihastumaan tänne.

Siinä on nyt muutama aihe ennen kuin tarvitsee alkaa mamuista ja multikultista puhumaan. Osa voi olla jopa kuntalaisille tärkeitä...
Sote on menossa kunnilta pois. Taitaa olla myös rajoitukset päällä Sote asioissa kunnilla. (Onko enää???) Investointikielto,ulkoistamuiskielto..
Sipilän aikana oli ainakin jotain, kun odotettiin sote päätöksiä.

Eipä nuo Sote asiat ole mutenkaan ainakaan täällä ikinä päässeet esille.
Nytkin ehdokkaat keskittyy jakelemaan rahaa sosiaalisessa mediassa. Milloin mihinkäkin siltarumpuun luvataan rahaa.

"Uutena" olen huomannut,että liitoskunnissa ehdokkaat lupaa estää sen ja sen investoinnin joka tulisi eri "kuntaan" kuin mistä ehdokas on. Eli rajoista pidetään edelleen kiinni vaikka Kirstu olisi yhteinen.
 
Qanon fani. Ja näemmä salaliittohörhöily kiinnostaa PS:n ehdokkaitakin.


Katso liite: 46861
Mistä tuo alkuperäinen leikkeesi on?

Ei löydy tuo Puustisen fb:sta ja viestihän on tämän ilmeisesti jonkun "Ari Alen":nin eli Bronckin.
Ollut Itsenäisyyspuolueen ehdokkaana 2015, mikäli seurasin oikein.

Tuossa jälkimmäisessä ottaa kovasti silmään tuo Alfa-tv ja heidän linja päästää kaikki epämääräiset esiin, Ekman
 
Mistä tuo alkuperäinen leikkeesi on?

Ei löydy tuo Puustisen fb:sta ja viestihän on tämän ilmeisesti jonkun "Ari Alen":nin eli Bronckin.
Ollut Itsenäisyyspuolueen ehdokkaana 2015, mikäli seurasin oikein.

Tuossa jälkimmäisessä ottaa kovasti silmään tuo Alfa-tv ja heidän linja päästää kaikki epämääräiset esiin, Ekman

Lienee Puustinen poistanut postauksensa. Samoin ei tunnu myöskään enää somealustoilta löytyvän tätä hänen aiempaa Waffen-SS viestiä.

123749042_1485347514999179_853319439489298398_n.png
 
Back
Top