Mikä vituttaa tänään?

Vituttaa ku järvi on jäässä. Tässä on monta iltaa hitsailtu ja ruuvailtu veneeseen lisävarusteita. Apumoottori kääntyy kun ruoria veivaa, eli peräsimestä vivusto apumoottorille. Vapatelineet niin ettei niihin lyö päätään mutta lyhytkin ihminen yltää ottamaan vavan pois putkesta. Huomenna saan valmiiksi mutta mitä sitten ? Jäässä mikä jäässä.

Ehkä hankin ens viikolla aurinkopaneelit ja ruuvaan ne johonkin kiinni. Varmistan että tulee sateinen kesä.
 
Vituttaa:
Naapurin teinikolli pelaa verkkopelejä ja reuhaa luurit päässä kolmelta yöllä. Huolimatta 2000-luvun laadukkaasta talosta, kuulee selkeästi milloin on tiukka tilanne pelissä.

Ei vituta:
Naapurin teinikollilla on avoin vieras-wifi ilman kaistarajoituksia. Ei sinne pääse tekemään mitään asiatonta, mutta aina voi tiukan pelipaikan tullen ajaa vähän Speedtestiä. Huolimatta 2000-luvun laadukkaasta talosta, kuulee selkeästi milloin yhteysnopeus putoaa.

Ei mulla muuta
 
Vituttaa:
Naapurin teinikolli pelaa verkkopelejä ja reuhaa luurit päässä kolmelta yöllä. Huolimatta 2000-luvun laadukkaasta talosta, kuulee selkeästi milloin on tiukka tilanne pelissä.

Ei vituta:
Naapurin teinikollilla on avoin vieras-wifi ilman kaistarajoituksia. Ei sinne pääse tekemään mitään asiatonta, mutta aina voi tiukan pelipaikan tullen ajaa vähän Speedtestiä. Huolimatta 2000-luvun laadukkaasta talosta, kuulee selkeästi milloin yhteysnopeus putoaa.

Ei mulla muuta
Sä et vaan selvästikään ymmärtä nykynuorisoa ja nettipeliin täydellisesti uppoutumista. Taidat olla joku boomeri..? Noo, itellä välillä sama kun naisystävän jälkikasvu pelaa jotain peliä niin kyllä välistä kuuluu kauas.
 
Sä et vaan selvästikään ymmärtä nykynuorisoa ja nettipeliin täydellisesti uppoutumista. Taidat olla joku boomeri..? Noo, itellä välillä sama kun naisystävän jälkikasvu pelaa jotain peliä niin kyllä välistä kuuluu kauas.
on sitä itsekin tullut tuhlatt… harjoiteltua nelinumeroinen tuntimäärä verkkopelaamista, mutta kiinteistöosakeyhtiössä sen voisi tehdä hiljaisemmin tai parempaan aikaan :D

Näytän säännöllisesti henkkareita ja saan kuulla olevani helvetin lapsellinen, mutta silti kolotukset ja säryt yhdessä ”ennen oli paremmin”-ajattelun kanssa tasoittaa vetämällä henkisen ikähaitarin toiseen päätyyn.
 
..
 
Viimeksi muokattu:
Euroviisut noin hiiren paskan verran. Mieskuuro Huutajat Suomesta laulaisivat
HÄÄRIJÄN suohon mikäli kisoissa olisi edes musiikkia.
 
Kun joutuu miettimään, mihin tunkisi lukulasit tetsarissa... :rolleyes: Ilman ei uskalla enää lähteä.
Viisi vuotta sitten täytin 45, ja totesin iloisesti että noh ainakaan en enää näillä aamuilla koskaan tarvii rillejä... puoli vuotta myöhemmin hommasin +0,5:set, ja kaksi vuotta sitten +1,0:set... onneksi en ole sen jälkeen huomannut tarvetta vaihtaa vahvistusta, tarvitsen vain ISOMPIA KIRJAIMIA
 
Euroviisut noin hiiren paskan verran. Mieskuuro Huutajat Suomesta laulaisivat
HÄÄRIJÄN suohon mikäli kisoissa olisi edes musiikkia.
Eihän tuo olekaan musiikkillinen tilaisuus. Kyseessä on showbileet homoille. Ei sen kummempaa.
 
Viisi vuotta sitten täytin 45, ja totesin iloisesti että noh ainakaan en enää näillä aamuilla koskaan tarvii rillejä... puoli vuotta myöhemmin hommasin +0,5:set, ja kaksi vuotta sitten +1,0:set... onneksi en ole sen jälkeen huomannut tarvetta vaihtaa vahvistusta, tarvitsen vain ISOMPIA KIRJAIMIA

Tai vaihtoehtoisesti pidemmät kädet
 
Näytän säännöllisesti henkkareita ja saan kuulla olevani helvetin lapsellinen, mutta silti kolotukset ja säryt yhdessä ”ennen oli paremmin”-ajattelun kanssa tasoittaa vetämällä henkisen ikähaitarin toiseen päätyyn.
Ikä alkaa vitosella ja MINULTA kysyttiin papereita kun ostin S-Marketist ruokaostosten ohella neljä olutta.19v pojalta ei kysytty.🤣
 
Mulle tulee kohta 52 täyteen ja +1.5 menossa. Tokihan en käytä kuin pakosta, eli esim. ravintolassa rouva lukee mulle menun, yksin ei passaa mennä, se vituttaa kun listalla ei oo koskaan muuta kuin terveellisiä ruokia
Mua vituttaa kun en rilleistä huolimatta ymmärrä mikä tää Kääriäis-psykoosi nyt on? Keskustelun johtamista pois Eva Biaudetista :) ?

Miten kukaan voi olla tärkeämpi kuin hän/ hun
 
Mulle tulee kohta 52 täyteen ja +1.5 menossa. Tokihan en käytä kuin pakosta, eli esim. ravintolassa rouva lukee mulle menun, yksin ei passaa mennä, se vituttaa kun listalla ei oo koskaan muuta kuin terveellisiä ruokia
Komennettiin näyttötilaisuuteen arvioijaksi ja asiakkaaksi jossa kokkioppilaalla oli 4 ruokalajin menu. Tarjoilu 10 ihmiselle. Oli varmasti terveellistä koska se pihvi valui vielä lautasellakin verta eikä tarvinnu pihviveistä että sai palasen leikattua siitä. Mausteina suola ja metsäsienihöystö siihen päälle. Jessuksen perkele ole koskaan syöny niin hyvää poroa.

Minua vituttaa ku en ole kuullut kääriäisen biisiä. En osaa ees tingata onko se hyvä vai huono.
 
Komennettiin näyttötilaisuuteen arvioijaksi ja asiakkaaksi jossa kokkioppilaalla oli 4 ruokalajin menu. Tarjoilu 10 ihmiselle. Oli varmasti terveellistä koska se pihvi valui vielä lautasellakin verta eikä tarvinnu pihviveistä että sai palasen leikattua siitä. Mausteina suola ja metsäsienihöystö siihen päälle. Jessuksen perkele ole koskaan syöny niin hyvää poroa.

Minua vituttaa ku en ole kuullut kääriäisen biisiä. En osaa ees tingata onko se hyvä vai huono.
Rakastan kokkina tuota ruokakuvausta. Kääriäis-artistin esitystä en osaa edes kuvailla. Olen nähnyt ehkä puoleen väliin sen videon jostain 2 kuukauden takaa, ja olettaen että kyseessä on sama cha cha -systeemi... älä tee sitä, Frank.
 
Rakastan kokkina tuota ruokakuvausta. Kääriäis-artistin esitystä en osaa edes kuvailla. Olen nähnyt ehkä puoleen väliin sen videon jostain 2 kuukauden takaa, ja olettaen että kyseessä on sama cha cha -systeemi... älä tee sitä, Frank.
Joskus menin saapasjalkarokkiin ja siihen ravintolaan mikä oli siinä tien vieressä, liekkö vieläkin. Täynnä ihmisiä se kapakka. Otin tuopin tiskiltä ja hakemaan istumapaikkaa. Yhessä pöydässä istui 2 ihmistä joten siihen "onko tässä tilaa, kiitos" ja istuin alas sen kummemmin ympäristöä huomioimatta. Kaurismäki ja Pellonpää sattuivat olemaan ne 2. Olipahan "kohta kuset housuissa" ilta.
 
Mustikkamaan piknikki oli pilalla.
Jo kävellessä sinne parkkipaikalta mäellä ravintolan kohdalla kuului kova jyskytys, lähestyessään pikkurantaa edessämme oli oikein konsertin katos, iso agregaattori Stanleyn ja kunnon DJ kamat.
Melu oli sietämätön. Kaksi miestä vieressä myös ihmetteli, ovat kuulemma kuulleet FB:sta yksityis partysta, mutta nähtyään mitä se oli eivät enää halunneet jäädä, itse en koskaan nähnyt moista uimarannalla.
Selvisi että julkiselle rannalle kokoontui FB:ssa mainostettu "yksityisbilee", sopineet vieressä olevan talo-mökin omistajan kanssa, tai kuka sen omistaakin, outo mökki usein tyhjänä, asumattoman näköinen. Ihmiset pyysi lopettamaan meluhäiriköinti, aluksi ne sammutti suuret kujuttimet, mutta pian taas laittaneet järkyttävä jyskytystä päälle, niin että korviin sattui.
Sinne alkoi kokoontua nuoriso alkojuomineen, muut rannalla olijat pakeni.

Kännissä tai aineissa oleva nuori mies haistatteli asiasta huomatusta tehneelle, käski painumaan muualle. Olivat aika ryöhkeät.

En löytänytHelsinki kaupungin järjestäneen tätä, se oli täysin mielivaltainen paska ja järjestyssääntöjen rikkomista. Kai poliisit voi kurittaa?
Olemme lähteneet pois, mutta vastaisuuden varalle, tuleeko poliisi rauhoittamaan moista bileellä häiriköintiä vai ei? Pelkän jos heillä tuttu siinä mökissä, niin häiriköivät koko kesä siellä.
 
Back
Top